ليلا لفظي


تولیدکننده



بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بگذار خودم یاد بگیرم تو فقط راهنمایی‌ام کن (تجربه‌ای موفق بر اساس روش مونته سوری)
راز موفقیت والدین خوشبخت (نکته‌های کاربردی در تربیت موفق فرزندان)
بازی‌های 5 دقیقه‌ای (برای بچه‌های 4 سال به بالا)
تربیت جنسی کودکان (آشنایی با مراحل رشد جنسی کودکان)

بگذار خودم یاد بگیرم تو فقط راهنمایی‌ام کن (تجربه‌ای موفق بر اساس روش مونته سوری)

  • 12,000 تومان

یکی از بنیان‌گذاران نظام نوین تعلیم و تربیت پیش دبستان خانم دکتر ماریا مونته سوری است که روش او انقلابی بزرگ در امر تعلیم و تربیت کودکان ایجاد نمود. امروزه حاصل تحقیقات و پژوهش‌های او به عنوان روشی سودمند و کاربردی در بسیاری از مراکز آموزش جهان به کار گرفته می‌شود. نتیجه‌ای که مونته سوری از آموزش هزارپا دانش‌آموز در کودکستان ‌های رم گرفته این بود که بهترین اصل تربیتی کودکان و خواسته‌های قلبی همه آنان در این جمله خلاصه می‌شود «بگذار خودم یاد بگیرم، تو فقط راهنمایی‌ام کن». در این کتاب، تجربه عینی و عملی یکی از مهدکودک‌های آلمان که بر اساس روش مونته سوری فعالیت می‌کند، آورده شده است.

راز موفقیت والدین خوشبخت (نکته‌های کاربردی در تربیت موفق فرزندان)

  • 30,000 تومان

کتاب مشتمل بر پنج فصل است: شنیدن و آموختن، حمایت، مشارکت، برنامه‌ریزی، لذت و سرگرمی. هر فصل نیز شامل ده قسمت است و هر قسمت نیز با نقل قولی از بزرگان و ادیبان آغاز می‌شود. نویسنده در آغاز هر قسمت، مقدمه‌ای در موضوع مورد بحث مطرح و پس از آن، تجربه عینی و کاربردی خود را بیان می‌کند و در آخر هم نتیجه خویش را می‌آورد. در واقع، این کتاب اثری ارزشمند شامل 52 راهنمایی ساده ولی تاثیرگذار است. کتاب حاضر اثر نویسنده‌ای آمریکایی به نام خانم تریش مگی بوده که به زبان آلمانی برگردان شده است و شما اکنون ترجمه فارسی آن را در اختیار دارید.

بازی‌های 5 دقیقه‌ای (برای بچه‌های 4 سال به بالا)

  • 7,000 تومان

از آن‌جا که بخش مهمی از شخصیت کودکان و یادگیری مهارت‌های مختلف زندگی در جریان بازی آن‌ها شکل می‌گیرد، باید به آن اهمیت بیشتری داد. کتاب بازی‌های 5 دقیقه‌ای، بازی‌ها و سرگرمی‌های جالبی به شما ارائه می‌دهد که اوقات شاد و دلپذیری را برای شما و فرزندتان به ارمغان می‌آورند و انواع گوناگون از بازی‌هایی را مشاهده می‌کنید که شامل بازی‌های فکری، آموزشی، تخیلی، هیجانی، حرکتی و ... می‌شوند.

تربیت جنسی کودکان (آشنایی با مراحل رشد جنسی کودکان)

  • 59,000 تومان

این کتاب به والدین اطمینان خاطر می‌دهد و مسایل مهم و اساسی، همچنین اطلاعات و اندرزهای خوبی به آنان ارایه می‌دهد. ایده‌ها، بازی‌ها، قصه‌ها، شعرها و تمرینات ارزشمندی در این کتاب هست که به والدین برای درک بدن و کسب تجارت مهم توسط خود کودک کمک می‌کند تا: با کودکان صحبت کنند و به سوالاتشان پاسخ دهند کودکان را به روشی مفید و سازنده با موضوعات بدن، جنسیت و احساسات آشنا کرده و آنان را قوی و سرسخت کنند؛ زیرا قوی شدن کودکان بهترین راه پیشگیری است .

صفحه‌ی 1