علي فخرايي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهن سرگردان (حواس‌پرتی)
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
عصب‌شناسی روان‌پویشی پایانی بر فروید
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
تجویز داروهای روانپزشکی راهنمای عملی مادزلی (مرجع بالینی برای درمان عملی)
اختلال دوقطبی
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

ذهن سرگردان (حواس‌پرتی)

  • 15,000 تومان

بسیاری از مردم فکر می‌کنند حواس‌پرتی برای ما مضر است و حتی یک مطالعه نشان داده که این مساله سبب ناخرسندی و غمگینی ما می ‌گردد. در این پژوهش از عصر فناوری گوشی‌های هوشمند بهره برده و برنامه‌ای برای این گوشی‌ها طراحی کردند که به کاربران امکان ارتباط با پنج هزار کاربر دیگر از هشتاد و سه کشور مختلف دنیا را در ساعات بیداریشان فراهم می‌کرد، این برنامه از کاربران می‌پرسید در هنگام دریافت پیام نرم‌افزار فوق مشغول چه کاری بوده‌اند، 46/3% پاسخ‌ها نشان می‌داد که افراد به چیز دیگری غیر از آن چه در حال انجام آن بودند و یا باید انجام می‌دادند فکر می‌کردند.

عصب‌شناسی روان‌پویشی پایانی بر فروید

  • 150,000 تومان

بیش از یک قرن از ارئه نظریات روان‌کاوی توسط فروید گذشته‌است، در این مدت پیروان وی شاخ و برگ زیادی به گفته‌های وی داده و ادعاهای زیادی در مورد اثرات و صحت و درستی پایه و اساس آن اظهار کرده‌اند. آلن هابسون در این کتاب بر اساس یافته‌های فوق نظریات و پیشنهاداتی ارائه کرده که همگی نوپا بوده و جای پرسش و تحقیق زیادی دارند، لیکن دست کم قابل بررسی علمی و تجزیه و تحلیل تجربی می‌باشند.

تجویز داروهای روانپزشکی راهنمای عملی مادزلی (مرجع بالینی برای درمان عملی)

  • 70,000 تومان

روان‌پزشکی علمی پویا و رو به گسترش است که هر روز با ظهور داروهای جدید و روش‌های درمانی نوین، چالش‌های جدیدی را برای درمان‌گران این رشته و بیماران مبتلا به این بیماری‌ها به‌وجود می‌آورد. کتاب حاضر یکی از منابع معتبر درمان‌های دارویی روان‌پزشکی است که آخرین منابع موجود را در یک مجموعه گردآوری کرده است. اطلاعات این کتاب به روز بوده و با توجه به حداقل 15000 مقاله مختلف تهیه شده است تا خوانندگان به آخرین نتایج موجود در زمینه‌های مطرح دسترسی داشته باشند. مطالب این کتاب به شکلی ارائه شده‌اند که در وهله نخست راهنمایی کاربردی برای پزشکان عمومی و سایر متخصّصین و در مرحله بعد قابل استفاده برای بیماران و خانواده‌های آنان می‌باشد. با توجه به اهمیت درمان صحیح دارویی در بیماری‌های مختلف روان‌پزشکی، به خصوص بیماری‌های مزمن، این کتاب می‌تواند کمک شایانی به دست‌اندرکاران و درمان‌گران این بیماری‌ها بنماید.

اختلال دوقطبی

  • 45,000 تومان

اختلال 2 قطبی، بیماری شناخته‌شده‌ای در طول تاریخ، حتی از زمان یونان باستان می‌باشد و اگر طیف بیماری‌های آن را در نظر بگیریم، می‌تواند بیماری شایعی محسوب شود که هر پزشکی در طول دوران طبابت خود با آن برخورد خواهد کرد. آشنایی با این بیماری و آخرین روش‌های درمانی موجود شاید به خصوص برای پزشکان عمومی که ممکن است در نقاط مختلف و دور از دسترس مراکز تخصصی مشغول کار باشند از اهمیت مضاعفی برخوردار است. کتاب حاضر سعی کرده برخلاف بسیاری از کتب روان‌پزشکی به دور از زیاده‌گویی و حاشیه‌پردازی به صورتی خلاصه، مباحث مختلف بیماری از علل و منشا تا روش‌های درمانی دارویی و غیردارویی جدید را در اختیار خواننده قرار دهد. همچنین سعی شده که با توضیحات ساده و قابل فهم کتاب مفیدی برای بیمارانی که خود علاقه مند به همکاری برای کنترل بیماری‌شان هستند باشد.

صفحه‌ی 1