علي صمدي


تولیدکننده



بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کتاب من (آموزش کودکان دارای ناتوانی رشدی)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
تصویری اندیشیدن زندگی من با اتیسم
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
اتیسم به زبان ساده
  • 34,000 تومان
  • با تخفیف: 34,000 تومان

برنامه‌ریزی درمانی برای ناتوانی‌های رشدی و هوشی بر اساس دی اس ام فایو (راهنمای برنامه‌ریزی درمانی)

  • 250,000 تومان

برنامه‌ریزی درمانی برای ناتوانی‌های رشدی و هوشی، برای تمام کسانی که در زمینه‌ برنامه‌های مربوط به بهداشت و سلامت روان کار می‌کنند امری ضروری است و کتاب پیش رو راهنمایی مناسب در این زمینه است. این کتاب شامل موارد زیر است: - 28 برنامه‌ی درمانی برای مشکلاتی با منشـأ رفتاری. - بیش از هزار هدف کلی و جزئی نگاشته شده‌ی درمانی. - راهنمای گام به گام اهداف درمانی با حداکثر درنظرگیری شرایط و ویژگی‌های مراجع. این کتاب که با هدف ایجاد پوششی کلی برای نیازهای افراد دارای ناتوانی‌های رشدی نگارش شده است منبعی سودمند برای متخصصان بالینی بهداشت روانی در کلینیک‌ها و دیگر محیط‌ها است تا راهنمایی برای حمایت آنان از افراد دارای اختلالات رشدی، بیماری روانی شدید و پایدار یا هر دو تشخیص با هم باشد.

کتاب من (آموزش کودکان دارای ناتوانی رشدی)

  • 95,000 تومان

این کتاب ترکیبی از مجموعه‌ای از برنامه‌هاست که سال‌ها پیش در جریان کوششی به منظور کمک به والدین و مربیان در رابطه با آموزش و کنترل کودکان دارای ناتوانی رشدی، آغاز شد. یکی از والدین این برنامه‌ها را «کتاب من» نامید، زیرا این کتاب به راستی کتابی برای کودک بود. در نتیجه‌ی پیروی از برنامه‌های موجود در این کتاب، فرزند او هویت منسجم‌تری به عنوان یک شخص واحد یافته بود و «من» قوی‌تری کسب کرده بود، بنابراین ما هم کتاب من را برای عنوان فرعی این کتاب پذیرفتیم. کتاب طی زمان و با استفاده از تجارب ما با کودکان دارای ناتوانی‌های رشدی تکامل یافت و توسعه پیدا کرد. توصیف این تجارب، شیوه‌ی مورد استفاده ما را روشن تر خواهد کرد و پایه و اساس فلسفی روش آموزشی ما را آشکار‌می‌سازد. آرزومندیم که توصیف فلسفی این شیوه‌ی آموزشی موقعیت ما را مشخص‌تر کند تا با استفاده از آن این روش کم‌تر مطلق گرا و مستبدانه به نظرآید و در نتیجه از جانب کسانی که دیدگاه متفاوتی دارند کم‌تر نقد شود... (از پیش گفتار کتاب)

تصویری اندیشیدن زندگی من با اتیسم

  • 75,000 تومان

دکتر تمپل گراندین دانشمندی باهوش در زمینه علوم جانوری است که نزدیک به یک سوم تمام ابزارهای وابسته به حمل و نقل چهارپایان در ایالات متحده آمریکا را طراحی کرده است. افزون بر این، به‌طور گستره‌ای درباره اتیسم سخنرانی می‌کند زیرا که خودش هم اتیسم دارد. زنی که به شیوه‌ای ناآشنا می‌اندیشد احساس می‌کند و جهان پیرامون خود را تجربه می‌کند. در این کتاب استثنایی او از سرزمین اتیسم گزارش می‌دهد. از دیدگاه دوگانه یک دانشمند و یک فرد دارای اتیسم خود را بیان می‌کند. وی از تجربه جهان اتیسم از سوی ساکنانش سخن می‌گوید و از چگونگی پل زدن خود برای گذر از مرزها و نشان دادن کارکرد ساکنان جهان دیگر سخن می‌گوید... فیلادلفیا اینکویریر

اتیسم به زبان ساده

  • 34,000 تومان

برنامه‌های آموزشی و درمانی متعددی برای اتیسم وجود دارد. تمام پایه‌گذاران این روش‌ها ادعا می‌کنند که شیوه ابداعی آنان بهترین و موثرترین است. هدف این کتاب ارائه اطلاعات دقیق و قابل اطمینانی است برای والدین، مربیان، درمانگران و سایر کسانی که از افراد دارای اتیسم مراقبت می‌کنند تا با استفاده از آن بتوان تصمیمات معقولی اتخاذ کرد.

صفحه‌ی 1