فريد براتي سده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کلیات و مفاهیم روانشناسی مثبت
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
کلیات و مبانی روانشناسی و کووید 19 (مردم و جامعه در زمان همه‌گیری‌ها)
فنون روانشناسی مثبت‌گرا (راهنمای درمانگران)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

کلیات و مفاهیم روانشناسی مثبت

  • 170,000 تومان

دو دهه پیش، روانشناسی مثبت به مثابه جنبشی ساختارشکن در روانشناسی راه‌اندازی شد و تاکید روانشناسی غالب را بر بیماری و کژکاری و نقص به چالش کشید. این روانشناسی دیدگاهی جدید و متعادل‌تر درباره زندگی انسان ارائه کرد و بر جنبه‌هایی چون شادکامی و نشاط، خوشبختی و به‌باشی، پرورش فضیلت‌های انسانی و... معطوف گشت. کتاب حاضر مروری کلی بر موضوعات مربوط به روانشناسی مثبت از زمان پایه‌گذاری آن تا به امروز است و در آن به موج دوم روانشناسی مثبت و مباحث آن نیز اشاره‌هایی دارد. در کتاب «کلیات و مفاهیم روانشناسی مثبت»، مقدمه‌ای متوازن از دانش علمی روانشناسی مثبت و کاربردهای آن فراهم و نحوه ایجاد و تحول روانشناسی مثبت به صورت اجمالی مرور می‌شود. نویسنده روانشناسی مثبت را به منزله یک رشته ترسیم می‌کند، دستاوردهای آن را بررسی و مرور کلی روزآمدی از موضوع های اصلی آن عرضه می‌کند. نظریه‌ها، تحقیقات و تدابیر عملی در هر یک از حوزه‌های مربوط نیز واکاوی و بررسی می‌شود. این اثر منبعی اساسی برای دانشجویان، متخصصان بالینی، دانشگاهیان و تمامی کسانی است که به درک ماهیت زندگی خوب علاقه‌مند هستند.

کلیات و مبانی روانشناسی و کووید 19 (مردم و جامعه در زمان همه‌گیری‌ها)

  • 30,000 تومان

بی‌گمان همه‌گیری کرونا (کووید - 19) یکی از جدی‌ترین تهدیدهای بشر در قرن حاضر را رقم زد و نشان داد که انسان به رغم تمامی پیشرفت‌های فن‌آوری و کیهانی و همه دستاوردهای علمی، هنوز هم آسیب‌پذیری‌های خاص خود را دارد. در رویارویی با امواج همه‌گیر کووید - 19، روانشناسی همچون سایر علوم به یاری انسان آمد و هم‌اکنون که طلیعه پساکرونا در افق نمایان گشته است، از روان‌شناسی انتظار می‌رود تا برای شرایط و وضعیت‌های پس از همه‌گیری نیز آماده باشد. در این مسیر، آگاهی از ارتباط روان‌شناسی و کووید - 19، کارشناسان را برای دوره پساکرونا و انجام وظایف‌شان آماده‌تر می‌سازد. جان هاس، روان‌شناس اتریشی، در این اثر مختصر، چکیده‌ای از شرایط روان‌شناختی همه‌گیر کووید - 19 را با نگاهی به پیشینه همه‌گیری‌های گذشته مورد بحث قرار داده و هم از دید بالینی و هم دیدگاه روان‌شناختی اجتماعی به کووید و پساکووید نگاهی انداخته است.

فنون روانشناسی مثبت‌گرا (راهنمای درمانگران)

  • 120,000 تومان

روانشناسی مثبت‌گرا مطالعه علمی کارکردهای بهینه و مطلوب انسانی است، با این هدف از عواملی که به افراد، چه به صورت فردی و چه به صورت جمعی، کمک می‌کند تا به رشد و بالندگی برسند، شناخت بیشتری پیدا می‌کنیم و آن‌ها را بهتر به کار می‌بندیم. در این کتاب راهبردها و تمرین‌هایی آمده است که درمانگران می‌توانند در استفاده از روانشناسی مثبت‌گرا در کارشان با درمان‌جویان به کار گیرند.

دین و معنویت در روان‌درمانی و مشاوره (رویکردی آدلری با تاکید بر روان‌درمانی و مشاوره با مسلمانان)

  • 80,000 تومان

اثر حاصل فصل‌هایی منتخب از کتاب دین و معنویت در روان‌درمانی و مشاوره با رویکرد آدلری است. فصل‌های کتاب به طور مشخص هماهنگی‌های آرای این روانشناس برجسته را با عقاید اسلامی نشان می‌دهد. تلفیق دیدگاه‌ها و عقاید معنوی و دینی با یافته‌های روان‌شناختی برای اثر بخشی هر چه بیشتر مشاوره و روان‌درمانی پیام اصلی این کتاب است.

صفحه‌ی 1