فريبا مقدم


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
معلم عشق باش (7 اصل بهبود تمایلات بر اساس دوره معجزات)
احساس رضایت
  • 61,000 تومان
  • با تخفیف: 61,000 تومان
روش‌های آسودن ذهن (خودآموز بهبود شخصیت)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
مرداب روح (رنج‌ها حرفی برای گفتن دارند)
  • 158,000 تومان
  • با تخفیف: 158,000 تومان
روانشناسی مثبت برای دامیز
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
بهبود احساسات
  • 375,000 تومان
  • با تخفیف: 375,000 تومان
کلیدهای پرورش کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه
آن یگانه
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
از آن سوها
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
باز هم مثبت‌درمانی
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
زندگی پس از مرگ
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

معلم عشق باش (7 اصل بهبود تمایلات بر اساس دوره معجزات)

  • 125,000 تومان

در عشق رهایی از ترس است، دکتر جمپالسکی به ما می‌آموزد که عشق ذات موجودیت ما و حق طبیعی ماست که می‌توانیم برای تغییر زندگی خود از آن استفاده نماییم. اکنون، جمپالسکی در این کتاب، به تفکر عمیق‌تر و قدرت منحصربه‌فرد و متحول‌کننده عشق می‌پردازد. وی هفت اصل شفابخش را که پایه و اساس کار او با کودکان و بزرگسالان در مرکز خود در کالیفرنیا است، ترسیم می‌کند.

احساس رضایت

  • 61,000 تومان

ای کاش‌های زیادی در زندگی ما وجود دارد. همه ما در زندگی‌مان متوجه شده‌ایم که بعضا آن‌چه را که داریم نمی‌خواهیم و آن‌چه را که نداریم به شدت طالبش هستیم، مثلا حسرت می‌خوریم که چرا فلان چیز را در زندگی‌ام ندارم. خلاصه این که همه این موارد موجب می‌شوند تا ما هیچ‌گاه طعم احساس رضایت را نچشیم! صبر کنید! این کتاب تکانی اساسی به باورهای شما می‌دهد و به شما می‌گوید با همه این اوضاع و احوال، چگونه احساس رضایت را به زندگی خود برگردانید. کار سختی است!‌ ولی این کتاب بر اساس تئوری پروفسور کارل گوستاو یونگ، روانکاو شهیر سوییسی، به زبانی ساده، روان و کاملا کاربردی این کار سخت را برای شما سهل و آسان خواهد کرد.

روش‌های آسودن ذهن (خودآموز بهبود شخصیت)

  • 25,000 تومان

افکارتان را تغییر دهید، آن‌گاه می‌توانید همه چیز را متحول کنید. دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم بیشتر توسط افکاری که از روی عادت ذهنمان را اشغال می‌کنند ساخته می‌شود تا حوادث و اتفاقات بیرونی. افکار الهی می‌توانند مانند دستگاه تهویه مطبوع که هوای یک اتاق را تازه و سالم نگاه می‌دارد ذهن را تهویه کند، آن را تقویت کرده و وضوح بخشند، آرامش و سلامت را به جسم‌مان بازگرداند و زندگی را سرشار از حس و حیات و نیرومندی کنند. از آن‌جایی که شادی و ثمربخشی به نوع افکار ما بستگی دارد، پس اگر به افکاری که مولد اندوه هستند بیندیشیم، به شادی دست نخواهیم یافت. این کتاب شامل پیام‌هایی است که ذهن شما را تنظیم می‌کنند و زندگی شما را متحول می‌سازند، نیرویی تازه در وجودتان می‌دمند و سلامتی را به روح و جسم‌تان باز می‌گردانند.

مرداب روح (رنج‌ها حرفی برای گفتن دارند)

  • 158,000 تومان

آیا هدف زندگی شما رسیدن به شادی است؟ به راستی چه کسی است که آرزوی داشتن زندگی آرام و شاد را نداشته باشد، کیست که نخواهد در جایی زندگی کند که تا آخر عمر بی‌دغدغه و رها در آنجا بیاساید و شاد باشد؟ ولی می‌دانیم که واقعیت زندگی چنین نیست، مسیر زندگی ما اغلب اندوه‌بار و نامعلوم است. اکثر اوقات با روحیه‌ای سرشار از تاریکی ناشی از احساس گناه، اندوه، خیانت، شک، افسردگی، خشم و وحشت به سر می‌بریم. مرداب روح به بررسی مرداب‌هایی می‌پردازد که همه ما در آن‌ها دست و پا زده‌ایم یا روزی در آن غوطه‌ور خواهیم شد. این کتاب به جایگاه و نقش تأثیرگذار رنج‌ها (مرداب‌های روح) در رشد روحی ما اشاره می‌کند. زیرا دقیقا در مرداب‌های زندگی است که ما پرده از هدف، شأن و عمیق‌ترین معنای زندگی برمی‌داریم. هیچ‌کس از این‌که در مرداب‌های روح بیافتد و در زندگی رنج بکشد معاف نیست، این واقعیت تلخ و حزن‌انگیزی است که از آن گریزی نیست. دکتر جیمز هولیس نویسنده کتاب مرداب روح و دانش‌آموخته موسسه روان‌کاوی یونگ در زوریخ، به ما می‌گوید در زندگی به دنبال حالت غیرممکن خوشبختی نگردیم و برای رنج‌هایی که در زندگی نصیبمان می‌گردد ارزش قائل باشیم.

روانشناسی مثبت برای دامیز

  • 280,000 تومان

چرا بعضی از مردم بیش از دیگران به موفقیت و خوشبختی می‌رسند؟ کلید حل این معما در طرز فکرشان نهفته است. با کاوش در دانش روانشناسی مثبت ببینید که چگونه می‌توانید با بکارگیری اصول و نظریه‌های این علم زندگی بهتری برای خود و نزدیکانتان بسازید. این راهنمای عملی شما را به مهارت‌هایی مسلح می‌سازد که می‌توانید با استفاده از آنها توانمندی‌های خود را شناسایی کنید، طرز فکر خود را تغییر دهید و به طور موثر احساسات دشوار خود را مدیریت کنید تا به خوشبختی، سلامت و موفقیت برسید.

بهبود احساسات

  • 375,000 تومان

اگر زندگی کاملی دارید این کتاب برای شما نگاشته نشده است. اگر همانند یکایک اعضای نسل بشر، آسیب دیده‌اید، به شما خیانت شده، درک نشده‌اید، طرد شده‌اید، عزیزی را از دست داده‌اید یا هر نوع رنج احساسی دیگری را تجربه کرده‌اید و پشت سر گذاشتن آن برای‌تان دشوار بوده، آنگاه این کتاب را سودمند خواهید یافت. این کتاب مانند دوستی دانا و مهربان دیدگاه‌هایی مفید نسبت به ماهیت رنج احساسی همراه با رهنمودهایی خردمندانه برای چگونگی التیام زخم‌های‌تان در اختیار شما قرار می‌دهد. همسویی - از پیوندهای عمیقی که میان ذهن، بدن و احساسات‌تان وجود دارد نکاتی مهم را می‌آموزید و علایم جسمانی ناراحتی احساسی و تاثیر مشکلات حل نشده بر سلامت‌تان را تشخیص می‌دهید. تنفس - تمرین‌های ساده تنفسی و سایر تکنیک‌های احیای تعادل احساسی، همراه با راهکارهای مفید برای ترغیب سلامت جسمانی و احساسی‌تان را کشف می‌کنید. انبار احساسات - منصفانه به زندگی و سابقه احساسی خود دسترسی پیدا می‌کنید و می‌آموزید که زخم‌های گذشته را پشت سر بگذارید تا برای بخشیدن خود و دیگران شهامت یابید. شناخت - به نقش انتظارات خود در واکنش به تاریخچه احساسات‌تان پی می‌برید، درحالی که راهکارهایی را برای آماده ساختن خود جهت برخورد سازنده‌تر با درد و ناامیدی‌های آینده می‌آموزید. پذیرش مسئولیت - مجموعه‌ای از ابزار التیام‌بخش قدرتمند نظیر برنامه‌های تفکر برای هدایت مجدد افکار، تکنیک‌های آگاهی به منظور آرام و آسوده کردن ذهن و بدن، تغییرات در شیوه زندگی که مشوق قدرت و انعطاف‌پذیری احساسی است را فرا می‌گیرید.

چرا حال انسان امروزی خوب نیست (روش‌های موثر برای مواجهه با سایه‌های فردی معنوی اجتماعی و سازمانی)

  • 89,000 تومان

ما مقام افتخارآمیز ذاتی‌مان را که به آن فراخوانده شده‌ایم از دست داده و ترک کرده‌ایم. این موضوع انکارناپذیر است. جامعه ما دیگر اجازه نمی‌دهد به خود نگاه کنیم و نتیجه دلخواه‌مان برسیم. واضح است که انسان امروزی چنانچه یونگ می‌گوید در جست و جوی روح است. بنابراین زمان آن رسیده است که بازگشت کنیم، بازگشتی به خود حقیقی‌مان. در این کتاب کوشش کرده‌ایم چگونگی این بازگشت را نشان دهیم. کتاب چرا حال انسان امروزی خوب نیست بر اساس تئوری سایه مربوط به روانکاو شهیر سوییسی، کارل گوستاو یونگ، توسط دکتر مایکل روث، فارغ‌التحصیل دانشگاه آکسفورد نوشته شده.

کلیدهای پرورش کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه

  • 155,000 تومان

پرورش فرزند مبتلا به اختلال کمبود توجه، چالش‌های بسیاری را به همراه دارد. در این کتاب خواهید آموخت که چگونه با مدرسه فرزندتان همکاری کنید، به طور موثرتری رفتار فرزندتان را مدیریت کنید و مدافع فرزند خود باشید.

آن یگانه

  • 10,000 تومان

دنیا عطش عشق دارد. هر موجودی محتاج عشق است. عشق، تکامل همه موجودات را سرعت می‌بخشد. اکنون زمان انقلابی عمیق و وسیع رسیده است؛ انقلاب عشق. این انقلاب با یاری‌های کوچکی که به یکدیگر می‌رسانیم آغاز می‌شود.

از آن سوها

  • 25,000 تومان

یکی از درس‌های زندگی آن است که می‌گوید پیش از آن که به بردی دست یابیم، باید ببازیم.پیش از آن که بتوانیم چیزی را به دست آوریم باید چیزی را ترک کنیم، زیرا زمانی که آنچه را بدان نیاز داریم می‌بازیم، برد تجربه‌ای زیبا و کامل می‌شود. زمانی که می‌بازیم، شکست تلخ به پیروزی شیرین تبدیل می‌شود.

باز هم مثبت‌درمانی

  • 250,000 تومان

باز هم مثبت‌درمانی با پیشنهادهایی عملی، به شما کمک می‌کند بتوانید از زندگی رضایت‌بخش‌تری بهره‌مند شوید و تندرستی، نیروی افزایش یافته و علاقة بیشتری به زندگی احساس نمایید. این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه با افکار مثبت و ایمان داشتن به نیروی آنها می‌توانید در دستیابی به آنچه از زندگی می‌خواهید، موفق باشید.

زندگی پس از مرگ

  • 25,000 تومان

بیشتر ما از مرگ می‌ترسیم، یکی از دلایل وحشت از مرگ آن است که مرگ در تداوم زندگی فیزیکی وقفه می‌اندازد و در واقع نوعی جدایی از چیزهایی را ایجاد می‌کند که برای انسان بسیار عزیر بوده است.برای انسان‌ها سال‌های سال این سوالات مطرح بوده است که آیا مرگ نهایت همه‌چیز است؟ آیا زندگی با پایان یافتن حیاتِ کالبد فیزیکی به انتها می‌رسد؟ بعد از مرگ به کجا می‌روی؟ پاسخ به این سوال‌ها و بسیاری از سوال‌های دیگر را می‌توان در این کتاب جالب و الهام‌بخش یافت.

1  صفحه‌ی 1