علي فروزفر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدیریت محصولات جدید (اصول و شیوه‌های عمل)
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
چگونه نقاط قوت خود را شکوفا کنیم
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان
چگونه مدیرتان را اداره کنید
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان

مدیریت محصولات جدید (اصول و شیوه‌های عمل)

  • 195,000 تومان

توسعه محصولات جدید، یک فعالیت اساسی و حیاتی برای شرکت ها و سازمانهایی است که می خواهند رشد کنند. شرکت ها با داشتن یک استراتژی کارآمد در حوزه محصولات جدید، بهتر می توانند در برابر فشارهای وارده از سوی رقبا به محصولات موجودشان، ایستادگی کنند و در مسیر برنامه ریزی شده خود پیش بروند. در این شرایط، معرفی و عرضه محصولات جدید، کافی نیست. شرکت ها باید همچنین بدانند که محصول جدید را در مراحل گوناگون چرخه حیات محصول، از تولد تا رشد و بلوغ و تا افول، چگونه به شکلی موفقیت آمیز، هدایت و مدیریت کنند. کتاب "مدیریت محصولات جدید" که اکنون ویرایش یازدهم آن در اختیار شماست، یک منبع آموزشی جامع، معتبر، و راهگشا برای مدیران شرکت ها و به ویژه طراحان و مدیران محصولات جدید است.

چگونه نقاط قوت خود را شکوفا کنیم

  • 44,000 تومان

به دورانی برگردید که جوان بودید. آن موقع، به قوت‌های خویش اعتماد داشتید. شاید نمی‌توانستید نام مشخصی برای آنها بیابید، حتی ممکن بود آنها را صریحا نقاط قوت ننامید. اما وقتی بچه بودید، به آنها گوش می‌دادید. سپس در زمانی معین و مکانی مشخص،‌شفافیت دوران کودکی، رنگ باخت و کم‌کم محو شد و شما شروع به گوش کردن به دنیای اطرافتان کردید. در آن وقت، بیش از آنکه به خودتان گوش فرادهید، گوشتان را به اطرافتان می‌سپردید. باید به دانشگاه می‌رفتید تا درس بخوانید و پس از آن، شغلی پیدا کنید. با آغاز فعالیت در این شغل، نیازها و تقاضاهای فوری مشتریان، همکاران و مدیرانتان به سوی شما سرازیر شدند. مشکلی که اکنون با آن دست به گریبانید این است که این آدمها علاقه چندانی به نقاط قوت شما ندارند و شاید به آنها فکر هم نکنند. آنان بیشتر به این موضوع می‌اندشند که شما چه‌کاری می‌توانید برایشان انجام دهید. اما این وضعیت. چه حاصلی برای شما دارد؟ در چنین اوضاعی، تکلیف شما چیست؟ درحالی که شاهد بی‌تفاوتی دنیا درباره خودتان هستید، دو گزینه در پیش رو دارید: یا خود را تسلیم و مطیع این زندگی کنید که در آن، قوت‌هایتان هیچ ارزش و جایگاهی ندارند و،‌ در واقع، بی‌ربط و بی‌معنا به نظر می‌آیند، یا، به‌جای آن، یاد بگیرید که چگونه به آنها معنا ببخشید. یاد بگیرید که قوت‌هایتان را به کارگیرید و شکوفایشان کنید. گرینه شما همین است.

چگونه مدیرتان را اداره کنید

  • 20,000 تومان

یاد بگیرید که چرا نیاز به اداره کردن مدیرتان دارید و چه باید بکنید تا این نوع رابطة مهم برای شما به خوبی کار کند و نتیجة مطلوبی بدهد. کتاب چگونه مدیرتان را اداره کنید، روش‌هایی را توضیح می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توانید اطمینان دیگران و به ویژه مدیرتان را نسبت به خود جلب کنید، بر قدرت نفوذ خود بیفزایید، کارهایتان را در دایرة نظارت و کنترل خود قرار دهید، و توانمندی‌های خود را به ظهور برسانید. فنون عملی مطرح شده در کتاب به شما نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید به مدیرتان کمک کنید تا زمینة توسعه و رشد مهارت‌هایتان و ارتقا به جایگاه شغلی بالاتر را برای شما فراهم سازد. همچنین نکات کاربردی عرضه شده، این امکان را به شما می‌دهند که موقعیت‌ها تعارض‌آمیز و روابط کاری دشوار و مشکل آفرین را مدیریت کنید و آن‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. فنون عملی، شما را قادر می‌سازند که رابطة خود را با مدیرتان ارزیابی کنید و آن را بهبود بخشید. بیان سادة مطالب کتاب به شما کمک می‌کنند تا به هدف‌هایتان برسید و با یاری مدیرتان، آیندة روشن و لذت‌بخشی برای خود بسازید. فهرست‌های ساده و کاربردی حاوی نکات کلیدی، به شما می‌آموزند که چگونه چهره‌ای مثبت از خود ارائه و تعارض‌ها را مدیریت کنید. نمودار‌های قابل فهم، گزینه‌های مختلف اقدام و مثال‌های مفید و کاربردی را به شما معرفی می‌کنند.

صفحه‌ی 1