ماندانا صدرزاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زن در قصه‌های پریان (با رویکرد روانشناسی تحلیلی یونگ)
خلسه مادی (مجموعه داستان)
  • 36,500 تومان
  • با تخفیف: 36,500 تومان
پریانه‌ها (زن در افسانه‌های پریان)
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان

زن در قصه‌های پریان (با رویکرد روانشناسی تحلیلی یونگ)

  • 45,000 تومان

ماری لوئیز فن فرانس، روانشناس سوئیسی، همکار دیرینه یونگ و از بنیان‌گذاران روانشناسی تحلیلی او به شمار می‌آید. او در کتاب حاضر با بررسی قصه‌های پریان که در عرصه‌ی خودنمایی کهن‌الگوها و نمادی ناخودآگاه است، وجوه متعدد روح زنانه را با رویکرد روانشناسی یونگ آشکار می‌نماید. این اثر به یقین کمکی است شایان توجه در فرآیند خویشتن‌یابی و شکوفایی زن و توازن‌بخشی به حیات بشریت بر کره خاکی.

خلسه مادی (مجموعه داستان)

  • 36,500 تومان

آن‌گاه که دیده بر جهان نگشوده بودم، آن‌گاه که هنوز حیات زنجیره‌ای خود را دگربار فرو نبسته بودم و تقریر آنچه می‌رفت نازدودنی باشد هنوز آغاز نشده بود؛ آن‌گاه که به هیچ‌کدام از باشندگان تعلقم نبود، که هنوز نطفه وجودم شکل نگرفته بود، افشاندنی نبودم و این تصادف برآمده از ظرایف بس خرد و دقیق حتی دست‌اندکار نشده بود، آن‌گاه که نه از گذشته بودم، نه از حال، نه حتی از آینده، آن‌گاه که نبودم، آن‌گاه که نمی‌توانستم باشم؛ جزیی نظرگریز، دانه‌ای مستور در دیگر دانه‌ای. یگانه امکانی که یک هیچ بس بود به بیراهه کشاندش. من یا دیگران. مرد، زن یا اسب یا کاج یا استافیلو کوکی زرین...

پریانه‌ها (زن در افسانه‌های پریان)

  • 90,000 تومان

ماری کوئیز فن فرانس، روانشناس سوئیسی، همکار دیرینه یونگ و از بنیانگذاران روانشناسی تحلیلی او به شمار می‌آید. او در کتاب حاضر با بررسی قصه‌ها پریان که عرصه خودنمایی کهن الگوها و نمادهای ناخودآگاه است، وجوه متعدد روح زنانه را با رویکرد روانشناسی یونگ آشکار می‌نماید. این اثر به یقین کمکی است شایان توجه در فرآیند خویشتن‌یابی و شکوفایی زن و توازن‌بخشی به حیات بشریت بر کره خاکی.

صفحه‌ی 1