ليلا كاشاني وحيد


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اگر همه این را بگویند
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
جعبه مهارت‌های اولیه (مجموعه کتاب‌های پرورش مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی در کودکان)
بهتر از همه
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
مغز شگفت‌انگیز تو
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
چرا دوستم حالش خوب نیست 3 (پرورش مهارت شناخت و بیان احساسات)
اجازه ممکنه به من کمک کنید 6 (پرورش مهارت‌ها و رفتارهای پسندیده در مدرسه)
سلام آدم‌های دنیای من 1 (پرورش مهارت برقراری ارتباط با دیگران)
ای وای حالا می‌توانم چه کارهایی بکنم 4 (پرورش مهارت‌های حفظ آرامش و مدیریت احساسات)
سطل مهربانی
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
با برنامه‌ریزی همه کارها ردیف می‌شود
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

اگر همه این را بگویند

  • 17,000 تومان

اگر به کسی بگویید اجازه‌ی بازی با شما را ندارد، اگر به کسی بگویید ظاهرش خنده‌دار و مسخره است یا این‌که او به اندازه‌ی کافی خوب و ارزشمند نیست، شاید به نظرتان برسد که آسیب چندانی به او نرسیده است، ولی فکر کنید اگر همه این را بگویند و تصور کنید که همه این‌گونه صحبت کنند! اگر همه از یاد ببرند که مهربان باشند یا اگر فردی به کمک و همدلی نیاز داشت، بی‌تفاوت باشند، آیا این دنیا جای زیبایی برای زندگی کردن خواهد بود؟ اما اگر همه قبل از صحبت ‌کردن و رفتار ‌کردن فکر کنند، دنیا جای خیلی بهتری برای زندگانی می‌شود. این کتاب که می‌تواند در کنار کتاب «اگر همه این کار را بکنند!» خوانده شود، با جمله‌ها و تصویرهای ساده، کودکان و نوجوانان را به تفکر و پیش‌بینی پیامدهای کلام و رفتارهای خود تشویق می‌کند تا بتوانند با انتخاب‌های بهتر در ساختن دنیایی سرشار از آرامش، صلح و دوستی سهیم باشند.

جعبه مهارت‌های اولیه (مجموعه کتاب‌های پرورش مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی در کودکان)

  • 79,000 تومان

گاهی از والدین می‌شنویم که فرزند من به رغم داشتن هوش تحصیلی و نمره‌های خوب در مدرسه، قادر به برقراری ارتباط دوستانه با همسالان خود نیست! بنابر پژوهش‌های متعددی که در این زمینه انجام شده است، هوش هیجانی، اجتماعی و اخلاقی نقش تاثیرگذارتر و تعیین‌کننده‌تری نسبت به هوش تحصیلی در موفقیت کودکان دارد. کودکان و نوجوانانی که مهارت‌های اجتماعی مناسب سن خود را دارند، می‌توانند به شیوه‌ای موثرتر با دیگران ارتباط برقرار کنند، مسائل خود را در مواقع دشوار به شکل مطلوبی حل نمایند، تصمیم‌های بهتری بگیرند و روابط موفقیت‌آمیزی پدید آورند؛ در نهایت، می‌توانند این روابط را حفظ و هیجانات و رفتارهای خود را مدیریت کنند.

بهتر از همه

  • 10,000 تومان

ورود آدم چوبی مشهور، شهر آدم چوبی‌های ومی‌کی را به کلی تغیییر داده بود، به ویژه پانچلو خیلی تحت فشار بود. اما ایلای، سازنده‌ آدم چوبی‌ها، به پانچلو کمک کرد تا متوجه شود که حتما نباید از چوب خاصی از جنگل خاص ساخته شده باشد تا مفید و بی‌نظیر باشد. ایلای به او گفت:«تو بی‌نظیر هستی، فقط به این دلیل که من تو را با هدفی خاص این‌گونه ساخته‌ام،» ما نیز گاهی گمان می کنیم باید مانند افراد مشهور و زیبا باشیم تا بی‌نظیر و ویژه به نظر برسیم. اما خداوند ما را با هدفی خاص این‌گونه خلق کرده است و آن‌چه باعث برتری هر فرد می‌شود، کارهای خوب و کمک به یگران است.

مغز شگفت‌انگیز تو

  • 10,000 تومان

این کتاب اطلاعاتی دقیق درباره مغز و ارتباط آن با زندگی ارائه می‌دهد تا انگیزه‌ یادگیری افزایش یابد. والدین و آموزگاران می‌توانند این کتاب جالب و جذاب را برای کودکان بخوانند. این کتاب با ارائه مطالب ساده و جالب درباره پیچیدگی‌های مغز انسان، سطح اطلاعات والدین و آموزگاران را بالا می‌برد و به آنان کمک می‌کند در حوزه آموزش قرن حاضر، سهیم باشند.

چرا دوستم حالش خوب نیست 3 (پرورش مهارت شناخت و بیان احساسات)

  • 20,000 تومان

گاهی از والدین می‌شنویم که فرزند من به رغم داشتن هوش تحصیلی و نمره‌های خوب در مدرسه، قادر به برقراری ارتباط دوستانه با همسالان خود نیست. بنابر تایید پژوهش‌های بسیار، داشتن هوش هیجانی، اجتماعی و اخلاقی، در موفقیت کودکان در آینده تاثیری تعیین‌کننده‌تر نسبت به هوش تحصیلی دارد. کودکان و نوجوانان که مهارت‌های اجتماعی مناسب سن خود را دارند، می‌توانند به شکل موثرتری با دیگران ارتباط برقرار کنند، مسائل خود را در مواقع دشوار به شکل موثرتری حل کنند، تصمیم‌گیری کنند، روابط موفقیت‌آمیز پدید آورند، این روابط را حفظ کنند و هیجانات و رفتارهای خود را مدیریت کنند. در جلد سوم این مجموعه، خودآگاهی از احساسات که مقدمه‌ای ضروری برای تنظیم و مدیریت احساسات است، به روش‌های مختلف مورد توجه و آموزش قرار می‌گیرد. همچنین به معرفی احساس‌های مختلف کودک پرداخته می‌شود و توجه او به احساساتی از جمله خوشحالی، غم، عصبانیت، خجالت، ترس، نگرانی و غافلگیری در خود و دوستانش جلب می‌شود.

مدرسه برای ما بچه‌ها کلی برنامه داره 7 (پرورش مهارت و انگیزه برای احترام به قوانین مدرسه و جامعه)

  • 6,000 تومان

گاهی از والدین می‌شنویم که فرزند من به رغم داشتن هوش تحصیلی و نمره‌های خوب در مدرسه، قادر به برقراری ارتباط دوستانه با همسالان خود نیست. بنابر تایید پژوهش‌های بسیار، داشتن هوش هیجانی، اجتماعی و اخلاقی، در موفقیت کودکان در آینده تاثیری تعیین‌کننده‌تر نسبت به هوش تحصیلی دارد. کودکان و نوجوانان که مهارت‌های اجتماعی مناسب سن خود را دارند، می‌توانند به شکل موثرتری با دیگران ارتباط برقرار کنند، مسائل خود را در مواقع دشوار به شکل موثرتری حل کنند، تصمیم‌گیری کنند، روابط موفقیت‌آمیز پدید آورند، این روابط را حفظ کنند و هیجانات و رفتارهای خود را مدیریت کنند. در جلد هفتم این مجموعه، به چگونگی عملکرد در اتفاق‌های معمول مدرسه، مانند احترام گذاشتن به قوانین، رفتار پسندیده در کتابخانه، رفتن به اردو، کلاس فوق برنامه و گرفتن کارنامه، یا واکنش درست هنگام اتفاق‌های پیش‌بینی نشده، مانند تعطیلی به دلیل بارش برف یا آلودگی و وقوع زلزله یا آتش‌سوزی، پرداخته می‌شود. هم‌چنین با تاکید بر رعایت قانون و مسئولیت‌پذیری نسبت به پیرامون، به ایجاد و پرورش صلح در کودکان و پیرامون آن‌ها پرداخته می‌شود.

اجازه ممکنه به من کمک کنید 6 (پرورش مهارت‌ها و رفتارهای پسندیده در مدرسه)

  • 9,000 تومان

گاهی از والدین می‌شنویم که فرزند من به رغم داشتن هوش تحصیلی و نمره‌های خوب در مدرسه، قادر به برقراری ارتباط دوستانه با همسالان خود نیست. بنابر تایید پژوهش‌های بسیار، داشتن هوش هیجانی، اجتماعی و اخلاقی، در موفقیت کودکان در آینده تاثیری تعیین‌کننده‌تر نسبت به هوش تحصیلی دارد. کودکان و نوجوانان که مهارت‌های اجتماعی مناسب سن خود را دارند، می‌توانند به شکل موثرتری با دیگران ارتباط برقرار کنند، مسائل خود را در مواقع دشوار به شکل موثرتری حل کنند، تصمیم‌گیری کنند، روابط موفقیت‌آمیز پدید آورند، این روابط را حفظ کنند و هیجانات و رفتارهای خود را مدیریت کنند. در جلد ششم این مجموعه، به یکی از مولفه‌های بسیار مهم مهارت‌های اجتماعی، که مهارت جرات‌ورزی با قاطعیت است و با عزت‌نفس انسان ارتباط نزدیک دارد، پرداخته می‌شود، ارتقای عزت‌نفس در کودک، از راه‌های افزایش انگیزه برای انجام هر فعالیتی است. داشتن عزت‌نفس بالا موجب می‌شود کودک خود را در موفقیت‌ها و دستاوردها سهیم و موثر بداند و برای به دست آوردن دستاوردهای بیشتر، تلاش مضاعف کند. از سوی دیگر، دستیابی به موفقیت‌ها، خشنودی‌ها، پیروزی‌ها و روابط مثبت زندگی به نشاط معنوی و عزت‌نفس مضاعف می‌انجامد. افرادی که عزت‌نفس پایین دارند، بیشتر تحت تاثیر فشار همسالان قرار می‌گیرند یا به عبارت دیگر بیشتر تلقین‌پذیر هستند.

سلام آدم‌های دنیای من 1 (پرورش مهارت برقراری ارتباط با دیگران)

  • 12,000 تومان

گاهی از والدین می‌شنویم که فرزند من به رغم داشتن هوش تحصیلی و نمره‌های خوب در مدرسه، قادر به برقراری ارتباط دوستانه با همسالان خود نیست. بنابر تایید پژوهش‌های بسیار، داشتن هوش هیجانی، اجتماعی و اخلاقی، در موفقیت کودکان در آینده تاثیری تعیین‌کننده‌تر نسبت به هوش تحصیلی دارد. کودکان و نوجوانانی که مهارت‌های اجتماعی مناسب سن خود را دارند، می‌توانند به شکل موثرتری با دیگران ارتباط برقرار کنند، مسائل خود را در مواقع دشوار به شکل موثرتری حل کنند، تصمیم‌گیری کنند، روابط موفقیت‌آمیز پدید آورند، این روابط را حفظ کنند و هیجانات و رفتارهای خود را مدیریت کنند. در جلد اول این مجموعه، توجه کودک به مطالبی مانند این‌که چگونه با اطرافیان‌مان محترمانه و مودبانه سلام و احوال‌پرسی کنیم، جلب می‌شود. این مهارت‌ها به چگونگی برقراری ارتباط با دیگران همراه ادب و احترام کمک خواهند کرد.

ای وای حالا می‌توانم چه کارهایی بکنم 4 (پرورش مهارت‌های حفظ آرامش و مدیریت احساسات)

  • 24,000 تومان

گاهی از والدین می‌شنویم که فرزند من به رغم داشتن هوش تحصیلی و نمره‌های خوب در مدرسه، قادر به برقراری ارتباط دوستانه با همسالان خود نیست. بنابر تایید پژوهش‌های بسیار، داشتن هوش هیجانی، اجتماعی و اخلاقی، در موفقیت کودکان در آینده تاثیری تعیین‌کننده‌تر نسبت به هوش تحصیلی دارد. کودکان و نوجوانانی که مهارت‌های اجتماعی مناسب سن خود را دارند، می‌توانند به شکل موثرتری با دیگران ارتباط برقرار کنند، مسائل خود را در مواقع دشوار به شکل موثرتری حل کنند، تصمیم‌گیری کنند، روابط موفقیت‌آمیز پدید آورند، این روابط را حفظ کنند و هیجانات و رفتارهای خود را مدیریت کنند. در جلد چهارم این مجموعه، تنظیم و مدیریت احساسات به روش‌های مختلف آموزش داده می‌شود. توانایی برقراری ارتباط مناسب با دیگران، از مهم‌ترین عوامل موفقیت افراد در زندگی شخصی و شغلی آن‌هاست. یکی از ملزومات این توانمندی، خودآگاهی احساسی است تا فرد بتواند احساس خود و نشانه‌های آن را تشخیص دهد. بداند چه موقع احساسی خاص بر وی غلبه می‌کند و به احساس‌های دیگران نیز توجه داشته باشد. خودآگاهی، مقدمه‌ای ضروری برای مهارت تنظیم احساسات است.

بفرمایید من الان بهش احتیاج ندارم 5 (پرورش مهارت و انگیزه برای رعایت آداب معاشرت در خانه و مدرسه)

  • 32,000 تومان

گاهی از والدین می‌شنویم که فرزند من به رغم داشتن هوش تحصیلی و نمره‌های خوب در مدرسه، قادر به برقراری ارتباط دوستانه با همسالان خود نیست. بنابر تایید پژوهش‌های بسیار، داشتن هوش هیجانی، اجتماعی و اخلاقی، در موفقیت کودکان در آینده تاثیری تعیین‌کننده‌تر نسبت به هوش تحصیلی دارد. کودکان و نوجوانانی که مهارت‌های اجتماعی مناسب سن خود را دارند، می‌توانند به شکل موثرتری با دیگران ارتباط برقرار کنند، مسائل خود را در مواقع دشوار به شکل موثرتری حل کنند، تصمیم‌گیری کنند، روابط موفقیت‌آمیز پدید آورند، این روابط را حفظ کنند و هیجانات و رفتارهای خود را مدیریت کنند. در جلد پنجم این مجموعه، مطالبی مانند دوستی و تعامل مناسب با همسالان در بازی، رابطه منصفانه، مشارکت در بازی، رعایت نوبت در بازی‌های دسته‌جمعی با دیگران، کار گروهی، رعایت قوانین، عضو خوب تیم بودن حتی در صورت برنده نشدن، اجازه خواستن و عذرخواهی کردن در مواقع لزوم و چگونگی مخالفت مناسب با دیگران در صورت لزوم با حفظ احترام و کرامت انسانی مطرح می‌شود.

سطل مهربانی

  • 25,000 تومان

یک روز صبح فیلیکس از خواب بیدار شد و سطلی بالای سرش احساس کرد که با اتفاق‌های ناخوشایند روز، آب آن کم و کم‌تر می‌شد. فیلیکس فهمید که برای به دست آوردن شادی و داشتن سطلی پر از آب، باید با مهربانی کردن به دیگران سطل آن‌ها را پر کند. وقتی به خوشحال کردن دانش‌آموزان و معلمان مدرسه پرداخت، سطل آن‌ها پر از آب شد و پس از آن سطل خودش هم پر شد و در نتیجه آرامش و شادی بیشتری پیدا کرد. داستان فیلیکس و سطل‌های مهربانی به یادمان می‌آورد که دستیابی به شادی و سعادت‌مندی از راه قسمت کردن شادمانی میان مردم دنیا ممکن خواهد بود.

با برنامه‌ریزی همه کارها ردیف می‌شود

  • 25,000 تومان

امید و نوید با داستان جدیدی برگشته‌اند! آن‌ها قصد دارند روی پروژه‌ای برای نمایشگاه علوم کار کنند. امید و نوید یاد گرفتند به نقاط قوت و ضعف یکدیگر احترام بگذارند. خلاقیت به ساختار نیاز دارد و ساختارمندی به خلاقیت... . آن‌ها یاد گرفتند که چگونه در کارها برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی کنند.

1  صفحه‌ی 1