لطيف احمد پور ـ ميلاد حيدري


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شعله‌های اشتیاق (7 انتخاب برای آغاز 1 زندگی الهام‌بخش)
اثر مرکب (آغاز جهشی در زندگی موفقیت و درآمد شما)
اثر مرکب (آغاز جهشی در زندگی موفقیت و درآمد شما)
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان

شعله‌های اشتیاق (7 انتخاب برای آغاز 1 زندگی الهام‌بخش)

  • 70,000 تومان

هدف من از نوشتن این کتاب باز کردن چشمان شما به روی این واقعیت است که شما فقط یک بار زندگی می کنید، یک فرصت برای اثرگذاری بر روی دنیا دارید و فقط یک میراث از خودتان به جای می گذارید. این که داستان زندگی شما حماسه‌ای ستودنی باشد یا غم نامه‌ای مشقت‌بار، ارتباط خیلی کمی با اتفاقات زندگیتان دارد و بیشتر به نحوه پاسخ‌گویی شما به آن اتفاقات برمی‌گردد. از این به بعد، نه زندگیتان را به دست شانس بسپارید و نه آن را به اتفاقات و احتمالات گره بزنید. این کتاب به شما یاد آوری می کند که همیشه نمی توانید مسیرتان را در زندگی انتخاب کنید، اما همواره می توانید نحوه رفتارتان را در آن مسیر انتخاب کنید. این کتاب به شما انگیزه می‌دهد تا قدرت انتخاب‌های روزمره تان را مهار کنید، ارزش داستان زندگیتان را دریابید و از قدرت هدف درونی‌تان آگاه شوید. این کتاب به شما کمک می کند تا سختی‌های گذشته را با آغوش باز بپذیرید، فرصت‌های آینده را به خوبی پذیرا باشید، و با چشمانی باز از نعمت معجزه‌آسای هر لحظه بهره ببرید و همچنین آتش اشتیاق درونی‌تان را کاملا شعله‌ور خواهد کرد.

اثر مرکب (آغاز جهشی در زندگی موفقیت و درآمد شما)

  • 30,000 تومان

از جهاتی، کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی را می‌توان جان کلام کتاب‌هایی دانست که در دهه‌های گذشته در زمینه توانمندسازی و رسیدن به موفقیت منتشر شده‌اند. شاید به همین خاطر باشد که شماری از نام‌آورترین اساتید جهانی این رشته، نظرشان را در مورد این کتاب نوشته‌اند و همگان را به مطالعه دقیق و حتی چندباره آن دعوت کرده‌اند. فلسفه و تفکر پشت این کتاب می‌تواند به حدی اثرگذار شود و تحول ایجاد کند که هیچ بعید نیست در سال‌های آینده گروه‌هایی در فضاهای آن لاین و آف لاین شکل بگیرند که حامل اندیشه اثر مرکب باشند. این کتاب را باید آمیخته با جان کنیم و در اکنون‌مان جاری سازیم و نتایج‌اش را هم در مقیاس یک عمر متشکل از امروزها و این لحظه‌ها ببینیم و بسنجیم که گفت: زندگی، آبتنی کردن در حوضچه اکنون است.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

اثر مرکب (آغاز جهشی در زندگی موفقیت و درآمد شما)

  • 160,000 تومان

از جهاتی، کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی را می‌توان جان کلام کتاب‌هایی دانست که در دهه‌های گذشته در زمینه توانمندسازی و رسیدن به موفقیت منتشر شده‌اند. شاید به همین خاطر باشد که شماری از نام‌آورترین اساتید جهانی این رشته، نظرشان را در مورد این کتاب نوشته‌اند و همگان را به مطالعه دقیق و حتی چندباره آن دعوت کرده‌اند. فلسفه و تفکر پشت این کتاب می‌تواند به حدی اثرگذار شود و تحول ایجاد کند که هیچ بعید نیست در سال‌های آینده گروه‌هایی در فضاهای آن لاین و آف لاین شکل بگیرند که حامل اندیشه اثر مرکب باشند. این کتاب را باید آمیخته با جان کنیم و در اکنون‌مان جاری سازیم و نتایج‌اش را هم در مقیاس یک عمر متشکل از امروزها و این لحظه‌ها ببینیم و بسنجیم که گفت: زندگی، آبتنی کردن در حوضچه اکنون است.

صفحه‌ی 1