ليلا سازگار


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ماکیاوللی برای همه (فیلسوف روزهای دشوار)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
خون دیگران
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
دنیای شیرین بچه‌داری (فرزندی که می‌پرورم)
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

ماکیاوللی برای همه (فیلسوف روزهای دشوار)

  • 60,000 تومان

در این کتاب اندیشه‌ها و زندگی پرفراز و نشیب نیکولو ماکیاوللی، پدر اندیشه سیاسی مدرن، با زبانی ساده و گیرا مطرح می‌شود. در این دوران که شهریارهای موقت و دائمی توأمان در جهان حکم می‌رانند چرا همچنان می‌توان خواندن ماکیاوللی را مفید یا ضروری دانست؟ چه چیزی در آثار او هست که از آن‌ها متن‌هایی زنده و معاصر می‌سازد؟ آثار او چه دارند که به ما بگویند؟ ماکیاوللی شهریار را بر اثر چه رویدادهایی و با چه رویکردی نوشت؟ آیا به‌راستی می‌خواست به شهریاران درس نیرنگ بدهد؟ یا سر آن داشت که شیوه‌های نیرنگ شهریاران را به مردم بنمایاند؟ پاتریک بوشرون تاریخ‌نگار برجسته و استاد دانشگاه در فرانسه، در پاسخ به این پرسش‌ها از دیدگاهی نو به تحلیل آثار و اندیشه‌های ماکیاوللی پرداخته است. او فقط به بازخوانی کتاب شهریار، یعنی مشهورترین کتاب ماکیاوللی، بسنده نکرده و کتاب‌ها و دیگر نوشته‌های او وحتی نمایشنامه‌های طنزش را هم از نظر گذرانده است تا شاید به ژرفای اندیشه ماکیاوللی و چرایی اهمیت و ضرورتش پی‌ببرد.

خون دیگران

  • 150,000 تومان

خون دیگران بلافاصله پس از انتشار با سیلی از واکنش‌های ستایش‌آمیز روبه‌رو شد و در میان آثار سیمون دوبوار جایگاهی چشمگیر یافت. اما این باعث نشد که نویسنده سال‌ها بعد آن را به نقد نکشد و همچون بسیاری از نویسندگان به نوشته پیشین خود کم‌اعتنایی نکند. البته کسانی هم بودند که نه ستایش‌های شورمندانه را گواه شاهکار بودن این رمان گرفتند و نه خودانتقادی نویسنده را شاهد ضعف اثر؛ همان کسانی که سبک رمان و شیوه روایت و قدرت ایده‌هایش را همان‌قدر برجسته دانستند که اثرگذاری‌اش را بر نسلی از خوانندگان دوران پس از جنگ.

دنیای شیرین بچه‌داری (فرزندی که می‌پرورم)

  • 70,000 تومان

دنیای شیرین بچه‌داری یکی از معتبرترین و پرفروش‌ترین کتاب‌هایی است که بیش از نیم قرن است در فرانسه و سایر کشورهای دنیا منتشر می‌شود. این کتاب به حدود 40 زبان ترجمه شده و چند نسل از مادران فرانسوی و دیگر کشورها فرزندان‌شان را به کمک آن بزرگ کرده‌اند. گروهی متشکل از متخصصان در رشته‌های گوناگون پرورش اطفال هر سال مطالب کتاب را بازنگری می‌کنند و اطلاعات آن را با آخرین دستاوردهای علمی مطابقت می‌دهند. این کتاب هر سال در فرانسه تجدید چاپ می‌شود. دنیای شیرین بچه‌داری به پرسش‌های بسیاری که در ذهن والدین شکل می‌گیرد، پاسخ می‌دهد. نویسنده در این کتاب نه تنها به تمام موضوع‌های روزانه‌ی زندگی طفل می‌پردازد، بلکه فصلی را هم به مشکلات روانی اطفال اختصاص داده است.

صفحه‌ی 1