لادن شريعت زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه صحبت کنیم تا کودکان بتوانند یاد بگیرند (در خانه و مدرسه)
واقعی باش (1 برنامه واقعی برای نوجوانان تعلیم و تربیتی قدرتمند)
مدرسه تجارت (برای افرادی که دوست دارند به مردم کمک کنند)
اصول فرزندپروری
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
کتاب احساسات (توجه به احساساتان  و مراقبت از آن‌ها)
وقتی کودکتان بیمار می‌شود چه باید کرد (ساده و کاربردی)
عادت‌های اتمی (تغییرات کوچک نتایج عالی)
  • 239,900 تومان
  • با تخفیف: 239,900 تومان
9 گام برای استقلال مالی (اقدامات عملی و فکری برای توقف نگرانی‌هایتان)
معادله خدا (اینشتین فرضیه نسبیت و جهان در حال توسعه)
راز قدیمی چشمه جوانی
  • 79,900 تومان
  • با تخفیف: 79,900 تومان
درمان‌های طبیعی که آنها نمی‌خواهند شما بدانید

چگونه صحبت کنیم تا کودکان بتوانند یاد بگیرند (در خانه و مدرسه)

  • 199,900 تومان

این کتاب موفق و تاثیرگذار به والدین و معلمان نشان می‌دهد که می‌توانند نیروهایشان را با هدف الهام به کودکان برای منظم و خودهدایت کننده و مشتاق و علاقه‌مند بودن به عجایب یادگیریء با هم پیوند بزنند. کتاب عملی و کاربردی و فوق‌العاده دیگری از فی‌بر و مازلیشء هم برای والدین و هم برای معلمانء با منطق و درایت و شوخ‌طبعی. این نویسندگان راهکارهای برتری را برای تربیت بهترین‌ها در میان بچه‌های مدرسه ارائه می‌دهند.

واقعی باش (1 برنامه واقعی برای نوجوانان تعلیم و تربیتی قدرتمند)

  • 170,000 تومان

دنیا سریع تر از توان درک ما در حال تغییر است، امروزه مدارس، دانش آموزان را برای مشاغلی آماده می کنند که در بسیاری موارد، حتی تا حالا وجود نداشته اند، پس هدف باید، تربیت دانش آموزان و اندیشمندانی به روز و مستقل باشد. لازم است نوجوانان کمک و تشویق شوند تا درباره واقعیت های زندگی آینده شان به طور جدی فکر کنند. و قبل از قرار گرفتن در مقابل تصمیمات ضعیفی که باعث می شود درهای ورودی برای موفقیت به رویشان بسته شود و انتخاب هایشان را از دست بدهند اقدام بهتری کنند. این بهترین کاری است که می توانند انجام دهند، ما می خواهیم بچه ها، طوری بزرگ شوند تا مستقل و بزرگسالان مثمرثمری باشند. برای انجام این کار لازم است آن ها اطلاعات واقعی را پردازش کنند و درباره آن ها بحث و گفتگو و تأمل کنند. در حالی که مهارت هایی را برای مستقل بودن، یادگیری، اندیشیدن، خواندن و ارتباط برقرار کردن را کسب و تمرین می کنند، کتاب «واقعی باش»، نوجوانان را به سفری درونی می برد که بدانند چه کسی هستند و می خواهند چه جور انسانی باشند؟ و برای آینده اشان چه زندگی ای می خواهند بسازند؟

مدرسه تجارت (برای افرادی که دوست دارند به مردم کمک کنند)

  • 63,900 تومان

برای کسانی که می خواهند به مردم کمک کنند در ویرایش دوم این کتاب پرفروش، رابرت تی. کیوساکی هشت «ارزش پنهان»، اصلی‌اش در زمینه تجارت بازاریابی شبکه‌ای (غیر از پول در‌آوردن!) را به روز می کند و توسعه می‌دهد. امتیاز خاص ـ سه «ارزش مخفی» اضافی از کیم کیوساکی، شارون لچر و دیانا کندی. رلبرت توضیح می‌دهد که ایجاد یک تجارت بازاریابی شبکه‌ای... ... یک روش انقلابی و بنیادین برای کسب ثروت است. ... برای هر فردی دستیابی به ثروت عظیم را امکان‌پذیر می‌کند. ... به روی هر شخصی که دارای انگیزه، تصمیم قاطع و استقامت است، باز است. «چون ثروتم را از ایجاد یک تجارت بازاریابی شبکه ای به دست نیاوردم، نسبت به این ثروت می‌توانم کمی بیشتر واقع‌گرا باشم. این کتاب توضیح می‌دهد آنچه را می‌بینم، ارزش‌های واقعی یک تجارت بازاریابی شبکه‌ای است؛ ارزش‌های واقعی یک تجارت بازاریابی شبکه ای است؛ ارزش‌هایی که فراسوی نیروی بالقوه پول زیاد در‌آوردن است. بالاخره تجارتی با دل و جرئت یافتم.»

اصول فرزندپروری

  • 170,000 تومان

بعضی از والدین در فرزندپروری تبحر دارند. به نظر می‌رسد که آنان به رغم موقعیت دشوار و سخت سخنان و رفتار درستی را که باید انجام دهند و بگویند می‌دانند. ظاهرا این قبیل پدر و مادرها توانایی ذاتی و غریزی برای تربیت بچه‌ها متعادلء دارای اعتماد به نفس و شاد را دارند. آیا آنان چیزی می‌دانند که ما نمی‌دانیم؟ چیزی که می‌توانیم آن را یاد بگیریم؟ پاسخء یک بله جانانه است. آنان اصول فرزندپروری رامی‌دانند. کتاب «اصول فرزندپروری» به هر چیزی در جا خود می‌پردازدء با ارایه راهکاری به شما هدایت و کنترل می‌آموزد و فرزندتان در مسیر تبدیل شدن به بزرگسالی موفق و مستقل قرار می‌گیرد.

کتاب احساسات (توجه به احساساتان و مراقبت از آن‌ها)

  • 80,000 تومان

هیجان‌ها و احساسات بخش مهمی از حیات و زندگی انسان هستند و درک صحیح آن‌ها به پاسخ مناسب و رفتار مطلوب آدمی منجر می‌شود. این موضوع به ویژه در جوامعی که ابراز احساسات و عواطف با دشواری‌هایی روبروست و به اصطلاح به آن‌ها جوامع و فرهنگ‌های غیر بیانی یا غیر کلامی گفته می‌شود پیچیدگی بیشتری به همراه دارد از سوی دیگر پس از شناخت و درک احساسات باید به فکر کنترل آنان بود هیجان‌هایی چون خشم و پرخاشگری یا حتی مهربانی و شفقت باید در محدوده‌های مجاز ابراز گردندء به عبارتی در حوزه‌های مرتبطء کنترل عواطف و احساسات نشانه بلوغ و پختگی و کمال تلقی می‌گردد.

راهنمای دختران دبیرستانی (پاسخی به برخی سوال‌های دختران نوجوان کاستن از مشکلات سال‌های نوجوانی)

  • 50,000 تومان

اوایل نوجوانی متوجه شدم لازم است چیزهای زیادی درباره زندگی یاد بگیرم. اینکه از پس دختران بدجنس همسن خودم بربیایم و یا چطور با پدر و مادرم گفتگو کنم. به خوبی متوجه می‌شدم آن زندگی‌ای که برایم آشنا بود در حال تغییر استء می‌خواستم خودم را برای روبه‌رو شدن با مشکلاتی که پیش رویم قرار می‌گرفتند آماده کنم. کاش راهی وجود داشت که نسخه بالغ و باتجربه شده خودمء می‌توانست به عقب برگردد و آنچه را که لازم بود درباره غلبه بر خطرها و دام‌های معمول نوجوان بودن بیاموزمء به من می‌آموخت. کتاب راهنمای دختران دبیرستانی برای دخترانی نوشته شده است که می‌خواهند از آنچه برایشان پیش خواهد آمدء از قبل تصویر ذهنی درستی داشته باشند و راهنمایی است که به آنها کمک می‌کند تا سال‌های نوجوانی‌شان را سبکبال پشت سر بگذارند...

وقتی کودکتان بیمار می‌شود چه باید کرد (ساده و کاربردی)

  • 44,000 تومان

کارهای زیادی در خانه برای کودک خود می‌توان انجام داد. وقتی کودک بیمار می‌شودء برای مراقبت از او چه باید کرد؟ چه زمانی با پزشک تماس بگیریم؟ چطور درجه حرارت بدن کودک را اندازه‌گیری کنیم؟ وقتی کودک آنفولانزا می‌گیردء چه باید کرد؟ چطور از بریدگی و خراشیدگی مراقبت کنیم؟ وقتی کودک بیمار می‌شودء چطور به او غذا بدهیم؟ چگونه از گسترش عفونت جلوگیری کنیم؟ چطور از حوادثی که بیرون از خانه اتفاق می‌افتدء می‌‌توان جلوگیری کرد؟ در وضعیت اضطراری چه باید کرد؟ کتاب «وقتی کودکانتان بیمار می‌شوند چه باید کرد؟» کتابی ساده و کاربردی است که دو پرستار آن‌را نوشته‌اند و اطلاعاتی درباره موارد فوق در اختیار شما می‌گذارد.

عادت‌های اتمی (تغییرات کوچک نتایج عالی)

  • 239,900 تومان

سیستمی بنیادین برای هر روز یک درصد بهتر شدن. مردم فکر می‌کنند وقتی می‌‌خواهند زندگی‌شان را تغییر دهند لازم است بزرگ فکر کنند اما جیمز کلییر کارشناس عادت‌ها که شهرت جهانی دارد روش دیگری یافت. او می‌داند که تغییر واقعی از تاثیر ترکیبی صدها تصمیم کوچک نشئت می‌گیرد: انجام دو تمرین ورزشی در روز صبح‌ها 5 دقیقه زودتر از خواب بیدار شدن یا خواندن فقط یک صفحه بیشتر از یک کتاب. او این‌ها را عادت‌های اتمی خیلی کوچک می‌نامد.

9 گام برای استقلال مالی (اقدامات عملی و فکری برای توقف نگرانی‌هایتان)

  • 52,900 تومان

ویرایش جدید کتاب سوز به شما نشان می‌دهد: ـ بدهی اسارت است و این‌که چطور می‌توان به بهترین شکل از آن رها شد. ـ چرا هرقدر کم‌تر داشته باشید، بیش‌تر به یک ودیعه زنده فسخ‌شدنی نیازمندید. (وصیت‌نامه کافی نیست.) ـ چطور می‌توانید بهترین مشاور مالی را پیدا کنید. (همه کاری که باید انجام دهید این است که به آینه نگاه کنید.) ـ هنگام خرید بیمه عمر چطور از سوء‌ استفاده کردن از خود جلوگیری کنید. ـ کدام حساب‌های بازنشستگی منطقی و عقلانی هستند و کدام ‌یک نیستند.

معادله خدا (اینشتین فرضیه نسبیت و جهان در حال توسعه)

  • 39,900 تومان

اکزل با کمک بسیاری از نامه‌های تازه کشف‌شده اینشتین - که بسیاری از آن‌ها در این‌جا برای اولین بار ترجمه شده‌اند - سال‌ها تحقیق و مصاحبه با ریاضی‌دانان برجسته و معروف، کیهان‌شناسان، فیزیک‌دانان و منجمین، ما را به سفر جذاب در علم هندسه شگفت‌انگیز فضا و درون ذهن یک نابغه می‌برد. این‌جا چیزهای غیر قابل باور واقعی می‌شوند: دنیای لایتناهی، همیشه در حال توسعه، همیشه در حال سرعت‌گیری که تنها چیز مطلق در آن، سرعت نور است. معادله خدا هیبت‌انگیز در امکانات و هیجان‌انگیز در جزئیات: عالی‌ترین جنبه‌اش، قصه‌گویی است.

راز قدیمی چشمه جوانی

  • 79,900 تومان

در این کتاب به شما ایده‌ها،‌ تکنیک‌ها و روش‌های خردمندانه‌ای ارائه می‌شود که می‌توانند شما را قدرتمندتر کنند، بر سلامتی‌تان بیفزایند، لذتتان از زندگی را افزاش دهند و باعث طولانی‌تر شدن عمرتان شوند. با وجود این، متوجه طولانی‌تر شدن زندگی‌تان نخواهید شد،‌غرق زندگی خواهید شد و از آن لذت می‌برید.

درمان‌های طبیعی که آنها نمی‌خواهند شما بدانید

  • 329,900 تومان

آیا می‌دانید بیشتر موادی که روازنه می‌خورید، بدن شما را مسموم می‌کند؟ اگر چه به نظر نگران‌کننده می‌آید، اما کوین ترادو، نوری را در تاریکی می‌تاباند و خواننده را راهنمایی می‌کند تا درمان‌های مختلف و روش‌های پزشکی را حدف کند و مهمتر این است که درمان بالقوه به شما کمک می‌کند تا بدنتان، وضعیت طبیعی، سلامت و شادابی خود را مجددا به دست آورد. پس در این سفر اسرارآمیز، کوین ترادو را همراهی کرده و تغذیه و سلامت خود را تضمین کنید.

1  صفحه‌ی 1