فاطمه سادات موسوي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آموزش 37 تجربه با ارزش به کودکان پیش‌دبستانی
چگونه به نوجوانان‌مان گوش کنیم چگونه با او صحبت کنیم
چگونه به کودکمان گوش کنیم چگونه با او صحبت کنیم (پدر مادر مرا بفهمید)

آموزش 37 تجربه با ارزش به کودکان پیش‌دبستانی

  • 7,000 تومان

کودکان از سال‌های اولیه تولد تا 5 سالگی در حال رشد سریع فیزیکی، اجتماعی و شناختی هستند. لزوم شرکت در بازی‌های گروهی به کودک در دوست‌یابی کمک کنید. چرا تمرین مهارت‌های حرکتی بسیار مهم است؟ روش‌های یادگیری مهارت‌های حرکتی فرصت‌هایی را برای یک تصمیم‌گیری خوب فراهم کنیم. به فرزند خود نشان دهیم که او یک شخص منحصر به فرد است. شیوه‌های یادگیری کودکان را افزایش دهیم.

چگونه به نوجوانان‌مان گوش کنیم چگونه با او صحبت کنیم

  • 35,000 تومان

این کتاب بر مبنای کارگاه‌های آموزشی بسیاری که در سراسر کشور برگزار کرده‌ایم (این کارگاه‌ها، مخصوص والدین، گاه مخصوص نوجوانان و گاهی اوقات با مشارکت هر دو گروه برگزار می‌شد) نوشته شده است. به منظور ساده‌گویی هر چه بیشتر داستان‌ها، سعی کرده‌ایم گروه‌های زیادی که در کارگاه‌ها شرکت داشته‌اند را در قالب یک گروه ذکر کنیم و با وجود این‌ که هر دوی ما رهبر و سرپرست این گروه‌ها بوده‌ایم، اما سراسر کتاب تنها با یک راوی حکایت می‌شود.

چگونه به کودکمان گوش کنیم چگونه با او صحبت کنیم (پدر مادر مرا بفهمید)

  • 200,000 تومان

نوشتن کتابی در خصوص آموزش مهارت‌های برقراری ارتباط به والدین، آخرین چیزی بود که تصورش را می‌کردیم. به عقیده ما ارتباط میان کودک و والدین مقوله‌ای کاملا شخصی است. این ایده که در چنین رابطه نزدیکی دستورالعمل‌هایی برای چگونگی صحبت‌کردن داده شود مورد پسند ما نبود. ما می‌خواهیم به این کتاب جنبه شخصی بدهیم. از تجربیات خودمان صحبت کنیم، به سؤالات رایج پاسخ دهیم و همچنین داستان‌ها و ایده‌های جدیدی را که والدین شرکت‌کننده در کارگاه‌های عملی در طی شش سال با ما در میان گذاشته‌اند در این کتاب نقل کنیم. اما مهم‌تر از همه این‌ها این است که همیشه هدف بزرگ‌تر خود را مدنظر خواهیم داشت، جست و جوی مداوم برای یافتن روش‌هایی که به کمک آن‌ها شأن و انسانیت والدین و کودکان پا بر جا بماند و بر آن تأکید شود.

صفحه‌ی 1