علي عبداللهي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر همدردی
  • 97,700 تومان
  • با تخفیف: 97,700 تومان
بچه‌های تانر
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
هنر پیر شدن
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
وقتی مامان‌بزرگ کوچک می‌شود
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
هنر زنده ماندن
  • 67,000 تومان
  • با تخفیف: 67,000 تومان
هنر خودشناسی
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
باران سنگ
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
هنر خوشبختی (50 قاعده برای دستیابی به زندگی توام با خوشبختی)
هنر رفتار با زنان
  • 52,800 تومان
  • با تخفیف: 52,800 تومان
هنر رنجاندن
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
عاشقانه‌های هرمان هسه (مجموعه شعر) 2 زبانه
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
مرد رویاهای من
  • 34,500 تومان
  • با تخفیف: 34,500 تومان

هنر همدردی

  • 97,700 تومان

کتاب هنر همدردی افزون بر تمرکز بر مفهوم همدردی و تبیین آن، موزاییک موضوعی بی‌نظیری است از شناخت مفاهیم مشابهی چون دلسوزی، همدلی، شفقت، مهرورزی، عدالت، خیرخواهی، توانایی عشق‌ورزی و نسبت آن با قوه‌ی تخیل آدمی. استدلال‌های کتاب نه فقط در جهت تأیید مفاهیم یادشده قوام می یابند، بلکه نویسنده تقابل‌های آن، نظیر بی‌رحمی، سنگدلی، بی‌عدالتی، بی‌انصافی، ستمگری، زورورزی، حیله‌گری، دروغ و... را برمی‌رسد و علل و حتی تفاوت آن در اطلاق بیرونی و انگیزه‌های بروز آن را از نظر دور نمی دارد. این فیلسوف کانتی، نه فقط خاستگاه همدردی را فراتر از عقل محاسبه‌گر و تکلیف و وظیفه، و حتی اراده‌ی آزاد می‌داند، بلکه ضمن واکاوی شالوده‌ی اخلاق و کردارهای اخلاقی، افزون بر فراروی از کانت، سنگ بنای علوم جدید در بررسی سرچشمه‌ی انگیزه‌های انسان را نیز پی می‌ریزد. و باریک‌نگری‌هایش در موضوع همدردی و اراده‌ی آزاد، آغازگاه درخشانی است بر دستاوردهای بعدی در عرصه‌ی علوم طبیعی و عصب‌شناسی (نوروساینس) در سده‌ی بیستم و بیست‌ویکم، که امروزه مسیری متفاوت از اخلاق کانتی دارد.

بچه‌های تانر

  • 180,000 تومان

روبرت والزر این روایت بی‌پرده را به تشویق برونو کسیرر ناشر، پسرعموی ارنست کاسیرر فیلسوف نوشت. یک‌نفس و بی‌قلم‌خوردگی، در هجده فصل دقیقا یک‌اندازه،. داستان سیمون تانر، نویسنده خودخوانده خیال‌پرستی که مدام بی‌اینکه خطایی مرتکب شود که باعث شود عذرش را بخواهند شغل‌های بی‌اهمیت خودش را ترک می‌کند. موجودی پوچ و بی‌قید و بند. هزارپیشه‌ای سودایی. انگار هجو نانویسندگان وراج ابن‌الوقتی که از اضطرابی عمیق رنج می‌کشند و چنان در خودستایی و خودپرستی غرق‌اند که شهودهای من‌درآوردی نانوشته‌شان بخار می‌شود و به هوا می‌رود، و آنچه هم که از ایشان بر کاغذ نقش می‌بندد چیزی نیست جز مشتی یاوه بی‌سر و ته. اما این علاف تن‌پرور مدرن با جامه‌دان سبکشء به قول کافکا، خود مانند شخصیتی داستانی که نمی‌تواند شهودهای نافذش را درباره جهان و مافیها تبدیل به اثر ادبی کند، موجودی است بسیار اغواگر که جهان را می‌پوید و سرانجام دستاوردی از او بر جا نمی‌ماند، جز لذت خواننده. و شگفتا که آنجه والزر درباره خود گفته، درباره سیمون هم صادق است: حتی فکر اینکه بتوانم در زندگی اندک کامیابی‌ای داشته باشم، می‌ترساندم. فرق والزر با شخصیت داستانش این است که او داستان لطیفی می‌آفریند درباره خواست ناکامیابی‌ای، و این‌گونه کامیاب می‌شود، اکنون با بچه‌های تانر سه‌گانه مشهور روبرت والزر در اختیار خواننده فارسی‌زبان است.

هنر پیر شدن

  • 59,000 تومان

هنر پیر شدن از مجموعه هنرهای شوپنهاور، فیلسوف شهرآلمانی، دربردارنده نوشته‌های هشت سال آخر زندگی فکری - فلسفی اوست که در موضوعات مختلف. او در این کتاب، در خلال پاره‌نوشته‌های گاه بلند و اغلب کوتاه، به مرور در سال‌ها اندیشه‌ورزی خود می‌پردازد و برخلاف معمول بسیاری از دیگر متفکران، در ایستگاه آخر زندگی، باز هم می‌کوشد باریک‌بینی‌های پیشین در آثار دیگرش را تبیین و تشریح کند، بسی ناگفته‌ها را بازگوید و از این رهگذر خود را از سکون پیری برهاند. شوپنهاور در اینجا هم مثل سایر نوشته های خود، همچنان عریان و مغرور و ساده و پرمغز می‌نویسد، و به هیچ‌وجه، در تسلیم و وانهادن به اقتضائات سنی، نه بوتیمار غم‌خواری نشسته بر ساحل اندوه است و نه مردم‌گریز تائب عصبی و چشم به راه چابک‌اندیشه که می‌کوشد با رویکرد عملی و متفکرانه به مفهوم کهن پیرسالی یا سالخوردگی، تا حد ممکن از آن به عنوان دورانی شیرین و پرثمر یاد کند.

وقتی مامان‌بزرگ کوچک می‌شود

  • 45,000 تومان

پپی دوست دارد همیشه با مامان‌بزرگش باشد. مامان‌بزرگ او کارهای خیلی سخت را به‌ راحتی انجام می‌دهد. بهترین کلوچه‌های دنیا را درست می‌کند. خریدهای سنگین را از فروشگاه تا خانه می‌آورد. تمشک‌های شاخه‌های بالایی درخت را می‌چیند. و کلی کار عجیب دیگر. ولی ناگهان روزی اتفاق عجیبی افتاد...

هنر زنده ماندن

  • 67,000 تومان

چنین کسی نه نیاز دارد که عبوس باشد و نه تباه و در شکسته بلکه فقط نباید زاهد و سانیاسی گوشه نشین باشد. او با استخوان‌های پرتوان بر زمین استوار می ایستد او با تمام قدرت به زندگی آری می گوید او با شجاعت زیستن تمام رنج ها و مرارت های زندگی را به جان می‌خرد و فلسفه‌اش وی را تا بدانجا کشانده که مرگ را بی‌تفاوتی سوار بر بال‌های زمان چون نمودی دروغین و شبحی ناتوان در نزدیکی خود می‌نگرد شبحی که نمی‌تواند هیچ چیزی را به هراس افکند زیرا فرد یادشده نیک می‌داند که فقط اکنون در هیات لحظه حاضر برای او هستی دارد...

هنر خودشناسی

  • 52,000 تومان

سقراط، ((از شاگردانش می‌خواست هر بامداد در آینه بنگرند تا خویشتن را بشناسند.)) بن‌مایه‌ی آینه، آن روی سکه‌ی خودشناسی را آشکار می‌کند، زیرا خودبینی پیامدهای ناگواری به بار می‌آورد و خطای نارسیس ( نماد خودشیفتگی)، درست همین است. آن که شیفته‌ی زیبایی خود، مغرورانه بر تصویر آینگی خود خم می‌شود، فقط خودش را می‌بیند و قادر نیست هیچ خط و ربطی بین خود و واقعیت پیدا کند. فقط خویشتن را شناختن، به معنای زندانی تصویر خود ماندن است.

باران سنگ

  • 24,000 تومان

قلب کاتارینا آرام نداشت. چون باید طبق نظر یکی از بالایی‌ها، پایین‌‌دَرّه را تخلیه می‌کردند. و پایین‌‌‌دَرّه هم یک جای موهوم نبود، بلکه همان‌جایی بود که در آن اقامت داشتند و ساکنانش هم یک مشت آدم موهوم نبودند، بلکه خود او بود و مادر و پدر و آنا و رگولا و یاکوب و کاسپار و رینرها، و یاگلی‌بالایی و یاگلی‌پایینی، و الزبت پیر و الزبت جوان با غمبادش و تمام فوج بچه‌هایی که توی هر خانه چندتایی ازشان بود و حتی خواهرکوچولوی نورسیده‌اش هم یکی از اهالی آنجا بود، چه اسمش را اویفمیا می‌گذاشتند چه ورنلی...

هنر خوشبختی (50 قاعده برای دستیابی به زندگی توام با خوشبختی)

  • 57,000 تومان

هنر خوشبختی دربردارنده‌ی 50 قاعده زندگی است. این قواعد، به عنوان قواعد و اصول زرین، به شیوه فرانسوی‌ها تدوین و فرمول‌بندی شده است: یعنی شامل تاملات و اندیشه‌ها و قلم‌اندازهایی است که حجم آن کمی از اندرزگویه و گزین‌گویه بلندتر است و، در قالب دستورالعمل، حاوی رهنمودها یا راهکارها و توصیه‌های تربیتی است، و هر یک به سهم خود دربردارنده یک برهان فلسفی - اخلاقی است. برای نمونه، قاعده ششم، آگاهانه دست به کاری بزنیم که در توان‌مان است و آگاهانه بار رنجی را بر دوش بکشیم که ناگزیر به ما وارد می‌شود. «نباید آن‌طور که می‌خواهیم، بلکه باید آن‌طور که می‌توانیم زندگی کنیم.»

هنر رفتار با زنان

  • 52,800 تومان

کتاب حاضر مجموعه‌ای است جذاب و متنوع در باب زنان، که از میان تمام آثار مفصل آرتور شوپنهاور گرد آمده. هنر رفتار با زنان، مانند آثار دیگر شوپنهاور، صریح، بی‌پرده، دقیق، موشکافانه و البته تلخ و تاریک است. شاید بسیاری با برخی اندیشه‌های وی هم صدایی نداشته باشند، شاید هم کسانی باشند که آن‌ها را بپذیرند، ولی هر چه باشد دیدگاه‌های شوپنهاور و طرز نگاه وی به زنان، افزون بر آشنایی بیشتر با این فیلسوف پرشور، به کار کند و کاو در نگاه فیلسوفان مغرب زمین به زنان نیز می‌آید. هنر رفتار با زنان کتابی خواندنی است ، هم برای آن‌ها که مخالف دیدگاه‌های این فیلسوف هستند، هم برای آن‌ها که مانند او فکر می‌کنند. شوپنهاور، در اینجا، هم برای برخی فمینیست‌ها خوراک حاضرآماده‌ای برای جدل و تند کردن آتش توپخانه‌شان در چنته دارد و هم برای محافظه‌کاران و مردسالاران.

هنر رنجاندن

  • 85,000 تومان

اندرزهای سودایی - ناخشنودانه و کج خلقانه شوپنهاور به هر حال در خواننده واکنش‌های مختلفی برمی‌انگیزد. گزاره‌های کنار هم چیده‌ای از این دست، با نیروی ضربتی و قاطع‌شان، مثالی عینی برای خواننده فراهم می‌آورند، تا بتواند به روشنی پیش چشم قرارشان دهد، و به مجرد این که زندگی موقعیت بجایی در اختیارش گذاشت، تصمیم بگیرد از آن پیروی کند و آن را سرلوحه کارش قرار دهد یا ندهد. البته می‌توان گفت شوپهناور هنر رنجاندن را با سبک و سیاقی به ما می‌آموزاند که در دبستان‌های عهد باستان اخلاق را می‌آموزاندند؛ و آن شیوه از این قدر است: آموزش اخلاق نه طبق روش تدریس، یعنی نظریه تجریدی و روش ذهنی، بلکه طبق روش کاربردی، یعنی از طریق ارائه الگو و تمرین عملی انضمامی.

عاشقانه‌های هرمان هسه (مجموعه شعر) 2 زبانه

  • 15,000 تومان

می‌پرد پروانه‌ای کوچک و آبی ‌رنگ. روی بال باد، می‌زند رگبار، بر انبوه صدف‌ها. می‌درخشد آذرخش و می‌رود ناگاه. لحظه‌ای، در کنار راه. وقت رفتن، بخت را دیدم. که برای من، تکان می‌داد دستش را. برق زد، چندی درخشید و گذر کرد، از کنار من!

مرد رویاهای من

  • 34,500 تومان

دوریس دوری یکی از شاخص‌ترین نویسندگان زن کشور آلمان است. او بازیگری می‌خواند و مدتی کوتاه نیز در کالیفرنیا فیلم می‌ساخت. دوری به موازات کار در سینما، یکی از بهترین داستان‌نویسان زن ادبیات معاصر آلمان لقب گرفت و با داستان‌های کوتاه خود توانست جایزه ارنست هوفیشتر و جایزه بتینا فون آرنیم مجله بریگیته را از آن خود کند. او نخستین رمانش را در سال 1999 با نام "حالا چه کنیم؟" منتشر کرد و از جمله معروف‌ترین آثار او می‌توان به "آنها از من چه می‌خواهند؟"، "برای همیشه و تا ابد"، "آیا من زیبایم؟" و "پیراهن آبی" اشاره کرد. نوشته‌های دوریس دوری لحنی لطیف و زنانه دارد که نمونه بارز این توصیف را می‌توان در داستان "مرد رویاهای من" یافت. این داستان بیانگر تلاش زنی است در جستجوی خود اما با بهانه یافتن مرد رویاهایش. زنی احساساتی که به خاطر شغلی که دارد، احساس تهی بودن می‌کند و در تلاش است تا خودش را از این وضعیت خلاص کند. در این میان دلبسته مردی آس و پاس می‌شود، همان کسی که به تعبیری بخشی از تمایلات خودش است. او به خیال اینکه از ابتذال زندگی خود رهایی یابد، درگیر عشقی یک‌طرفه می‌شود. نویسنده در سیر داستان ما را با خود به تماشای مکان‌های مختلفی می‌برد. به آمریکای لاتین، به پرو، به ویرانه‌های ماچوپیچو می‌برد و ایتالیای پانصد سال قبل را در آثار نقاشان شهر فلورانس نشان می‌دهد. او مخاطب را همچون دو قهرمان داستانش ترغیب به تماشای شگفتی‌ها و پیچیدگی‌ها می‌کند و تکامل دو فرد را از دو زاویه مختلف نشان می‌دهد. مردی که به بهانه دهن‌کجی به مناسبات موجود، راه گدایی را در پیش گرفته و از زندگی رقت‌بار خود خشنود است، و زن جوان و زیبایی که شهرت زودهنگام او را خسته کرده و تصمیم گرفته تا از ملال و ابتذال آن زندگی بگریزد. این داستان کوتاه با زبانی تصویرگونه تلاش می‌کند تا خواننده با خواندن قصه، آن را همچون فیلمی خوش‌ساخت در ذهن خود تصور کند و با آن ارتباط برقرار نماید. داستانی امروزی و خواندنی به قلم زنی امروزی و مدرن.

1  صفحه‌ی 1