فريبا بشردوست تجلي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روانشناسی سالمندان (سلامت رفتاری و روانی)
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
مصاحبه آغازین
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان

روانشناسی سالمندان (سلامت رفتاری و روانی)

  • 250,000 تومان

در این کتاب تلاش کرده‌ایم تا پند تولستوی را آویزه گوش نماییم. سلامت روان و سالمندی را از انزوا بیرون بکشیم و اهمیت آن را نشان دهیم. ما در انجام این کار دو مخاطب را مد نظر داشته‌ایم: بالینگران امروز و بالینگران آینده. گروه اول شامل بالینگرانی می‌شوند که از پیش مشغول کار هستند ولی می‌خواهند درباره پیچیدگی‌های کار با سالمندان بیشتر بدانند. گروه دوم شامل دانشجویان حرفه‌هایی می‌شود که با سالمندان کار می‌کنند.

مصاحبه آغازین

  • 250,000 تومان

مصاحبه آغازین حاصل علاقه من به نگارش (تا آن جایی که امکان دارد) کتابی راهنما در مورد مصاحبه با بیماران سلامت روان است، که بر اساس تحقیقات عینی و اصولی کاملا عملی نوشته شده است. البته از آن جایی که هنوز برای راهنمایی مصاحبه‌گران در طی فرایند ارزیابی و سلامت روان بیماران، تحقیقاتی که به اندازه کافی کنترل شده باشند، وجود ندارد، من این کتاب راهنما را با هر اطلاعات جدیدی که جمع‌آوری می‌کنم، به روز درمی‌آورم. این کتاب ترکیبی از بهترین فنونی را مجسم می‌سازد که من توانسته‌ام از علم و هنر مصاحبه با بیماران گلچین کنم.

حواس‌پرت‌ها (روش‌های امید بخشیدن و کمک کردن به بزرگسالان مبتلا به اختلال کاستی توجه همراه با بیش‌فعالی)

  • 50,000 تومان

کتابی مهم و جدید در مورد عارضه رو به افزایشی که بیش از هشت میلیون آمریکایی بزرگسال به آن مبتلا هستند. بر خلاف باور عامه، اختلال کاستی توجه همراه با بیش فعالی (ADHD) منحصر به کودکان نیست. در حقیقت بعد از افسردگی، اختلال کاستی توجه، رایج‌ترین اختلال روان‌پزشکی است. این عارضه مزمن با نشانه‌های همچون مشکل در توجه، حفظ تمرکز و تکمیل امور به موقعیت‌های شغلی و ارتباط اجتماعی زیان‌های فراوانی وارد می‌سازد، اما قابل درمان و مدیریت کردن است

صفحه‌ی 1