علي علي پناهي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بارقه‌های اندیشه (درس‌های زندگی و رهبری حاکم دوبی)
گفتگوی بی‌پرده با افراد تاثیرگذار جهان
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
اعتمادسازی و الهام‌بخشی (رهبران بزرگ عظمت وجود دیگران را شکوفه می‌کنند)
ذهن‌خوانی (علم نوین رمزگشایی از افکار امیال و هویت واقعی انسان‌ها)
عصر هوش مصنوعی و آینده ما انسان‌ها
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
بیداری بنیادین (هنگام بیداری زنان فرا رسیده است)
پاکسازی آشفتگی‌های ذهن ( 5 گام ساده علمی و تایید شده برای کاهش اضطراب استرس و افکار سمی)
مدیریت و تجارت به سبک شیائومی
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد (درس‌های رهبری حاکم دوبی)
مانند آمازون فکر کنید (50 و نیم روش برای این‌که از رهبران عصر دیجیتال باشید)
رهبران متحول می‌شوند (11 گام برای تحول در رهبری سازمان‌ها و شرکت‌ها)

بارقه‌های اندیشه (درس‌های زندگی و رهبری حاکم دوبی)

  • 99,000 تومان

«انسان مثبت‌اندیش، اطمینان دارد که هیچ چالشی نمی‌تواند مانع رسیدن او به اهدافش باشد.» این کتاب، شکل دیگری از سبک مدیریت یک حکمران را در سطح کشور خود و جهان ترسیم می‌کند. روایتی از زندگی فردی و اجتماعی رهبری که از دل بحران‌های متعدد، توانسته است تا تهدید‌ها و مشکلات را به فرصت‌های مناسب برای خود، مردم و کشورش تبدیل کند. او با اتکا بر این ایده که:‌ «کسب رتبه نخست، تنها هدف ارزشمندی است که می‌بایست به آن فکر کرد»، توانسته است تا بر اهداف فردی و ملی حکمرانی خود متمرکز شود و از سویی به‌عنوان یک فرد پیشرو در عرصه مدیریت شخصی و ملی، مسیر را برای خدمت بیشتر به هموطنانش فراهم کند. زندگی فردی و نحوه مدیریت او موجب شده است تا بتواند در یک جغرافیای محدود، دویست و بیست ملیت مختلف را در چیدمانی دو میلیونی، گرد هم آورد و استعداد‌های آنان را در یک جامعه پویا، شکوفا سازد. او همچنین قادر بوده است تا دستاوردهایی نظیر ساخت بزرگترین بندرگاه و بلندترین برج جهان را کسب کند و شهری را برای یک زندگی شاد و مطلوب فراهم کند. این کتاب شرحی بر تجارب و مشق‌های شیخ محمد برای رهبری و موفقیت است. روایتی خودنوشته از فعالیت‌های وی برای مبدل شدن به رهبری که وظیفه اصلی خود را فراهم کردن موقعیتی می‌داند که به شادکامی مردم کشورش منجر شود. این کتاب با گرد‌هم‌آوردن این تجربیات، ایده‌ها و افکار منحصربه‌فرد، ‌نقشه مسیر و چشم‌اندازی قانع‌کننده را برای تحقق حرفه‌ای و شخصی ارائه می‌هد.

گفتگوی بی‌پرده با افراد تاثیرگذار جهان

  • 110,000 تومان

هیچ محصول یا پروژه‌ای موفق نخواهد شد، مگر اینکه مشتری قلبا آن را بپسندد. اول با قلب، سپس با منطق و عقل. این نکته یکی از اسرار موفقیت من بود. انسان با داشتن رویاهای بزرگ چیزی از دست نمی‌دهد. تا زمانی که اهل تلاش باشید، شکست نمی‌خورید. مهم تلاش شماست. لذا کوتاه نیایید، دست از تلاش برندارید و از هر فرصتی استفاده کنید و هر پدیده جدیدی را امتحان کنید. رابطه بین پول و عشق، نکته مهمی است. کسی که پول دارد، اما عاشق نیست، گویی از منشا خود جدا شده است. قدرت خیلی سریع، انسان را فساد می‌کند. بر این باورم که مردم باید کاملا هوشیار باشند و اصول اخلاقی قوی داشته باشند تا از فساد در امان باشند. «استیو جابز»

اعتمادسازی و الهام‌بخشی (رهبران بزرگ عظمت وجود دیگران را شکوفه می‌کنند)

  • 199,000 تومان

ما در محیط کار، مدرسه یا خانه، همان سبک رهبری را اجرا می‌کنیم که مدت‌های مدید بر ما حاکم بوده است. بسیاری از رهبران به جای اینکه نقش باغبان را در خود ببینند نقش مکانیک و تعمیرکار را بازی می‌کنند. اولویت نخست این رهبران انجام دادن کار است و نقش آنها حداکثر بهره‌برداری از منابع و کارکنانی است که در اختیار دارند تا کار خود را انجام دهند. در این کتاب، این سبک رهبری را «سبک دستور دادن و کنترل کردن» می‌نامیم. آیا این سبک رهبری موفق بوده است؟ آیا این سبک رهبری برای شما موثر یا مناسب است؟ واقعیت این است که بسیاری از ما همواره به دنبال روش دیگری برای رهبری بوده‌ایم و مایل بوده‌ایم ما را نیز با روش دیگری رهبری و هدایت کنند. اما تاکنون فقط توانسته‌ایم اندکی نسبت به گذشته پیشرفت کنیم. فهمیده‌ایم که باید از سبک دستور و کنترل عبور کنیم اما دقیقا نمی‌دانیم به کجا می‌خواهیم برسیم. این کتاب، راه‌حل را ارایه خواهد کرد. وقتی یک رهبر می‌کوشد تا به نتایج مثبت و مفیدی برسد، رویکرد دستور و کنترل؛ به اعمال زور، تسلیم، کنترل و در نهایت به رکود منجر می‌شود. در حالی که رهبر اعتمادساز و اهل ترغیب که به دنبال همان نتایج مثبت و مفید است، با ایجاد تعهد، خلاقیت و شکوفا کردن استعدادها و قابلیت‌های کارکنان، به اهداف خود می‌رسد. با توجه به این که جهان و بازی کاملا تغییر کرده است، چرا این همه افراد همچنان از الگوی قدیمی رهبری استفاده می‌کنند؟ این روش برای واقعیت امروز جهان شرایط بازی‌ای که تغییر یافته به هیچ‌وجه مناسب نیست. اعتمادسازی و ترغیب یا اعتمادسازی و الهام‌بخشی، روش جدید رهبری است. هدف آن شکوفا کردن استعدادها و توانمندی‌های کارکنان است،‌نه سلطه و کنترل‌ آنها. تا کار درست را انجام داده و بتوانند در جهان آشفته‌ی ما موفق، ‌موثر و هدفمند باشند.

ذهن‌خوانی (علم نوین رمزگشایی از افکار امیال و هویت واقعی انسان‌ها)

  • 180,000 تومان

آیا از حدس زدن آنچه دیگران به آن فکر می‌کنند خسته شده‌اید؟ آیا می‌خواهید بدانید که منظور رئیس شما در آن ایمیل خاص چه بوده است؟ آیا زبان بدن شما حقیقت را بیان می‌کند؟ دیوید لیبرمن، نویسنده و مشاور پرفروش نیویورک‌تایمز، در کتاب «ذهن‌خوانی» راه‌های خواندن ذهن افراد را در هر موقعیتی، رودررو، روی صفحه نمایش یا به صورت نوشتاری، به شما می‌آموزد. درک آنچه پشت گفتار و کردار فردی در یک موقعیت خاص پنهان است بسیار مهم است، حال چه درگیر یک مکالمه معمولی باشید چه درگیر یک مذاکره پرمخاطره؛ اما امروزه، ما با تعامل بسیار زیادی که روی صفحه‌ها اتفاق می‌افتد- از طریق ایمیل، متن یا چت ویدئویی - توانایی تفسیر عبارات و نشانه‌ها را از دست داده‌ایم. علاوه بر این، افراد بسیاری هم از تکنیک‌ها و معنای زبان بدن آگاه‌اند و تشخیص افکار یا مقاصد واقعی آنها دشوارتر هم شده است. دکتر دیوید لیبرمن، روان‌درمانگر، یک متخصص شناخته شده تشخیص دروغ که به FBI و سایر آژانس‌های امنیتی آموزش می‌دهد، «ذهن‌خوانی» را به سطح جدیدی از دانش برده است. او با تکیه بر آخرین تحقیقات در روان‌زبان‌شناسی - نشانه‌های تعبیه‌شده در گفتار و گفتار نوشتاری- به شما نشان می‌دهد که چگونه روش‌های پیشرفته خود را در موقعیت‌های روزمره بی‌شمار به کار ببرید. هیچ‌کس نمی‌خواهد احمق پنداشته شود. ذهن‌خوانی به ما کمک می‌کند تا تشخیص دهیم به چه کسانی می‌توان اعتماد کرد و چه کسانی ممکن است ما را بفریبند.

تاملی در باب شادکامی و مثبت‌اندیشی (شیوه‌هایی برای دستیابی به زندگی عزتمندانه از نگاه حاکم دبی)

  • 85,000 تومان

اگر می‌خواهید جهان را متحول کنید، در نخستین قدم باید افکار و باورهای خود را متحول کنید. «آن‌جا که دیگران، مسائل را می‌دیدند. من فرصت‌ها را می‌دیدم. هر جا که مردم چالش‌ها را می‌دیدند. من احساس می‌کردم فرصتی بزرگ برای نوآوری و موفقیت وجود دارد. از نظر من، صحرا، مانع، مسئله یا چالشی نبود که می‌بایست بر آن غلبه کنیم، بلکه فرصتی بود برای خلق حوزه‌ای جدید در اقتصاد کشور.» این‌ها سخنان کسی است که لقب «معمار دبی نوین» را از آن خود کرده است؛ شیخ محمدبن راشد آل‌مکتوم. شیخ محمد در این اثر خود، دو مفهوم شادی و مثبت‌اندیشی را می کاود و رابطه بین این دو و چگونگی تاثیرشان بر موفقیت، بهره‌وری و خلاقیت را بررسی می‌کند. تاملی در باب شادکامی و مثبت‌اندیشی داستان‌های شخصی و دیدگاه بین‌المللی شیخ محمد است تا بر نقش محوری شادی و مثبت‌اندیشی در شکل‌گیری استراتژی‌های رهبری و تقویت روابط بین اعضای تیم تاکید کند....

عصر هوش مصنوعی و آینده ما انسان‌ها

  • 160,000 تومان

سه تن از متفکرترین و موفق‌ترین افراد جهان گرد هم آمده‌اند تا هوش مصنوعی (AI) و روشی را بررسی کنند که جامعۀ بشری را متحول می‌کند. آن‌ها در این کتاب بررسی کرده‌اند که چگونه هوش مصنوعی روابط ما را با دانش، سیاست و جوامعی که در آن‌ها زندگی می‌کنیم تغییر می‌دهد. عصر هوش مصنوعی نقشۀ راهی ضروری برای حال و آیندۀ ماست، دورانی که شبیه به هیچ دوره‌ای نیست. و اما سؤالاتی که پس از مطالعۀ این کتاب، به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد عبارت است از: هوش مصنوعی برای حوزۀ سلامت، بیولوژی، فضا و فیزیک چه نوآوری‌هایی به وجود آورده‌ است؟ هوش مصنوعی چه سرگرمی‌هایی را، به‌ویژه برای کودکان، خلق کرده است؟ رقابت‌هایی که هوش مصنوعی زمینه‌ساز آن‌ها بوده چیست؟ آیا هوش مصنوعی ابعادی از واقعیت را درک ‌می‌کند که انسان‌ها درکی از آن ندارند؟ وقتی هوش مصنوعی ارزیابی و تغییر شکل رفتار انسان‌ها ‌را برعهده می‌گیرد، انسان‌ها چه تغییری ‌می‌کنند؟ در این صورت، انسان بودن چه معنایی دارد؟ از نظر نویسندگان، این کتاب تلاشی است برای توجه به عصر جدید و سخن از آیند‌ه‌ای که در آنجا ماشین‌ها می‌آموزند و منطقی را به کار می‌گیرند که فراتر از حد و حدود عقل و قوۀ تعقل انسان امروز است. دراین‌صورت، جوامع انسانی نه‌تنها باید برای درک و شناخت آن‌ها با یکدیگر مشارکت کنند، بلکه برای استفاده و به کارگیری‌شان نیز باید با یکدیگر همکاری کنند. نویسندگان در این کتاب چهارچوبی را به خوانندگان ارائه می‌دهند که با کمک آن می‌توانند برای آیندۀ خود تصمیم بگیرند، بر آن کنترل داشته باشند و آن را مطابق ارزش‌های خود شکل دهند.

بیداری بنیادین (هنگام بیداری زنان فرا رسیده است)

  • 98,000 تومان

«بیداری بنیادین» راهی را برای زنان ایجاد می‌کند تا حقیقت درونی و قدرت‌های خود را کشف کنند و شخصیت کاذبی را که از خود ساخته‌اند قربانی کنند تا گوهر وجود و هویت اصلی‌شان زنده شود و بتوانند زندگی واقعی خود را زندگی کنند. دکتر شفالی به زنان کمک می‌کند تا هدفی را که از قبل در درونشان نهادینه شده کشف کنند و از قدر اصالت در هر زمینه‌ای از زندگی خود استفاده کنند؛ زیرا زنی که گوهر وجود خود را چشیده است می‌تواند به بهبود جهان کمک کند. این نکته خیلی مهم است که بدانیم برای رشد و تعالی باید از خودمان شروع کنیم و منتظر تغییر دیگران نمانیم.

پاکسازی آشفتگی‌های ذهن ( 5 گام ساده علمی و تایید شده برای کاهش اضطراب استرس و افکار سمی)

  • 190,000 تومان

افکار مسموم، افسردگی، اضطراب-آشفتگی ذهنی ما غالبا با دنیای آشفته تشدید می‌شود و با ناتوانی در مدیریت افکار فراری ما تداوم می‌یابد. اما ما نباید طوری در این آشفتگی ذهنی کنار بیاییم که گویی این یک عادت جدید ماست. امید و کمک در دسترس ماست-و ممکن است راه رسیدن به افکار سالم‌تر و اوج خوشبختی کوتاه‌تر از آن چیزی باشد که شما فکر می‌کنید.

مدیریت و تجارت به سبک شیائومی

  • 22,000 تومان

با پیدایش اینترنت، دنیای جدید بر روی فناوری گشوده شد به طوری که هر روز ابزار جدیدی طراحی و تولید می شد. ابزارهایی که هر یک دنیایی جدید، با امکانات و قابلیت‌های جدید ارائه کرده‌اند، مثل اینترنت همراه. جالب تر اینکه این مجموعه‌ی فناوری در دنیای کسب و کار نیز تحول اساسی ایجاد کرده است، به طوری که مدیران کارآفرین امروزی هر یک سخنی نو در رابطه با مدیریت سازمان و کسب و کار دارند که تا یک دهه ی پیش در کتب سازمان و مدیریت بدین شکل مطرح نبوده‌اند. استفاده از مشارکت کاربران و مصرف کنندگان از‌اغاز فرآیند طراحی محصول تا مرحله فروش و بازاریابی ان سخن تازه‌ای است که لی وانکیانگ، معروف به علی و همکارانش در شرکت شیائومی پیاده کرده‌اند و در این مسیر بسیار موفق بوده‌اند. مطالعه این کتاب به مدیران، دانشجویان رشته‌های مختلف مدیریت و افراد کارافرین پیشنهاد می‌شود.

مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد (درس‌های رهبری حاکم دوبی)

  • 179,000 تومان

پیشرفت و توسعه دوبی داستان قابل توجهی است که باعث شده این شهر در ردیف شهرهای ممتاز و برتر جهان قرار گیرد. اما این کتاب در مورد دوبی نیست، بلکه در مورد شیخ محمد و شیوه رهبری و نحوه عمل او است که باعث شده دوبی به کانونی جهانی تبدیل شود. جناب شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر و نایب رییس امارات متحده عربی و حاکم دوبی را با هر معیاری که بسنجیم، یکی از شاخص‌ترین و تحسین‌آمیزترین رهبران منطقه است. او با درایت فوق‌العاده و توانایی در انجام تعهدات و مسئولیت های خود توانسته است، به رغم تمام مشکلات و محدودیت ها، دستاوردهای فوق‌العاده ای برای شهر و کشور خود ایجاد کند.

مانند آمازون فکر کنید (50 و نیم روش برای این‌که از رهبران عصر دیجیتال باشید)

  • 52,500 تومان

ما به این نتیجه رسیدیم که اگر فرهنگ رضایت فروشندگان مطرح نباشد کسب و کار جدید موفق نخواهد بود به همین دلیل موضوع موفقیت فروشندگان را به عنوان رسالت خودمان برگزیدیم. بسیاری از نوآوری‌های تاثیرگذار آمازون با استفاده حداکثری از فن‌آوری صورت می‌گیرد اما نوآوری واقعی آمازون موفقیت در کاهش مشکلات مشتریان است. شما نیز اگر می‌خواهید در کسب و کارتان نوآوری کنید به مشکلات کالا یا خدمات خودتان توجه کنید و به دنبال ریشه نارضایتی مشتریان و ابعاد نامناسب کالا یا خدمات خودتان باشید.

رهبران متحول می‌شوند (11 گام برای تحول در رهبری سازمان‌ها و شرکت‌ها)

  • 89,000 تومان

هدف زندگی این نیست که در این دنیا حیات ابدی داشته باشیم، بلکه هدف این است که چیزی خلق کنیم که تا ابد باقی بماند. پست و مقام شما به کارکنان سازمان شما اشاره می‌کند که دست خود را به دست شما بدهند، اما این اقتدار اخلاقی است که آن‌ها را برمی‌انگیزد تا قلب‌شان را به شما بدهند. اقتدار اخلاقی را خودتان نمی‌توانید به خودتان اعطا کنید. البته می‌توانید برای کسب آن تلاش کنید، اما این دیگران هستند که اقتدار را به شما هدیه می‌کنند و باید کار را در کمال آزادی انجام دهند. اقتدار اخلاقی با زندگی واقعی به‌دست می‌آید، بر اساس اعتماد شکل می‌گیرد و با سعی و تلاش و رهبری موفقیت‌آمیز، استمرار می‌یابد. شما فقط زمانی می‌توانید رهبر بزرگی باشید که متوجه شوید آرمان و هدف بزرگ رهبری این است که کاری کنید تا کارکنان از آرمان شما پیروی کنند. عامل محدودیت سازمان‌ها، فرصت‌ها و امکانات آن‌ها نیست، بلکه رهبری آن‌ها است. بنابراین قبل از آن‌که هرگونه تحول مثبتی را رهبری کنید، باید نخست خودتان تحول را تجربه کنید. این کار نیاز به شجاعت دارد، شجاعت رها شدن از وضع موجود و آغاز راهی بهتر.

1  2  صفحه‌ی 1