ليلا وطن دوست


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پول و دگرگونی
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
خانواده ثروتمند (نسلی برای موفقیت مالی)
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
رهبری و تحول (تالیف اساتید مدرسه بازرگانی هاروارد)
بازی ثروت
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
برنامه‌ریزی عصبی زبانی ان ال پی
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان

پول و دگرگونی

  • 170,000 تومان

به دنیای شگفت‌انگیز «مدیریت جریان پول نقد» خوش آمدید. اصول و قوانین «پول و دگرگونی» به شما می‌گوید: این شما هستید که می‌توانید آینده‌تان را بسازید. اگر اکنون بتوانید با یکسری اصول صحیح، روش درستی را در زندگی خود پیش بگیرید، در آینده نیز قادر خواهید بود از مزایا و فرصت‌های شگفت‌انگیزی برخوردار شوید. پس «اگر اکنون بتوانید مثل هیچ‌کس زندگی کنید، در آینده نیز از زندگی بسیار متفاوتی برخوردار خواهید بود که موجب حیرت دیگران خواهد شد.» کتاب «پول و دگرگونی» یک نظریه نیست، بلکه یک برنامه کاملا عملی‌است که تحت هر شرایطی نتیجه‌بخش است. بدین‌ترتیب پول و دگرگونی، تغییر و تحولات عظیمی را در رابطه با امور مالی شما به وجود خواهد آورد. و رسیدن به این موفقیت و آرامش مالی، مشروط بر این است که بتوانید شخصی را که در آینه می‌بینید کنترل کنید. این را بدانید! همه برندگان بهای پیروزی خود را می‌پردازند..

خانواده ثروتمند (نسلی برای موفقیت مالی)

  • 160,000 تومان

چرا فرزندان ما محروم از یک زندگی آرام توام با آرامش مالی هستند؟ چرا بدهی و وام یکی از گزینه‌های ثابت زندگی‌های امروزی است؟ عامل اصلی بروز این مشکلات چه‌ کسی است، والدین یا فرزندان؟ تحقیقات و آمارها نشان می‌دهد که فرزندان ما در بدهکارترین نسل از تاریخ، زندگی می‌‌کنند یعنی با کوچک‌ترین اتفاق در زندگی زیر بار بدهی می‌روند و معمولا هم در پرداخت آن با مشکلات فراوانی مواجه هستند. اگر بخواهیم مشکل را ریشه‌یابی کینم باید گفت: اشکال کار در این است که والدین، هوش مالی و مهارت‌های کسب و کار را جز اصول تربیتی و آموزشی فرزندان قرار نمی‌دهند. هم والدین در خانواده و هم مدیران در مدارس از آموزش مهارت‌های هوش مالی غافل شده‌اند و این غفلت عامل اصلی عدم برخورداری از یک زندگی ایده‌آل است.

رهبری و تحول (تالیف اساتید مدرسه بازرگانی هاروارد)

  • 41,900 تومان

سطح پنجم به بالاترین سطح در رتبه‌بندی قابلیت‌های مدیران اجرایی اشاره دارد. توجه داشته باشید که رهبران بقیه سطوح، اگرچه قادرند موفقیت‌های شایان ذکری خلق کنند اما به هیچ وجه نمی‌توانند شرکت را از سطح خوب به همواره عالی ارتقاء دهند. برای ارتقاء یک شرکت از سطح خوب به عالی، وجود رهبر سطح پنجمی که زمام امور را به دست گیرد، الزامی است. در غیر این صورت چنین نتیجه ای حاصل نخواهد شد. رهبران سطح پنجم، ترکیب نادر و معماگونه‌ای از رفتار دارند که با فرضیات چگونه ساخته شدن یک رهبر ممتاز در تضاد است.

بازی ثروت

  • 185,000 تومان

سوالاتی که همواره در خصوص مسائل مالی ذهن ما را درگیر خود می‌کنند، عبارتند از: آیا سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، سرمایه‌گذاری خوبی به حساب می‌آید؟ آیا سرمایه‌گذاری در سهام، سرمایه‌گذاری خوبی به حساب می‌آید؟ آیا راه‌اندازی کسب و کار، سرمایه‌گذاری خوبی به حساب می‌آید؟ واقعیت آن است که هیچ مدرسه‌ای راه و روش پولدار شدن را به ما نمی‌آموزد. آموزش مالی، شباهت بسیاری به مدرسه خلبانی دارد. خلبانی کاری نیست که به تنهایی از عهده یادگیری آن برآییم و بهتر آن است که سراغ حرفه‌ای‌ترین خلبانان برویم و از آنها بخواهیم که آموزش‌های تئوری و عملی لازم را به ما بدهند. آموزش‌های مالی نیز به شدت نیازمند چنین اقداماتی است. مطالعه این کتاب را که در حقیقت، جبران آموزش‌های مالی است که آنها را در مدرسه نیاموخته‌ایم، صمیمانه به شما توصیه می‌کنیم.

برنامه‌ریزی عصبی زبانی ان ال پی

  • 85,000 تومان

منظور از ان ال پی چیست. چه ایده‌هایی در ورای این عنوان نهفته است. ان ال پی عبارت است از هنر و علم تعالی فردی. این کتاب به این مساله می‌پردازد که برخی افراد چگونه در هر زمینه‌ای بهترین می‌شوند. همچنین، این الگوها را به دیگران نیز می‌آموزند.

صفحه‌ی 1