علي مفتخر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چرا اون خنگه پولدار شده ولی من نشده‌ام
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
5 راز کسب و کار موفق (ابزاری الهام‌بخش برای سازمان و رهبری آن)
53 اصل استخدام بهترین‌ها
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان

چرا اون خنگه پولدار شده ولی من نشده‌ام

  • 18,000 تومان

بارها اتفاق افتاده که دوست قدیمی که زمانی فکر می‌کردید به هیچ جایی نمی‌سد را دیده‌اید و در کمال تعجب متوجه شده‌اید او رئیس یک شرکت بزرگ چند میلیاردی است و هر ماه به اندازه تمام عمر شما پول در می‌آورد! چطور چنین چیزی ممکن است؟ همیشه در مدرسه نمرات عالی می‌گرفتید، به بهترین دانشگاه رفتید و در رشته خیلی خوبی ادامه تحصیل دادید. اما او حتی نتوانست دیپلم بگیرد و از همان زمان وارد بازار کار شد. حالا شما به سختی زندگی‌تان را می‌چرخانید و تازه با پس‌انداز این چند سال می‌خواهید ازدواج کنید، ولی او هیچ وقت چنین مشکلاتی نداشته و اینقدر هم سختی نکشیده است! لازم نیست بیست و چهار ساعته کار کنید و پول هم خرج نکنید تا پولدار شوید. اتفاقا این راهی است که آدم‌های عاقل پیش می‌گیرند و بی‌پول می‌شوند! بسیار خوب، اگر می‌خواهید بدانید کجای کار اشتباه کرده‌اید، بیاید و چند ساعت وقت بگذارید و ببینید این میلیاردر بزرگ چطور در زندگی موفق شده است. او حتی به بیماری دیسلکسیا هم مبتلا است و از عهده کارهای ساده‌ای چون تایپ با کامپیوتر هم بر نمی‌آید. اما طرز تفکرش را عوض کرد و پولدار شد. یک دلیل ساه برای موفقیت‌تان وجود دارد؛ اگر نویسنده خنگ این کتاب توانسته موفق شود، حتما شما هم می‌توانید!

5 راز کسب و کار موفق (ابزاری الهام‌بخش برای سازمان و رهبری آن)

  • 5,000 تومان

پیتر دراکر در این کتاب گفته است (حساس‌ترین و با اهمیت‌ترین بخش از ابزار یا وسایل خودسنجی و ارزیابی سازمانتان، سئوالاتی هستند که مطرح می‌کنید و پاسخ به این سئوال‌ها بسیار مهم‌اند) شما نیاز به پاسخ دارید زیرا باید تصمیم بگیرید و عمل کنید.

53 اصل استخدام بهترین‌ها

  • 99,000 تومان

کتاب حاضر ایده‌هایی با پشتوانه و عملی که پیش از این امتحان خود را پس داده‌اند در اختیار شما قرار می‌دهد تا دیگر مشکلی در رابطه با یافتن و حفظ استعدادهای برتر نداشته باشید. این ایده‌ها منطقی بوده، مبتنی بر تحقیقات است و آنها را می‌توانید در عمل به کار گیرید.

صفحه‌ی 1