مبينا شاهري لنگرودي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قضیه اسپینوزا
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
بازی‌هایی برای فکر کردن
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
حالا جلوی مرا نگیر
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

قضیه اسپینوزا

  • 245,000 تومان

یالوم در بخشی از کتاب به بیان سرگذشت «باروخ اسپینوزا» فیلسوف یهودی - هلندی می‌پردازد. او در فسلفه‌اش می‌خواهد خدا را به شیوه‌ای که خودش درک می کند ستاش کند، خدایی که با طبیعت برابر است، جهان‌شمول است و در همه‌جا حضور دارد. به دلیل نگاه متفاوت او به دین در برابر عقاید و خرافات دین یهود، از سوی خاخام‌های عصر خویش تفکیر و از جمعه یهود طرد و هر گونه ارتباط با او، حتی خواندن کتاب‌هایش، ممنوع می‌شود. یالوم در کنار داستان اسپینوزا، به روایت ماجرای «آلفرد روزنبرگ»، نیز می‌پردازد. شخصی که عضو فعال حزب نازی و ایدئولوژیست اصلی آن محسوب می‌شود. داستان روزنبرگ از زمان دبیرستان او آغاز می‌گردد، زمانی که به دلیل سخنرانی تند علیه یهودیان در انتخابات دبیرستان از سوی مدیران مورد پرسش و پاسخ قرار می‌گیرد و بعد از آن که در مورد الگوی گوته تحقیق کند: و او کسی نیست جز «اسپینوزای یهودی».

بازی‌هایی برای فکر کردن

  • 180,000 تومان

بازی فعالیت محوری دوران کودکی است که به هزاران شکل مختلف وجود دارد. بهترین نوع بازی باعث ایجاد فعالیت، لذت، همکاری، بحث، تحقیق و حل مسئله در کودکان می شود. کودکان می توانند با بازی «لذت انگیزه داشتن» را حس کنند و چیزهایی یاد بگیرند که از هیچ راه دیگری نمی توان آموخت. گفته اند کل فرهنگ انسانی بر مبنای توانایی بازی کردن شکل گرفته است. هدف از تدوین این کتاب آن است که مجموعه ای از بازی ها را برای کودکان، دانش آموزان و یا بزرگسالان در اختیار نهد تا هم بازی کنند و هم درباره آن بازی ها بیندیشند. پس از هر بازی، فعالیت ها و پرسش‌هایی برای به چالش کشیدن اندیشه و افزایش تفکر درباره آن بازی گنجانده شده است. بازی هایی برای فکر کردن شامل بیش از 100 بازی است که افراد، گروههای کوچک یا اعضای کلاس می توانند در خانه یا مدرسه انجام دهند. این بازی ها کمک می‌کند مهارتهای فکر کردن، یادگیری، منطق و زبان پرورش یابد.

حالا جلوی مرا نگیر

  • 55,000 تومان

اکنون که پاپی، با تلاش زیاد موفق شده است مدرک دکترایش را بگیرد، امیدوار است بتواند در همان دانشگاه مشغول کار شود. اما روزگار که انگار با او سر ناسازگاری دارد، نه‌تنها به خواسته‌اش اعتنایی نمی‌کند، بلکه با بازگرداندن او به خانه مادرش، بار دیگر پاپی را به صفر بازمی‌گرداند. در این رمان بسیار جذاب، ما با پاپی بلوم همراه می‌شویم که چگونه بار دیگر از نقطه صفر شروع می‌کند و در مواجهه با مشکلات فراوان، کم نمی‌آورد و با پشتکار، پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری با دست‌های خود می‌سازد و از آن‌ها بالا می‌رود و مصداق واقعی جمله‌ای می‌شود که همه ما قبلا بارها شنیده‌ایم: (اگر راهی وجود ندارد، راهی بساز.)

صفحه‌ی 1