فرنوش جزيني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وقتی پریان دریایی را باور کردیم
  • 249,000 تومان
  • با تخفیف: 249,000 تومان
مامور سونیا (جسورترین جاسوس زمان جنگ در مسکو)
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
تعقیب شبح
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
غریبه‌ای در قایق نجات
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
یتیم ورشو
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
پیش از آنکه بگذارم بروی
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
براش وقت بذار دانش پرهیز از شتابزدگی
  • 33,000 تومان
  • با تخفیف: 33,000 تومان
قدرت در طوفان (گذار از تنش تعادل در زندگی و رسیدن به آرامش)
نوری که از دست دادیم
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
شبکه آلیس
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
دختر خاموش (تعلیق دیگری از سباستین برگمن)
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
زندگی شما پیام شماست
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

وقتی پریان دریایی را باور کردیم

  • 249,000 تومان

«وقتی پریان دریایی را باور کردیم» از قدرت عشق می‌گوید و روایتی است از زندگی دو خواهر. داستانی جذاب و تکان‌دهنده. داستان از جایی شروع می‌شود که کیت، روزی در پس‌زمینه یک خبر فوری تلویزیون، خواهرش جوزی را مشاهده می‌کند، خواهری که پانزده سال است مرده و هیچ جنازه‌ای از او یافت نشده است. کیت، به دنبال این خبر راهی نیوزیلند می‌شود و در پی این سفر، زنجیره‌ای از حوادث شکل می‌گیرد که نه‌تنها زندگی خود، که زندگی جوزی را هم پس از گذشت این همه سال به‌شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. فلاش‌بک‌های داستان حاوی ترس‌های دوران کودکی، غفلت‌ها، سوء‌استفاده‌ها و اعتیاد است. فضاسازی‌های کتاب فوق‌العاده است، از سواحل سانتاکروز گرفته تا زیبایی‌های نیوزیلند. باربارا اونیل، نویسنده دوازده رمان درباره زنان است، کتاب‌های او که برنده جوایز مختلف شده‌اند به بیش از سی زبان انتشار یافته‌اند. «وقتی پریان دریایی را باور کردیم» تا کنون همواره در لیست پرفروش‌های آمازون، واشنگتن پست، وال‌استریت ژورنال و یواس‌ای تودی جای داشته است.

مامور سونیا (جسورترین جاسوس زمان جنگ در مسکو)

  • 185,000 تومان

خانم برتون در اواخر دهه‌ چهارم زندگی‌اش و به دنبال پایان جنگ جهانی دوم همراه با سه فرزند و شوهرش به دهکده‌ای زیبا در بریتانیا نقل مکان می‌کند. ساکنان دهکده از راز بزرگ این زن بی‌خبرند، رازی که پس از سالیان دراز آشکار خواهد شد. این زن در واقع سرهنگ اورسلا گوژینسکی که به نام مستعار مامور سونیا شناخته می‌شود. کمونیستی وفادار، افسر اطلاعاتی شوروی و جاسوسی حرفه‌ای که ماموریت‌های مختلفی را در کشور های گوناگون انجام داده و به لطف جاسوسی‌های اوست که شوروی برای اولین بار صاحب بمب هسته‌ای می‌شود. «مأمور سونیا» داستان زندگی زنی است که چندین زندگی کامل را با نام‌های متعدد، نقش‌های بی‌شمار و هویت‌های جعلی بی‌پایان تجربه کرد، کسی که ایان فلمینگ، نویسنده کتاب‌های جیمز باند، از او با عنوان «ترسناک‌ترین جاسوس تاریخ» یاد می‌کند. نویسنده کتاب، بن مک‌اینتایر (متولد 1963)، تاریخ‌دان و روزنامه‌نگار مشهور انگلیسی و خالق آثار پرفروشی چون «جاسوس و خائن»، «عملیات شکست»، و «قهرمانان سرکش» است. او همچنین مستندهایی بر اساس کارهای خود ساخته است.

تعقیب شبح

  • 130,000 تومان

در تابستان سال 1988، چندین جسد مثله شده از تعدادی دختر در شهر کوچک مریلند پیدا می‌شود. شواهد وحشتناک این رویداد ناگوار، پلیس را متقاعد ساخته قتلی سریالی در حومه آرام شهر درجریان است. اما خیلی زود شایعه‌ای از شرارت نوجوانان محل در شهر می‌پیچد. مجریان قانون و اف.بی.آی، حتم دارند که قاتل، فردی دیوانه است که قصد بازی با آنان را دارد. این رویداد به کابوسی می‌ماند که پایانی ندارد. ریچارد چیزمار، دانشجویی که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده به زادگاهش بازمی‌گردد، درست زمانی که منع رفت وآمدشبانه مقرر گشته و اهل محل به نوبت مشغول نگهبانی و مراقبت از محله شده‌اند. درست وسط تدارکات ازدواجش و شروعش به کار نویسندگی، او خیلی زود خود را درگیر یک داستان ترسناک می‌کند، ریچارد با الهام از آن حوادث هولناک، دست به نگارش روایتی شخصی از یک قاتل سریالی می‌زند، غافل از اینکه این رویدادها تا سال‌ها او را درگیر خود می‌کند.

غریبه‌ای در قایق نجات

  • 72,000 تومان

با خود تصور کنید چه اتفاقی می‌افتد اگر روزی خداوند را صدا کنید و از او طلب کمک نمایید و خداوند واقعا مقابل شما ظاهر گردد؟ در رمان جدید و بسیار عمیق و سرشار از ایمان و امید میچ آلبوم، گروهی از مسافران یک کشتی غرق شده، سوار بر قایق نجات، غریبه‌ای را از آب بیرون می‌کشند که برای مسافران آن کشتی ادعا می‌کند که «خدا»ست و در پاسخ به ندای کمک آنها از خداوند در برابرشان ظاهر گشته و تنها در صورتی آنان را نجات می‌دهد که همگی با تمام وجود به او ایمان آورند. دررمان «غریبه‌ای در قایق نجات»، ما تا پایان داستان، مرتب درحال حدس زدن هستیم: آیا این غریبه آرام، واقعا همان کسی است که ادعا می‌کند؟ علت اصلی انفجار کشتی واقعا چه بوده؟ آیا بازماندگان این کشتی در بهشت به‌سر می‌برند یا اکنون در جهنم گرفتار گشته‌اند؟

یتیم ورشو

  • 125,000 تومان

داستان دختری جوان، پسری از ساکنین گتو و جنگجویی مبارز و پرستاری که هر یک به شیوه خود برای نجات کودکان یهودی طی حمله نازی‌ها و روس‌ها به لهستان می‌جنگند. کتابی برگرفته از قهرمان واقعی (ایرنا سندلر) که جان هزاران کودک یهودی را طی جنگ دوم جهانی نجات بخشید. یتیم ورشو، داستانی حقیقی از دو جوانی که برای زنده ماندن تلاش می‌کنند. ابتدا از دست نازی‌ها و سپس از دست سربازان شوروی که به قصد نجات لهستان وارد این کشور شده بودند. آن کس که ذره‌ای انسانیت در او یافت شود، نادیده گرفتن وقایع مربوط به ظلم و ستم نازی‌ها و هولوکاست را غیرممکن می‌داند. گام برداشتن در دل سیاه تاریخ به همراه کلی ریمر به معنای تجربه تمام سختی‌ها و ناامیدی‌های افراد واقعی است به گونه‌ای که نفس را در سینه شما حبس می‌گرداند.

پیش از آنکه بگذارم بروی

  • 89,000 تومان

«ساعت 2 بامداد، لکسی ویدلر بعد از سال‌ها صدای خواهرش را از پشت گوشی تلفن می‌شنود. آنی، یک معتاد، یک دزد و یک دروغ‌گوی تمام‌عیار است و بار دیگر به دردسر افتاده. لکسی همیشه و همه‌جا از خواهرش آنی حمایت کرده، چه از لحاظ مالی و چه مسائل دیگر. لکسی هیچ‌گاه او را تنها نگذاشته و بارها برای ترک اعتیاد خواهرش قدم پیش گذاشته. اما این‌بار مشکل آنی تنها اعتیاد نیست. او باردار شده و در شرف یک وضع حمل زودهنگام است. اگر پایش به بیمارستان برسد، کارش تمام است و دیگر صاحب فرزندش نخواهد بود، شاید حتی به زندان بیفتد. راه دیگری وجود ندارد...

براش وقت بذار دانش پرهیز از شتابزدگی

  • 33,000 تومان

کتاب پیش رو روایتی داستانی دارد و با خواندن آن، بارها و بارها خود را در موقعیتی آشنا می‌یابیم؛ جایی که به طور معمول از کوره درمی‌رویم یا اوقاتمان تلخ می‌شود - در کارهایی چون ایستادن در صف، ماندن پشت خط تلفن، خرید با کودکان شاد و سرزنده‌ای که قلق و رفتارهای خاص خود را دارند. اما ما این‌جا همه این روایات را از زوایه دید ایسواران مشاهده می‌کنیم. از دیدگاه ذهنی آرام، از موقعیت‌هایی آشنا پرده‌برداری می‌شود. ما با موقعیت‌هایی روبه‌رو می‌شویم که هرگز فکرش را هم نمی‌کردیم؛ راه و روش‌هایی برای تغییر در نحوه واکنش ما به مسائل و با عمل کردن ما به آن راه‌های اندک و کوچک به آرامی تغییرات در زندگی ما آغاز می‌گردد. یک ذهن آرام و به دور از هر گونه شتاب‌زدگی، در هر لحظه درهای اکتشافات را روی ما می گشاید. ما مجبور نیستیم شرایط پیرامون خود را تغییر دهیم؛ بلکه خیلی ساده نیازمند ذهنی آرام هستیم.

قدرت در طوفان (گذار از تنش تعادل در زندگی و رسیدن به آرامش)

  • 35,000 تومان

اکنات ایسواران چهل سال تمام وقت خود را صرف آموزش مردان و زنان معمولی کرد تا به آن‌ها بفهماند چطور می‌توانند خود را در شرایط و موقعیت‌های بحرانی آرام سازند، به گونه‌ای که این آموزه‌ها آن‌ها را تبدیل به یک مرکز قدرت برای خود و اطرافیانشان گرداند. این مهم ساده و سریع به دست نمی‌آید، و باید یاد بگیریم آن را در سراسر عمر خود به دست آوریم. با این وجود، هنگامی که تکنیک‌های ساده این کتاب را امتحان می‌کنید، متوجه تغییرات تقریبا سریع آن در خود خواهید شد. در هر فصل، سه بخش را ملاحظه می‌کنید: مقدمه‌ای که ایده‌های ناب ایسواران را در خصوص مشکلات و چالش‌هایی که مردم عادی با آن‌ها دست به گریبان هستند، ارائه می‌نماید. مقالات، که در هر کدام یک فرضیه کلیدی عنوان می‌گردد، مانند این که چطور زندگی در زمان حال، به ما در حفظ آرامش و ایجاد امنیت کمک می‌کند. بخش سوم هم به تمرین‌هایی بر پایه سال‌ها تجربه اختصاص یافته است.

نوری که از دست دادیم

  • 35,000 تومان

لوسی با انتخاب بسیار حساسی روبه‌روست. اما پیش از آنکه بتواند دست به این انتخاب بزند، باید داستانش را ـ داستانشان را ـ ازابتدا آغاز کند. لوسی و گیب روزی در دانشگاه کلمبیا ملاقات می‌کنند. ملاقاتی که داستان زندگی‌شان را برای همیشه تغییر می‌دهد...

شبکه آلیس

  • 65,000 تومان

در این کتاب ماجرای دو زن روایت می‌شود. یکی از آنان جاسوسی‌ست که در جریان جنگ جهانی اول، به خدمت شبکه آلیس (یک شبکه جاسوسی واقعی) در می‌آید. دیگری یک زن آمریکایی است که در سال 1947، دختر خاله گمشده خویش را جستجو می‌کند. این کتاب هم شما را می‌خنداند و هم می‌گریاند. سفر حماسی دو زن شجاع‌دل، یک داستان فراموش ناشدنی از افتخارات و فداکاری‌های دوران جنگی‌ست که خیلی‌ها از آن غافل مانده‌اند. کوئن با این کتاب فوق‌العاده،‌این کار را به نحو احسن انجام داده است.

دختر خاموش (تعلیق دیگری از سباستین برگمن)

  • 85,000 تومان

خانه‌ای زیبا و دلنواز در سوئد؛ خانه‌ای که در آن خانواده‌ای 4 نفره در روز روشن و در کمال خونسردی با شلیگ گلوله به قتل رسیده‌اند. قاتل، پدر و مادر و دو فرزندشان را کشته و متوالی شده است. سباستین برگمن را برای حل این پرونده فراخوانده‌اند، اما او هیچ مظنونی ندارد و به نظر می‌رسد همه راه‌ها به بن‌بست ختم می‌شوند. تا اینکه متوجه می‌شود دختری جوان شاهد ماجراه بوده است. دختری که همه چیز را به چشم خود دیده و حالا ناپدید شده است. برگمن باید پیش از آن‌که خیلی دیر شود این دختر را پیدا کند؛ پیش از آن‌که دست قاتل به او برسد. قاتلی که مصمم است تا کاری را که آغاز کرده است؛ به پایان رساند....

زندگی شما پیام شماست

  • 45,000 تومان

تک‌تک اندیش‌های شما و کارهایی که انجام می‌دهید، در زندگی شخصی‌یان اثر گذار است. این کتاب کاربردی و الهام بخش، به شما نشان می‌دهد که چگونه با هماهنگی کامل با بالاترین آرمان‌های خود زندگی کنید، آن هم با سلطه بر درون خویشتن، دنیایی از فکر‌ها، اندیشه‌ها، آرزوها و احساس‌ها. زندگی شما پیام شماست را بخوانید و یاد بگیرید که زندگی شخصی خویش را پیامیاز امید، عشق و مقصود سازید.

1  صفحه‌ی 1