قاسم شمس حميرا پروريان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روان‌شناسی قانونی
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
کتاب تمرین برای نوجوانان بیش‌فعال و کم‌توجه

روان‌شناسی قانونی

  • 150,000 تومان

این کتاب شامل 12 فصل: مقدمه‌ای بر روانشناسی قانونی، روانشناسی پلیس، روانشناسی تحقیقات پلیس، دروغ، شهادت شاهد عینی، قربانیان کودک و شاهدان، هیئت منصفه: کاشفان واقعیت، نقش بیماری روانی در دادگاه، ارزیابی ریسک، جامعه‌ستیزها، ارزیابی و درمان مجرمان جوان و در نهایت مجرمان قاتل می‌باشد.

کتاب تمرین مقابله با زورگویی برای نوجوانان (فعالیت‌هایی که به شما کمک می‌کنند با پرخاشگری اجتماعی و تهدید اینترنتی مقابله کنید)

  • 10,000 تومان

چنانچه شما هم مورد تهدید و زورگویی قرار گرفته‌اید، به مرجع مناسبی مراجعه کرده‌اید. این کتاب راهنما به شما کمک خواهد کرد تا مهارت‌ها و راهبردهای مقابله‌ای را که برای غلبه بر زورگویی به آن‌ها نیاز دارید، یاد بگیرید. در آغاز با هم انواع روش‌های زورگویی و اذیت و آزار رساندن به دیگران را مرور کرده و به اینکه چرا برخی از افراد، دیگران را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند و این رفتار چه تاثیراتی بر روی قربانی آن‌ها می‌گذارد، خواهیم پرداخت.

کمرویی و اضطراب اجتماعی نوجوانان (کتاب تمرین) مهارت‌های درمان شناختی ‌رفتاری و پذیرش و پیمان

  • 8,000 تومان

این کتاب به شما می‌گوید و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید بر اضطراب اجتماعی و کمرویی غلبه کنید. اگر صفحات تمرین را انجام دهید و آزمایش‌های پیشنهاد شده را امتحان کنید، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا بر حالت عصبی و اضطرابی خود غلبه کنید و احساس بسیار بهتری داشته باشید. برخی از این تمرین‌ها موجب خواهد شد که شما عصبی و مضطرب شوید. این نشانه خوبی است، چون نکته‌ای که درباره اضطراب می‌دانیم این است که زمانی که به جای دوری کردن از مسئله اضطراب‌زا، بدان نزدیک می‌شویم، آن مسئله میزان اضطراب‌زایی‌اش کمتر می‌شود. نویسندگان برای آسان‌تر ساختن درک این موضوع، قدم‌های کوتاه و کوچکی را ارایه داده‌اند تا شما بتوانید از این نکات یاری بگیرید و اعتماد به نفس خودتان را بسازید و پرورش دهید.

کتاب تمرین مهار خشم برای نوجوانان (فعالیت‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا با خشم و ناکامی مقابله کنید)

  • 50,000 تومان

کتاب تمرین مهار خشم برای نوجوانان، وسیله خارق‌العاده‌ای برای کمک به نوجوانان است تا تجربه کنند، دانش بیشتری کسب کنند، و نهایتا بتوانند هیجانات خود را مهار کنند. یادگیری و شناخت ریشه خشم، قدم بسیار ضروری در جهت کاستن آن است. این کتاب به خوانندگان آموزش می‌دهد که خشم‌شان از کجا ناشی شده تا بتوانند بی‌درنگ موقعیت‌هایی را که خشم آنها را برمی‌انگیزاند، شناسایی کنند.

کتاب تمرین برای نوجوانان بیش‌فعال و کم‌توجه

  • 9,000 تومان

این کتاب برای شما فرصتی فراهم می کند که در زندگی‌تان تغییرات عمده‌ای به وجود آورید، خودتان را بر اساس توانایی‌ها و نه بر اساس ضعف‌هایتان تعریف کنید. برای بقیه عمرتان، از تمرکز بر روی کارهایی که قادر به انجام‌شان هستید، نه ناتوانی‌ها، بهره‌مند شوید. شما با استفاده از این کتاب یاد می‌گیرید که توانایی‌ها و علایق خود را پیدا کنید و با استفاده از آنها، در خودتان انگیزه و اعتماد به نفس ایجاد کنید.

صفحه‌ی 1