كيوان سررشته


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
به خاطره اعتمادی نیست (راهنمای ادبی برای زندگی پیشاآخرالزمانی)
دیدار اتفاقی با دوست خیالی و 8 جستار دیگر از آدام گاپنیک
اتاق کار (روایت‌هایی از عشق تعلیق و گیره‌های کاغذ)
تسویه حساب (سرینیتی 3)
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
بازگشت اوسیریس (سرینیتی 2)
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
اگر به خودم برگردم (10 جستار درباره پرسه در شهر)
  • 112,000 تومان
  • با تخفیف: 112,000 تومان

به خاطره اعتمادی نیست (راهنمای ادبی برای زندگی پیشاآخرالزمانی)

  • 110,000 تومان

این جستارها، مثل کارت پستالی از آینده، نگاهی عمیق و گاه پیش‌گویانه‌اند به زندگی پراضطراب ما در عصر اخبار بد همیشگی و - نیاز پنهان‌مان به بدتر شدن اوضاع - نام‌هایی که روی رنج غریبه‌ها می‌گذاریم - باور واقعی به خاطره‌های ساختگی - امکان پیروزی بر فاجعه با ساختن قصه‌ای نو - اعتیاد به اخبار در بی‌اعتمادی کامل - شور و شعف جان به در بردن - جستجوی درمان جنون جمعی - خستگی از بار سنگین رنج‌های دور - زندگی زیر سایه ترسی همیشگی و کم‌رنگ

دیدار اتفاقی با دوست خیالی و 8 جستار دیگر از آدام گاپنیک

  • 42,000 تومان

این کتاب نگاه نو و غافلگیرکننده‌ی گاپنیک به دغدغه‌های مهم زندگی شهری و مسائلی که بسیاری از ما روزانه با آن‌ها سروکار داریم می‌باشد و خواندن جستارهایش را به تجربه‌ای ارزشمند و دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

اتاق کار (روایت‌هایی از عشق تعلیق و گیره‌های کاغذ)

  • 138,000 تومان

اتاق کار در یازده روایت از ژانرهای گوناگون، جهان‌های مختلفی را بازنمایی می‌کند و تاثیر محیط کار، روابط کاری و نقش شغلی که انتخاب می‌کنیم بر «آدمی که می‌شویم» را یادمان می‌اندازد. فضای کار همیشه در حال دگرگونی است اما به رغم همه این تغییرات، خود ما فرقی با اجداد اولیه‌مان داریم؛ کماکان در همه شغل‌ها و اتاق‌های کار دنبال پیدا کردن نقش‌مان در غار زندگی هستیم.

تسویه حساب (سرینیتی 3)

  • 39,000 تومان

بچه‌های شبیه‌سازی شده‌ی پروژه‌ی اوسیریس دوباره در حال فرارند. الی، توری، آمبر و مالیک که حالا دو به دو جدا افتاده‌اند. با چنگ و دندان تلاش می‌کنند در دنیای واقعی زنده بمانند. آمبرو مالیک به دنبال تنها کسی هستند که فکر می‌کنند می‌تواند وجود پروژه اوسیریس را ثابت کند یعنی رئیس بدنام باند تبهکاران، گاس آلاباستر، همان کسی که دی ان ای مالیک از او گرفته شده است: اما وقتی مالیک که شیفته‌ی ردی که از یک خانواده‌ی واقعی شده پا به دنیای تبهکاران می‌گذارد، کارهایش باعث می‌شود او و آمبر در معرض خطری بزرگ‌تر قرار بگیرند. الی و توری به دنبال کشف محرمانه‌‌ترین راز پروژه‌ی اوسیریس هستند. این‌که دی ان ای الی از چه کسی گرفته شده است و در این مسیر به ورطه‌ی توطئه‌هایی بسیار بزرگ‌تر می‌افتند. چهار بچه‌ی اوسیریسی که با متحدی جدید و غیرمنتظره از یک سمت کشور به سمت دیگرش می‌روند اگر بخواهند یک بار برای همیشه کار پروژه‌ی اوسیریس را تمام کنند باید برای غلبه بر بدترین بخش‌های وجودشان دست به دست همدیگر بدهند.

بازگشت اوسیریس (سرینیتی 2)

  • 39,000 تومان

بچه‌های اوسیریس آزاد شده‌اند ولی هنوز تحت تعقیب هستند. الی مالیک توری و آمبر وقتی فهمیدند تمام زندگی‌شان در شهر بی‌نقص سرینیتی دروغ بوده و در اصل آن‌ها را از روی تبهکارانی نابغه شبیه‌سازی کرده بودند از این شهر فرار کردند و حالا وارد دنیای واقعی شده‌اند و می‌خواهند هرطور شده پروژه‌ی اوسیریس را افشا کنند. اما آدم‌خوارهای بنفش دنبالشان هستند و آن‌ها برای فرار از دستشان قانون را زیر پا می‌گذارند و بی‌اجازه وارد خانه‌ها و هتل‌ها و ماشین‌های مردم می‌شوند. آیا سرنوشت آن‌ها این است که تبدیل به تبهکارانی شوند که از رویشان شبیه‌سازی شده بودند؟ بچه‌ها برای فهمیدن حقیقت درباره‌ی اینن تبهکاران باید به سرینیتی برگردند و مدرکی برای اثبات حرف‌هایشان پیدا کنند اما آن‌جا با چیزی روبرو می‌شوند که انتظارش را نداشتند.

اگر به خودم برگردم (10 جستار درباره پرسه در شهر)

  • 112,000 تومان

سال 2014 بنیاد ملی کتاب آمریکا والریا لوئیزلی را یکی از پنج نویسنده مهم زیر سی و پنج سال جهان معرفی کرد. نویسنده‌ای که در مکزیک به دنیا آمده و در چهار قاره جهان زندگی کرده. عصاره همین زیست چگال فکری، ادبی و اقلیمی را می‌شود در جستارهای او دید. نوشته‌هایش در نگاه اول پرسه‌های بی‌هدف به نظر می‌آیند اما در واقع نقشه‌نگاری‌اند؛ جست‌وجو برای ترسیم ذهنی خیابان‌ها، زبان‌ها و زوایای بکر انسانی. لوئیزلی نمی‌خواهد ما همراه او شهری را بشناسیم، زبانی را یاد بگیریم یا به مقصدی برسیم. او مخاطب را به فضاهای خالی شهر و تجربه‌های انسانی مهمان می‌کند. جستارهای لوئیزلی ما را در فضاهای شهری گم می‌کند و به خودمان باز می‌گرداند.

صفحه‌ی 1