كامران بهمني


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فراتر از ذهن (پیدا و پنهان بازی‌های کیهانی)
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
همان شو که هستی
  • 142,000 تومان
  • با تخفیف: 142,000 تومان
درمان با ارتباط (گشتالت‌درمانی)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
سالخوردگی خوشایند
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
چگونه می‌توانید کارآفرین نمونه باشید (شکست دادن چیره شدن)
ترس را احساس کن اما کار را انجام بده
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان

فراتر از ذهن (پیدا و پنهان بازی‌های کیهانی)

  • 185,000 تومان

«آلن واتس» حکمت‌های آسیا را از دریچه‌های تازه‌ی روانشناسی غربی و یافته‌های علمی نوظهور عصر پسا اتم بررسی می‌کند. او در گفته‌هایش اغلب می‌گوید که بودیسم را باید به‌عنوان نوعی روان‌درمانی در نظر گرفت و نباید با ادیان غربی مقایسه کرد. او احساس می‌کند که آگاهی بوم‌شناختی و تجربه‌ی عرفانی، در اصل جلوه‌هایی از همان شکل تجربه‌ی بیدار هستند. در اوایل دهه‌ی شصت میلادی، سخنرانی‌های رادیویی و کتاب‌های برجسته‌ی «آلن واتس» او را به چرخه‌ی سخنرانی‌های دانشگاهی راند و به مدت دوازده سال پس از آن سخنرانی‌هایش در سالن‌های بزرگ و سمینارهای خصوصی‌تر برای گروه‌هایی در سراسر کشور برگزار شد. بسیاری از این جلسات ضبط و جمع‌آوری شدند. در اواخر دهه‌ی شصت و اوایل دهه‌ی هفتاد توسط پسرش «مارک واتس» بررسی و از گزیده‌‌های چند مطلب از شش رویداد تاریخی که در کنار هم به زیبایی جلوه‌گر می‌شدند مجموعه‌ی «فراتر از ذهن» پدید آمد.

همان شو که هستی

  • 142,000 تومان

زندگی فقط در همین آن وجود دارد و در این لحظه بی‌پایان و جاودانه است. برای لحظه کنونی بی‌نهایت کوچک است؛ پیش از آن که بتوانیم آن را بسنجیم رفته، با این حال برای همیشه هست... شما ممکن است باور کنید که با زندگی و «اکنون» ابدی آن سازگار نیستید، اما نمی‌توانید چنین باشید، زیرا شما زندگی هستید و «اکنون وجود دارید.» ـ قسمتی از متن کتاب

درمان با ارتباط (گشتالت‌درمانی)

  • 110,000 تومان

فیلیپ براونل یک روانشناس بالینی، روان‌درمانگر گشتالت، نویسنده، ویراستار، مربی، مربی حرفه ای و محقق اصلی برای یک پروژه تحقیقاتی بین المللی که فرآیندهای یکپارچه معنوی در گشتالت درمانی را بررسی می کند.

مغز آشفته (روش 7 گام برای پایان دادن به ذهنیت خودگویی منفی آزارندهی ذهن و راهنمایی به سوی اندیشه‌های نیک احساسات نیک و نظم مثبت)

  • 45,000 تومان

شاید کوشیده‌اید خودتان را از شر اندیشه‌های منفی رها کنید، ولی دیده‌اید نمی‌توانید به جایی برسید. مشکل هرچه باشد، یک سری رازهایی هستند که می‌توانند به حل آن کمک کنند و در این کتاب به بررسی آنها می‌پردازیم. این سری رازها «روش 7 گام» نام دارد. روش 7 گام سامانه‌ای است که برای پایان دادن به اندیشه‌های منفی و راهنمایی ذهن و زندگی به سمت یک مسیر مناسب و مثبت نیاز دارید. من برای اطمینان از درک آسان، این کتاب را دو بخش کرده‌ام؛ بخش اول آماده‌سازی شماست برای روش 7 گام که موضوعات مهمی مانند ریشه‌ها و پیامدهای خودگویی منفی و کژاندیشی را شامل می‌شود. در بخش دوم با نگاهی عمیق‌تر به خود گام‌ها خواهیم پرداخت و روش‌های هر یک را بیان خواهیم کرد. شما باید همین امروز روش 7 گام را اجرا کنید؛ منتظر فردا نشوید چون هر چه وقت بیشتری از دست بدهید، اندیشه منفی آسیب عمیق‌تری وارد می‌کند و رهایی از آن نیز دشوارتر می‌شود. شما شایسته زندگی سرشار از لذت و شادی هستید، نگذارید افکار منفی چیز دیگری به شما دیکته کند. هنوز علاقه‌مندید؟ پس به مطالعه ادامه دهید.

سالخوردگی خوشایند

  • 150,000 تومان

نویسنده کتاب به چگونگی تطبیق فرهنگ خود برای استفاده کامل از خرد و تجربه افراد مسن می‌پردازد. نویسنده در طول تحقیق خود در مورد معنای واقعی پیری، با استفاده از تحقیقات علوم اعصاب رشد و روانشناسی تفاوت‌های فردی، راهبردهای انعطاف‌پذیری و ترفندهای عملی و تقویت شناختی را که همه باید با افزایش سن انجام دهند، نشان می‌دهد. سالمندی موفق الهام بخش یک رویکرد جدید قدرتمند برای نحوه تفکر خوانندگان در مورد دهه های پایانی ما است، و روش ما ، برای دوران سالمندی به عنوان افراد، اعضای خانواده و شهروندان در جامعه ای که در آن میانگین امید به زندگی همچنان در حال افزایش است را متحول خواهد کرد.

چگونه می‌توانید کارآفرین نمونه باشید (شکست دادن چیره شدن)

  • 32,500 تومان

من نمی‌توانم برای خلاق‌تر کردن‌تان کاری انجام دهم، اما امیدوارم بتوانم شما را در چارچوب ذهنی درستی قرار دهم تا هنگامی که آماده شدید این خلاقیت را به کار ببندید، موفق شوید. اغلب به ما گفته می‌شود که باید انتخاب کنیم ـ یا یک کار قابل تحمل برگزینیم که پول درآوریم، یا اشتیاق و علاقه‌مان را پی ‌بگیریم با این انتظار که بی‌پول شویم. هنوز کسانی هستند که باور دارند افرادی که کارشان را دوست دارند کم‌یابند. این اشتباه است. هنگامی که محیط دیجیتال را درک کنیم، گزینه‌های ما بی‌شمارند، مانند فرصت‌هایمان. فقط باید شهامت گزینش را داشته باشیم. شما داستان کسانی را می‌شنوید که هراسان بودند، مانند خودتان، کسانی که تعهداتی داشتند، هم‌چون خودتان، که به آنان گفته می‌شد نادان یا بی‌فکر یا بی‌مسئولیت یا نپخته هستند. اما کار خود را کرده و پاداش‌ها را درو کردند. اگر چیزی هست که این کتاب بتواند یادتان دهد، این است که تنها چیزی که مانع شما برای دست‌یابی به یک کار ماندگار و زندگی شاد می‌شود، خودتان هستید.

ترس را احساس کن اما کار را انجام بده

  • 30,000 تومان

ما با سخنگویی در جمع، دفاع از خود، تصمیم‌‌گیری، صمیمیت، تغییر شغل، تنها ماندن، سالخورده‌گی، رانندگی، از دست دادن یک عزیز، پایان یک رابطه و... از آغاز می‌ترسیم. این کتاب به شما نگرش و ابزاری برای بهبود گسترش توانایی‌تان در برخورد با هر موقعیتی می‌دهد. شما از یک موقعیت درد، زمین‌گیری، افسردگی به یک موقعیت توانمندی، انرژی و هیجان منتقل می‌شوید.

صفحه‌ی 1