فاطمه باغستاني


تولیدکننده












بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هر چیزی رو که به ذهنت می‌رسه باور نکن (چرا آغاز و پایان تمام رنج‌های ما از فکر کردن است)
هنر جنگ (کهن‌ترین رساله نظامی جهان)
  • 199,900 تومان
  • با تخفیف: 199,900 تومان
مانع راه است (هنر دایمی تبدیل کردن آزمون‌ها به پیروزی)
50 استراتژی بازاریابی دیجیتال برای راه‌اندازی و معرفی محصولات
کوه تویی (از خودویرانگری تا چیرگی بر خود)
  • 129,900 تومان
  • با تخفیف: 129,900 تومان
دانش فروش بیشتر (نگرش‌ها ویژگی‌ها و رفتارهایی که موفقیت شما را در فروش رقم می‌زنند)
شهامت تو را می خواند (بخت و اقبال شیقته دلیران است)
جیبی شاد و پر از پول (ثروت و فراوانی بی‌نهایت اینجا و اکنون)
روانشناسی پول (درس‌هایی ماندگار درباره ثروت طمع و شادی)
قانون پنجاهم
  • 259,900 تومان
  • با تخفیف: 259,900 تومان
چیستی آزادی
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
قوانین روزانه (366 قانون برای 366 روز سال)
  • 379,900 تومان
  • با تخفیف: 379,900 تومان

هر چیزی رو که به ذهنت می‌رسه باور نکن (چرا آغاز و پایان تمام رنج‌های ما از فکر کردن است)

  • 110,900 تومان

این کتاب خردی جاودانه را در اختیارتان می‌گذارد تا با درک قابلیت نامتناهی ذهن بتوانید فارغ از شرایط بیرونی هر تجربه‌ای را که در زندگی می‌خواهید، بیافرینید. با مطالعه این کتاب پاسخ پرسش‌های زیر را خواهید یافت: چگونه نگذارم افکار و احساسات منفی بر من اثر بگذارند؟ چگونه تحت هر شرایطی عشق بی‌قید و شرط، آرامش و شادمانی را در لحظه تجربه کنم؟ وقتی در دور باطل افکار منفی گیر افتاده‌ام، چطور از آن خلاصی یابم؟ اگر تجربه فعلی‌ام را از زندگی دوست ندارم، چگونه تجربه جدیدی ایجاد کنم؟ چطور نگرانی، تردید، اضطراب و دیگر عادت‌های ویرانگر را کنار بگذارم؟ چگونه بدون هیچ تلاشی، حالت فراوانی، آرامش و حضور در لحظه را تجربه کنم؟ چطور به این قدرت برتر دست یابم که هر آنچه را برایم ناشناخته و نامطمئن است، بپذیرم و آرام بمانم؟ چگونه به خردی درونی و شهودی فراتر از محدودیت‌های فکر کردن دست پیدا کنم؟

هنر جنگ (کهن‌ترین رساله نظامی جهان)

  • 199,900 تومان

هنر جنگ رساله ای چینی در حوزه نظامی است این کتاب یکی از خواستنی ترین آثار جنگی در تاریخ است و چینیان شیفته آن هستند می گویند مائوتسه دونگ و ژوزف استالین هر دو هنگام جنگ آن را می خواندند. این کتاب مجموعه ای از ایده ها و استراتژیهایی است که نه فقط در جنگ که در کسب و کار و مدیریت نیز بسیار کاربرد دارد از زمان خلق و انتشار هنر جنگ تاکنون نیروهای نظامی در تمام سطوح و در سراسر جهان از آموزه های سون تزو در نبرد استفاده کرده اند و علاوه بر آن جامعه بشری از این اصول در دنیای سیاست و زندگی روزمره نیز بهره برده است. به همین دلیل است که این کتاب کهن توانسته یکی از ماندگارترین کتابها در عرصه ی استراتژی و سیاست شود. این رساله 13 فصل دارد که هر فصل به یک جنبه از موضوعات مهم در جنگ و رقابت می پردازد. هر چند هنر جنگ قبل از میلاد مسیح نوشته شده و شامل اندرزهایی مربوط به حدود 2400 سال پیش است اما تا به امروز همچنان تازگی دارد و در جایگاه یک منبع کلاسیک در دانشگاه های بازاریابی و تبلیغات آموزش داده می شود.

مانع راه است (هنر دایمی تبدیل کردن آزمون‌ها به پیروزی)

  • 90,000 تومان

مردان و زنان بزرگ این جهان شانس، استعداد یا تجربه منحصربه‌فردی نداشته‌اند. تنها کاری که انجام داده‌اند این است که با یک اصل زندگی کرده‌اند: «آنچه در مسیر پیش روی‌ات مانع است، بخشی از راه است.» فلسفه‌ای که این اصل ساده را ترسیم کرده است بیش از 2000 سال قبل ابداع شده و کارآیی آن تا به امروز در نبرد و جلسات مدیریت اثبات شده است. اکنون رایان هالیدی، نویسنده صاحب‌نام در کتاب مانع راه است، این فرمول فراموش‌شده را برای موفقیت در دنیای امروز از نو چیده و به ما نشان ‌می‌دهد که چگونه: استنباط‌های خود را مدیریت کنیم. تشخیص دهیم چه زمانی می‌توانیم تغییری ایجاد کنیم. به اقدامات خود جهت دهیم و یاد بگیریم چطور هر مانعی را به مزیت تبدیل کنیم.

50 استراتژی بازاریابی دیجیتال برای راه‌اندازی و معرفی محصولات

  • 85,000 تومان

با رقابت شدیدی که این روزها بین کسب و کارها وجود دارد و روزبه روز هم بیشتر می‌شود، موفقیت و بقای آن به یک نبرد شبیه است. پیروزی در این میدان نبرد، سهم کسی است که تاکتیک‌ها و استراتژی‌های دقیقی برای رشد و رسیدن به مخاطب هدف و جلب نظر او داشته باشد؛ تدابیری که در دنیای کسب و کار به آن استراتژی‌های بازاریابی می‌گویند. تمام کسب و کارهای خرد و کلان دنیا، از مغازه کوچک سر خیابان‌تان گرفته تا شرکت‌های بزرگ، به یک استراتژی قوی نیاز دارند تا با ارزیابی وضعیت خود و رقبا بتوانند به مدد آن استراتژی، آگاهی از برند را گسترش دهند، به مخاطبان هدف برسند، آنها را به سمت خرید محصولات و خدماتشان سوق دهند و به سایر اهداف بازاریابی دست پیدا کنند. راه‌اندازی و معرفی یک محصول یا خدمت جدید در بازار می‌تواند شروع دستاوردی بزرگ باشد یا برعکس در صورت انتخاب راهبردی نادرست آغاز شکستی بزرگ را برایمان رقم بزند. وقتی پروژه‌ای را در بازار راه می‌اندازید، باید به آخرین رویه‌ها و ابزاری که برای فعالیت‌های بازاریابی‌تان مفید هستند، مسلط باشید. از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا چت‌بات‌ها، بازاریابی دیجیتالی بسیار گسترده است و شما به عنوان صاحب یک کسب و کار می‌توانید راهکارهایی را برگزینید که بهترین سازگاری را با نیازهایتان دارند. در این کتابچه به‌روزترین استراتژی‌ها همراه با ایده‌هایی ناب برای راه‌اندازی و معرفی محصول یا خدمات معرفی شده‌اند.

کوه تویی (از خودویرانگری تا چیرگی بر خود)

  • 129,900 تومان

چند دهه دیگر، شما در این دنیا نیستید. خانه‌تان به خانواده دیگری فروخته شده، شغل‌تان به فرد دیگری داده شده است، فرزندانتان بزرگ شده‌اند و کارتان در اینجا تمام شده است. این واقعیت‌ها قرار نیست شما را محزون کند،بلکه قرار است آزادتان کند. چرا خودتان را تخریب می‌کنید؟ چه وقت‌هایی با خودتان بی‌رحم می‌شوید؟ چطور باید دست از این کار بردارید؟ نیازهایی که در تضاد هستند اما باهم ادغام شده‌اند من و شما را به رفتارهای خودویرانگری وامی‌دارند. به‌همین‌دلیل است که دربرابر هر تلاشی برای تغییر مقاومت می‌کنیم. کافی است از دل بدترین عادت‌هایمان به بینش برسیم، کافی است با شناخت مغز و بدن خود هوش هیجانی‌مان را افزایش دهیم، آنگاه می‌توانیم از مسیر اشتباه فعلی بیرون بیاییم و جاده منتهی به بالقوه‌ها را طی کنیم. از روزگاران کهن، کوه نماد بزرگ‌ترین چالش‌های زندگی به‌ویژه آن‌هایی بوده که فتحشان محال به نظر می‌رسیده است. برای آنکه کوه‌های زندگی‌مان را به‌درستی بشناسیم و بر آن‌ها چیره شویم، باید به درون خویش برویم، تروماهایمان را ببینیم، تاب‌آوری‌مان را بهبود بخشیم و راه صعود را یاد بگیریم. در پایانِ صعود خواهیم دید که بر کوه چیره نشده‌ایم، بلکه بر خود تسلط یافته‌ایم.

دانش فروش بیشتر (نگرش‌ها ویژگی‌ها و رفتارهایی که موفقیت شما را در فروش رقم می‌زنند)

  • 229,900 تومان

«مطالعه این کتاب برای هر شخصی که می‌خواهد نتایج عالی در فروش بگیرد، ضروری است. در این کتاب شما به علم رفتارشناسی و نوروساینس مجهز می‌شوید و هنر نفوذ برای فروش بیشتر را می‌آموزید. رهبران کسب و کار با مطالعه این کتاب می‌توانند هوشمندانه هنر و علم را در هم بیامیزند و به تحولی چشمگیر در فروش دست پیدا کنند.» تونی هیوز، نویسنده پرفروش و مؤسس مرکز آموزش فروش آی کیو گلوبال. «این کتاب تأیید دوباره‌ای بر اعتبار دیوید هافلد به عنوان حامی فروش مبتنی بر علم است. او در این کتاب بینشی کاربردی و ویژه بر پایه داده‌های قابل استناد و علمی در اختیارتان می‌گذارد تا میزان فروشتان را افزایش دهید. امکان ندارد فروشنده‌ای بدون شناخت کارکرد و واکنش مغز خریداران بتواند فروشی موفقیت‌آمیز داشته باشد. این کتاب را بخوانید تا فروش بیشتری را تجربه کنید.» دن سالین‏، نویسنده کتاب بپرسید: چگونه با هر کسی ارتباط برقرار کنیم. «بیشتر توصیه‌های فروش چندان تأثیر کاربردی ندارند. برعکس، توصیه‌ها و تمرین‌های دیوید هافلد در این کتاب‏، مبتنی بر تحقیقات رفتارشناسی مستند و علمی است و بر ابعاد اصلی فروش تمرکز دارد. این کتاب ارزشمند به فروش بیشتر شما کمک می‌کند و موجب می‌شود که احساس بهتری به شغل خود داشته باشید.» فرانک سسپدس، استاد مدرسه کسب و کار هاروارد و نویسنده کتاب مدیریت فروش کارآمد

شهامت تو را می خواند (بخت و اقبال شیقته دلیران است)

  • 179,900 تومان

شهامت نیرویی قدرتمند که ما را توانمند می‌سازد بر موانع فائق آییم، برای حقیقت مبارزه کنیم، به دیگران خدمت برسانیم، تغییر را سرلوحه امور خویش قرار دهیم و در نهایت همان کسی شویم که باید باشیم. ندایی که تو را به شهامت می‌خواند، در سراسر زندگی همه آدمیان شنیده می‌شود. اگر ما به این ندا پاسخ ندهیم، چه کسی پاسخ خواهد داد؟ اگر اکنون پاسخ ندهیم پس چه زمانی؟

جیبی شاد و پر از پول (ثروت و فراوانی بی‌نهایت اینجا و اکنون)

  • 159,900 تومان

نخستین گام برای داشتن ثروت این است که بدانیم پول چیست. افراد اندکی وجود دارند که چیستی واقعی و دقیق ثروت را بدانند. ثروت چیست؟ چه چیزهایی موجب آن می‌شود؟ علت آن چیست؟ اجازه دهید با پول شروع کنیم، زیرا نماد جهانی ثروت است و پس از آن جلوتر می‌رویم. پول واقعی نیست. پول فقط ابزاری قانونی برای مبادله است. ما از پول تنها برای تبادل بها استفاده می‌کنیم. پول نمایانگر ارزش و بها است. پول «بدنه» بها و نماینده فیزیکی بها و ارزشی است که در درون ما کم ‌و زیاد می‌شود. این کم‌ و زیاد شدن در «چیزهای» بیرون از ما رخ نمی‌دهد و فقط در درون ما است، زیرا بدون ما، چیزهای بیرونی مانند یک خودرو چه ارزشی دارد؟ هیچ ارزشی ندارد. دست‌کم برای ما ارزشی ندارد. به‌ عبارت ‌دیگر، این ما هستیم که در نقش مشاهده‌گر برای چیزها ارزش و بها تعیین می‌کنیم، اما این بها درواقع ارزشی است که ما آن را درونی کرده‌ایم. ما به چیزهای مادی بها می‌دهیم. این چیزهای مادی به‌ خودی ‌خود هیچ بهای «مالی» یا «پولی‌ای» ندارند و این ما هستیم که برای آن‌ها ارزش پولی قائل می‌شویم؛ بنابراین پول یک نمایندة بیرونی و فیزیکی از بخشی خاص از ارزش درونی من و شما است و به همین دلیل است که یک خانه یا مجموعه‌ای از سهام که امروز یک‌میلیون دلار ارزش دارد، فردا وقتی ترس به دل مردم می‌افتد، به نیم‌میلیون دلار افت پیدا می‌کند. این ترس بخشی از بهای درونی این افراد را از بین می‌برد و این از بین رفتن، روی پول کاغذی که همان بدنة بها است، بازتاب می‌یابد. در اینجا چیز دیگری نیز وجود دارد: پول کاغذی و فیزیکی حتی به‌طور کامل نماینده پول نیست و نمی‌تواند به‌شیوه‌ای منطقی نماینده پول باشد. براساس برخی تخمین‌ها که در هر کشور متفاوت است، فقط چهار درصد از پول داخل بانک‌ها به‌شکل فیزیکی است. تصور کنید جهان برای استفاده از تمام پولی که هر فرد در حساب بانکی‌اش دارد، به چه میزان پنبه، کتان، خمیر کاغذ و فلز نیاز دارد! تجسم کنید که ذخیره این مقدار اسکناس یا سکه چه فضایی می‌خواهد! اگر قرار باشد فقط یک‌میلیون دلار اسکناس امریکا را انبار کنید، وزنی حدود یک تن و ارتفاعی حدود صدوده متر خواهد داشت. با فرض اینکه می‌خواستیم همین مقدار پول را به‌صورت طلا ذخیره کنیم، درست به همین دلیل در دهه 1970 توانایی منطقی برای حفظ استاندارد طلا را نداشتیم. حال این سؤال پیش می‌آید که وقتی همواره از پول حرف می‌زنیم، منظورمان چیست؟ خب، این یک توهم جهانی است. همه‌چیز ارقام و اعدادی است که روی یک کاغذ و ابزار ذخیره‌سازی رایانه‌ای نوشته و به مردم و نهادهایی مانند گروه‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌ها تخصیص داده‌ شده است یا به‌معنای دقیق‌تر، بیشتر توهمی است! به‌عبارت‌دیگر، برای هر صد دلار یا معادل آن در ارزی دیگر، فقط حدود چهار دلار اسکناس چاپ‌شده یا سکة ضرب‌شده وجود دارد و نودوشش‌ درصد باقی‌مانده به‌شکل اعدادی است که روی کاغذ یا در رایانة بانک‌ها و کسب‌وکارها و نهادهای دیگر وجود دارد. تنها دلیلی که این نظام از بین نمی‌رود، این است که همه ما باورش داریم. آخرین باری که مردم تا حدود زیادی دست از این باور کشیدند، درست پیش از رکود بزرگ بود؛ زمانی که تعداد زیادی از افراد برای برداشت پول خود به بانک‌ها هجوم بردند و فهمیدند که نمی‌توانند تمام آن را بیرون بکشند. این امر موجب به وجود آمدن رکود بزرگ نشد، اما مانند کاتالیزوری به آن شتاب داد. بنابراین پول واقعی نیست؛ آنچه واقعی است، چیز دیگری است. پول سایه چیز دیگری است. نخستین گام به‌سوی ثروت این است که بدانید واقعیت پول چیست یا به‌عبارت دقیق‌تر، پول نمایانگر چیست. یاد بگیرید که پول را این‌گونه نبینید. خیلی زود خواهید فهمید که به‌ندرت باید پول را مانند امروز به‌شکل نقدینگی، حساب‌های بانکی، هزینه‌ها و مانند این‌ها ببینید. این‌ها فقط سایه هستند، نه چیزی واقعی. این را هم زود خواهید فهمید که نگاه کردن به پول فیزیکی یا همان سایه، در بیشتر موارد غیرعاقلانه است و برای خودتان و آینده مالی‌تان ضرر دارد. به‌جای این، سعی کنید به بها و ارزشی که در درون شما و دیگران است و همچنین، جریان و تبادل این ارزش بین مردم نگاه کنید. بهای درونی ما چیزی است که پول را خلق می‌کند. پول سایة بهای درونی ما است. این بهای درونی را در خودتان و دیگران رشد دهید تا پول و ثروت بیرونی‌تان مطابق با آن رشد کند و این رشد، خودکار و بدون شکست خواهد بود.

روانشناسی پول (درس‌هایی ماندگار درباره ثروت طمع و شادی)

  • 219,900 تومان

تصمیم خوب مالی لزوما به دانش شما ربطی ندارد، بلکه به رفتارتان وابسته است و آموزش رفتار مناسب کار دشواری است، حتی به افراد واقعا باهوش. در کتاب «روانشناسی پول» نویسنده برگزیده، مورگان هاوزل، نوزده داستان کوتاه برایمان تعریف می‌کند تا بفهمیم مردم چه دیدگاه‌های عجیبی نسبت به پول دارند و بیاموزیم چطور حس بهتری از مهم‌ترین موضوعات زندگی دیگران داشته باشیم.

قانون پنجاهم

  • 259,900 تومان

در کتاب قانون پنجاهم، رابرت گرین با دید تیزبین خود از دل درد و رنج و تاریکی‌های زندگی کورتیس جکسون که در محله فقیرنشین ساوت‌ساید کوئینز زندگی می‌کرد، قوانین بی بدیل استخراج می‌کند. رابرت گرین نویسنده و سخنگوی مشهور امریکایی است که تألیفاتش در زمینه‎های استراتژی، قدرت و اغواگری از شهرتی جهانی برخوردار است. کورتیس جیمز جکسون، معروف به فیفتی سنت، رپر و بازیگر امریکایی است که با انتشار آلبوم‎هایی چون پولدار شو یا در این راه بمیر و قتل عام به شهرت رسید. کورتیس از دوازده‌سالگی یعنی هم‌زمان با بحران فراگیر شدن کرک در دهة 80 در ایالات متحده به قاچاق مواد مخدر روی آورد. او در این مسیر تا پای مرگ رفت، اما سرانجام به‌دلیل علاقه‎اش به موسیقی رپ دست از قاچاق مواد کشید. کورتیس برای تحقق رؤیایش با شرکت ضبط موسیقی کلمبیا رکوردز قرار داد بست، اما در سال 2000 به‌دلیل سابقه‎اش در قاچاق مورد اصابت نه گلوله قرار گرفت. همین تجربة قرابت با مرگ زندگی او را برای همیشه دگرگون کرد و او به یکی از چهره‎های مشهور و ثروتمند دنیای موسیقی تبدیل شد.کتاب قانون پنجاهم فلسفة خاصی از زندگی است که می‎توان آن را به این شکل جمع‎بندی کرد: ترس‎های شما نوعی زندان‌اند که شما را درون طیف محدودی از اقدامات حبس می‎کنند. هرچه کمتر بترسید، قدرت بیشتری خواهید داشت و زندگی را کامل‎تر خواهید زیست. امیدواریم قانون پنجاهم الهام‎ بخشتان باشد تا قدرت خود را بیابید.

چیستی آزادی

  • 30,000 تومان

این کتاب دیدگاه یکی از فلاسفه‌ی یونان باستان را درباره‌ی آزادی با شما در میان می‌گذارد. اپیکتتوس، نویسنده و صاحب مباحث مطرح شده در این کتاب، برده به دنیا آمد. (نام یونانی او به معنای دربند‌شده است.) او در خانه‌ی اپافرودیتوس، منشی امپراطور روم نرون که خود مردی آزاد بود، به‌عنوان برده کار می‌کرد. در آن زمان، اپیکتتوس افکار خود را پیرامون آزادی به‌راحتی به زبان می‌آورد. البته او سال‌های زیادی طعم آزدای را چشید، اما تجربه‌ی بردگی تاثیر خود را روی فلسفه گذاشت. محدودیت اصلی در آزادی شخصی در یونان و روم باستان آن چیزی بود که اپیکتتوس خودش آن را تجربه کرده بود: عرف اجتماعی و بی‌آبرویی بردگی. این همان بردگی، ارباب داشتن و خدمت کردن به دستور دیگری بود که به آزادی در مفهوم کهن آن بار عاطفی و ارزشی مثبت می‌بخشید. حرکات بدنی بردگان در طول ساعات بیداری به شدت متکی به تمایلات اربابان بود و به‌واسطه کارهای نوکر‌مآبانه‌ای که باید انجام می‌دادند، محدود می‌شد. اما بردگان نیز مانند دیگر آدمیان صاحب ذهن و فکر هستند و ذهن نیز مانند تن در معرض آزادی و محدودیت توامان است. شما می‌توانید در جهان بیرون آزاد باشید و در جهان برون برده. می‌توانید تحت سلطه اربابان روانی‌ای چون تمایلات، هوس‌ها و خواهش‌های فلج کننده باشید. برعکس ممکن است در جهان بیرون دربند و اسیر باشید اما از درون عاری از هرگونه ناهماهنگی و محرومیت! آن‌قدر آزاد که خودتان را مسئول حال خوب خود بدانید، هیچ احساس کمبودی داشته باشید و چیزی نباشد که نتوانید خودتان آن را فراهم کنید. آزادی دومی در جوهره وجودی‌اش همان آزادیست که اپیکتتوس، این فیلسوف کهنه‌کار رواقی، کانون اصلی آموزه‌هایش قرار داده است.

قوانین روزانه (366 قانون برای 366 روز سال)

  • 379,900 تومان

قوانین روزانه کتابی است برای هرروزتان. شما در هرروز فقط و فقط یک قانون ساده، مختصر و بسیار جذاب را می‌خوانید. این قوانین ترکیبی از تمام کتاب‌های رابرت گرین علاوه‌ بر سخنرانی‌های اوست و یکی از جذابیت‌های بسیار خوب آن این است که بخشی از آن مربوط به یکی از کتاب‎های ایشان است که هنوز وارد بازار جهانی نشده است. رابرت گرین طبق روش دیرینه خود، برای نوشتن هریک از آثارش به سال‌ها تحقیق تاریخی و مطالعه می‌پردازد. شما آن‌قدر خوش‌شانس هستید که در این کتاب با گنجینه کهن خرد او روبه‌رو شده‌اید. در این کتاب علاوه ‌بر مرور کتاب‌های قبلی این نویسنده نامدار (48 قانون قدرت، 33 استراتژی جنگ، قوانین طبیعت انسان، استادی، هنر اغواگری) با مطالبی روشنگرانه از تمامی سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های او و از همه خاص‌تر، با کتاب آینده او هنر تعالی نیز روبه‌رو خواهید شد. کافی است این کتاب را هرروز براساس تاریخ ذکرشده در آن باز کنید تا وجودتان مملو از بینشی ناب شود و در همه عرصه‌های زندگی، از روابط شخصی گرفته تا کسب ‌و‌ کار، رقابت، مدیریت استراتژیک، نفوذ بر دل و جان دیگران و سیاست، به درجه‌ای بالا از کامیابی و قدرت برسید. این کتاب برای خوانندگان باهوش ایرانی که تجربیاتم نشان می‌دهد از کتاب‌های صرفا انگیزشی خسته شده‌اند و در پی تدابیر عملی و هوشمندانه هستند، پرده از رازهایی برمی‌‌دارد که بسیاری از نام‎آورهای تاریخ در عرصه‌های مختلف با شناخت و کاربرد آن‌ها جزو برترین‌ها شده‎اند.

1  2  3  4  صفحه‌ی 1