فضل الله اميني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ساختن برای ماندن
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
آموزه‌های وارن بافت (قواعد سرمایه‌گذاری در بازار سهام)
مدیریت زمان وقت‌شناسی و هدف‌مندی (حکایت مدیران بی‌خیال)
رهبران چه می‌کنند
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
رهبری (آنچه همه رهبران باید بدانند)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

ساختن برای ماندن

  • 65,000 تومان

کتاب به شرح دستاورد یک پژوهش شش ساله و کاربرد آن دستاوردها می‌پردازد. این پژوهش معتبر به مقایسه شرکت‌های آرمانی، یعنی آن‌ها که چون جواهراتی بر تارک شرکت‌های دیگر می‌درخشند و همتایان آنها را ستایش می‌کنند، با دیگر شرکت ها پرداخته است. حاصل کار این پژوهش بزرگ، پایان دادن به بسیاری از اسطوره‌ها و افسانه‌های رایج درباره شرکت‌های موفق و همچنین کشف اصول بنیادینی است که فارغ از قید زمان، قابلیت اطلاق بر انواع شرکت ها در صنایع مختلف را دارد.

آموزه‌های وارن بافت (قواعد سرمایه‌گذاری در بازار سهام)

  • 50,000 تومان

آموزه‌های وارن‌بافت مجموعه‌ای است با ارزش از آموزه‌های مرد پیروز بازار سهام. کتاب که به قلم دختر و داماد وارن بافت نگاشته شده است، تجربیات این پیر کارآزموده را در اختیار خوانندگانی قرار می‌دهد که خواهان پای گذاردن و پیروزی در این بازارند.

مدیریت زمان وقت‌شناسی و هدف‌مندی (حکایت مدیران بی‌خیال)

  • 10,000 تومان

فرازهایی از کتاب: - باید بدانیم چه کاری را چه وقت انجام دهیم. - چشم‌انداز خوب، چشم‌اندازی است که ریشه در گذشته دارد اما نگاهش به آینده است. - مدیران وقت‌شناس و هدف‌مند می‌دانند کیستند، به کجا می‌روند و چه چیزی آنها را در این سفر رهنمون است. - مدیران وقت‌شناس و هدف‌مند به اتکای دلایل موجه و درست، به همراهی افرادی شایسته، در زمانی دقیق و مناسب به قصد رسیدن هدفی صحیح سفرهای فوق‌العاده خود را آغاز می‌کنند. - کارمندان عالی‌مقام باید دو امتیاز داشته باشند: منش خوب، کار خوب. - آدم‌های بی‌خیال، چه قبول داشته باشند و چه نداشته‌ باشند، برای خودشان و دیگران تنش ایجاد می‌کنند. - سه اصل انسان‌های وقت‌شناس و هدف‌مند: اولویت‌بندی، درستی کار و تعهد یا تقلید به کار.

رهبران چه می‌کنند

  • 40,000 تومان

رهبری و مدیریت، لازم و ملزوم یکدیگرند.رهبران امروز قهرمانان دیروز نیستند بلکه قهرمان پرورند. بر دوش بی‌کفایتی‌ها نایستاده، که نردبان استعدادها هستند.در این کتاب به تفاوت‌های رهبری و مدیریت نیز اشاره شده است. نویسنده در این کتاب، چگونگی راه‌های ایجاد تحول را توضیح می‌دهد و رهبران را در ایفای نقش خود راه می‌نماید.

رهبری (آنچه همه رهبران باید بدانند)

  • 35,000 تومان

فرازهایی از کتاب: - خوب، دشمن بهتر است. - ملاک موفقیت یک رهبر به میزان ماندگاری سازمان بعد از اوست. - یک رهبر هرقدر هم ذاتا ماهر و هنرمند باشد، اگر بر نفس خود مسلط نباشد نمی‌تواند از همه توانایی و استعدادش بهره‌مند شود. - گاه آن‌قدر سرگرم تمیز کردن مغازه می‌شویم که فراموش می‌کنیم در را به روی مشتریان باز کنیم. - بهترین کار، کاری است که از انجام آن لذت می‌بریم. شغلی را بپذیر که عاشق آن باشی. - استعداد بدون انضباط مانند اختاپوسی است که سوار رولراسکیت شده است. جنب و جوش زیاد ولی جهت حرکت نامعلوم. - اگر آرمان شما در خدمت دیگراین نیست، لابد آرمانی حقیر است. - انسان استعداد رهبری دارد. اما یک شبه نمی‌توان رهبر شد. رهرو این راه باید صبور و شکیبا باشد.

صفحه‌ی 1