كيانوش زهراكار زهرا كهلوئي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پرورش کودکان شاد و دارای اعتماد به نفس (40 روش برای کمک به موفقیت و کامیابی فرزندان‌تان)
مشاوره مدرسه (دیدگاه‌ها و کاربست‌های حرفه‌ای)
مبانی مشاوره
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان

پرورش کودکان شاد و دارای اعتماد به نفس (40 روش برای کمک به موفقیت و کامیابی فرزندان‌تان)

  • 15,000 تومان

در این کتاب 40 روش و اقدام بنیادین برای پرورش فرزندان شاد و دارای اعتماد به نفس به شکلی ملموس و عینی در اختیار شما قرار می‌گیرد. هر فصل عنوان جذاب و مناسبی دارد و در آن، ابتدا دانش و اطلاعات لازم در یک مورد خاص و مهم در حوزه فرزندپروری به شما منتقل می‌گردد و در ادامه، از طریق ذکر مثال‌های عینی و تمرین‌های واضح، به شما کمک می‌کند تا در مسیر فرزندپروری موفق، گامی مفید و اساسی بردارید و با این کار هم به خوشبختی فرزندتان کمک کنید و هم به سمت رضایت بیش‌تر از پدر یا مادر بودن خود، پیش بروید. بی شک مطالعه این کتاب می‌تواند در خصوص فرزندپروری شما، تحول اساسی ایجاد کند و به جد، شما را به سمت ایفای نقش یک پدر یا مادر خوب و پرورش‌دهنده خوبی‌ها، سوق دهد...

مشاوره مدرسه (دیدگاه‌ها و کاربست‌های حرفه‌ای)

  • 220,000 تومان

مشاوره مدرسه: دیدگاه‌ها و کاربست‌های حرفه‌ای تلاشی اثربخش از تامارا دیویس است که می‌توان آن را یکی از جامع‌ترین منابع در حوزه مشاوره مدرسه محسوب کرد. طی مطالعه این اثر، خواننده علاوه بر نقطه نظرات مولف، با تجارب سه مشاور کارآزموده در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان نیز آشنا می‌شود و در بعضی از فصول کتاب، از دیدگاه سایر افراد و اساتیدی که در نگارش آن فصول سهیم بوده‌اند، مطلع خواهد شد.

مبانی مشاوره

  • 28,000 تومان

هدف کتاب اصول و مهارت‌های مشاوره ارایه اطلاعاتی است که آگاهی از آن برای مشاوران تازه‌کار و یادآوری آن برای مشاوران باتجربه ضروری است. بسیاری از مربیان از این اصول به عنوان یک سازمان‌دهنده پیشرفته و نو برای آموزش و عمل، فراهم آوردن امکان تفکر در مورد مشاوره و روشن کردن ماهیت مشاوره استفاده می‌کنند.

صفحه‌ی 1