علي اكبر ابراهيمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای رفتار والدین با نوجوانان
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
تقویت مهارت‌های اجرایی در نوجوانان برای موفقیت تحصیلی و اجتماعی
آزمایش مارشملو (راهنمای خودکنترلی و مقابله با وسوسه)
شفای مغز معتاد
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
راهنمای تالیف کتاب داستان زندگی برای مربیان مراکز شبه خانواده و والدین فرزندپذیر
من و فرزندم (ایده‌هایی برای فرزندپروری موفق)
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
رویکردهای آموزشی و درمانی کودکان دارای اتیسم
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
پرورش و تقویت حسی برای کودکان دارای اتیسم
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

راهنمای رفتار والدین با نوجوانان

  • 90,000 تومان

پرورش نوجوانی موفق یکی از مهم‌ترین اهداف والدین در زندگی است. به عبارتی پرورش فرزندان موفق همانند سرمایه‌گذاری برای آینده است ولی رسیدن به این هدف و سرمایه‌گذاری نیازمند دانش، خردمندی، مسئولیت‌پذیری و انجام تکالیفی است که در این کتاب به طور مشروح به آن پرداخته شده است. ویژگی‌های والدین اثربخش، توجه به نیازهای روان‌شناختی نوجوان، زندگی در فضای دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی و مواجهه با مسایل جنسی و موارد اعتیادآور و مدیریت پول از جمله مباحثی است که مولف به‌طور مشروح و علمی به آن پرداخته است.

تقویت مهارت‌های اجرایی در نوجوانان برای موفقیت تحصیلی و اجتماعی

  • 8,000 تومان

برای داشتن عملکرد مناسب در فعالیت هایی نظیر برنامه ریزی، سازمان دهی، حل مسئله، تمرکز، یادآوری، مدیریت زمان و خودکنترلی، نوجوانان نیاز دارند تا از تجربیات و اطلاعاتی که در گذشته آموخته اند به نحو بهینه استفاده کنند.نوجوانانی که در مهارت‌های اجرایی مشکل دارند، انجام هر یک از این فعالیت‌ها برایشان دشوار است.این مشکلات در هر دوره سنی می تواند بروز پیدا کند با این حال بیشترین شیوع این مشکلات در زمان گذار از دوران کودکی به نوجوانی و از دبستان و راهنمایی به دبیرستان و دانشگاه دیده می‌شود.در این سنین که نوجوانان مسئولیت‌ها و تکالیفی بر عهده دارند که باید آن‌ها را به تنهایی به انجام برسانند معمولا نشانه ‌های وجود نقص در مهارت‌های اجرایی ظاهر می‌شوند.تسلط بر مهارت‌های اجرایی برای افراد، در گذر زمان و در طول سال‌های رشد، هم از طریق رشد فیزیکی مغز و هم به وسیله تجربیات فرد در خانواده، مدرسه و محیط اجتماعی بزرگ‌تر، شکل می‌گیرد و رشد می‌کند.در کتاب حاضر، تلاش شده است تا خطوط راهنمای پرورش و تقویت مهارت‌های اجرایی برای نوجوانان، والدین و معلمان به زبانی ساده ارایه گردد.

آزمایش مارشملو (راهنمای خودکنترلی و مقابله با وسوسه)

  • 35,000 تومان

خود کنترلی مهارتی است یادگرفتنی که پی نیاز پیشرفت‌ها و موفقیت‌های فردی و اجتماعی ما است. خودکنترلی یعنی توانایی به تاخیر انداختن ارضای نیازها و جلوگیری از رفتارها، تمایلات، عواطف و عادت‌هایی که بروز آن‌ها موجب مشکلاتی برای ما می‌شود. کتاب حاضر هم خاطرات است و هم تحلیل علمی و راهنمای خودیاری. امیدوارم کتاب حاضر بتواند به ما کمک کند تا اختیار و آزادی انسان را افزایش دهیم و قربانی وسوسه‌ها و امیال‌مان نباشیم و بتوانیم با این محتوا نسلی را تربیت کنیم که مایه‌ی افتخار ما باشند.

شفای مغز معتاد

  • 35,000 تومان

کسب توانایی جهت ترک مواد تنها بخشی از فرایند طولانی مدت و پیچیده بهبودی از اعتیاد است. وقتی فرد با اختلال مصرف مواد وارد درمان می شود، اعتیاد در همه لایه های زندگی او رخنه نموده است. اجبار به مصرف مواد، خرید مواد، تجربه مصرف مواد، نحوه مصرف، مکان‌های مصرف، لذت های ناشی از مصرف؛ همه و همه با زندگی فرد عجین شده و مصرف مواد الگوی روابط خانوادگی، شغل، تفریحات و علایق فرد را دگرگون کرده است و همه این ها باید در تدوین طرح درمان فرد معتاد، لحاظ گردد. به همین دلیل است که بهترین برنامه های درمان اعتیاد، چند وجهی و جامع می باشند یعنی همه ابعاد فرد (زیستی، روانی، اجتماعی، شغلی، قانونی و …) را مدنظر قرار می دهند. کتاب حاضر تلاش دارد تا با توجه به همه این ابعاد، به درمانگر و خانواده کمک نماید تا فرد در حال بهبود به پرهیز پایدار دست یابد و به شهروندی سالم و خلاق تبدیل گردد.

راهنمای تالیف کتاب داستان زندگی برای مربیان مراکز شبه خانواده و والدین فرزندپذیر

  • 3,500 تومان

حس ما از خویشتن با دلبستگی‌های ایمن و صمیمی که در زندگی داریم و مخصوصا با روابطمان با فردی که ما را پرورش داده است، پیوندی نزدیک دارد. علاوه بر این، رشد و تحول حس کودک درباره تاریخچه و هویت‌اش، به زمان نیاز دارد. این فرایند، زمانی به شیوه‌ای ایمن، مثبت و با تهدید کمتری رخ می‌دهد که کتاب داستان زندگی بر تسهیل دلبستگی‌های سالم متمرکز شود و به کودک حسی از پایداری و امنیت بدهد. برای دستیابی به این هدف، کتاب‌های داستان زندگی نباید با گذشته کودک، بلکه باید با زمان حال وی شروع شوند و نباید با زمان حال و وضعیت فعلی‌اش (فرزندخواندگی) تمام شوند بلکه باید با پرورش حس امیدواری و خوش‌بینی به آینده پایان یابند. طراحی کتاب به نحوی که سوابق و تاریخچه کودک در میانه کتاب قرار گیرد، اهمیت زیادی دارد. تاریخچه نه تنها باید به طور صریح به اشتراک گذاشته شود، بلکه باید خانواده فرزندپرور کودک را هم شامل شود تا کودک حس ایمنی و کنترل بیشتری نماید. نباید گذشته بر کودک حاکم شود اما باید تاریخچه‌اش صادقانه و کوتاه باشد. گذشته آن‌ها کوتاه است ولی آینده‌ای طولانی پیش روی دارند.

من و فرزندم (ایده‌هایی برای فرزندپروری موفق)

  • 10,000 تومان

کودکان... وقتی با سرزنش و انتقاد زندگی می‌کنند، می‌آموزند بی‌اعتماد به خود باشند. وقتی با خشونت زندگی می‌کنند، می‌آموزند که جنگجو باشند. وقتی با ترس زندگی می‌کنند، می‌آموزند که بزدل باشند. وقتی با تمسخر زندگی می‌کنند، می‌آموزند که خجالتی باشند. اما... اگر با شکیبایی زندگی کنند، بردباری را می‌آموزند. اگر با تشویق زندگی کنند، اعتماد و اطمینان را می‌آموزند. اگر با پاداش زندگی کنند، با استعداد بودن و پذیرندگی را می آموزند. اگر با تصدیق شدن زندگی کنند، عشق را می‌آموزند.

رویکردهای آموزشی و درمانی کودکان دارای اتیسم

  • 10,000 تومان

اختلال طیف اتیسم در طبقه اختلالات عصبی - رشدی قرار می‌گیرد. این اختلالات در دوره رشد شروع شده و با نقایص رشدی مشخص می‌شوند و مشکلاتی را در عملکرد شخصی، اجتماعی، تحصیلی یا شغلی ایجاد می‌کنند. طبق آخرین ویرایش گزارش انجمن روان‌پزشکی آمریکا، فراوانی اتیسم در حدود یک درصد جمعیت می‌باشد. کتاب رویکردهای آموزشی و درمانی کودکان دارای اتیسم تلاش نموده است تا موثرترین رویکردهای مداخله در این حوزه را با نقادی علمی و فراهم آوردن شواهد مربوط به طور مشروح ارائه کند.

پرورش و تقویت حسی برای کودکان دارای اتیسم

  • 25,000 تومان

والدین کودکان با نیازهای خاص با چالش‌های زیادی در زندگی روزمره خود مواجه می‌شوند. در سال‌های اخیر، افزایش تعداد کودکان دارای اتیسم باعث توجه فزاینده‌ای به آنها شده است. مشارکت فعال والدین در آموزش و پرورش کودکان دارای اتیسم و سایر کودکان با نیازهای خاص مهم‌ترین مولفه برای مداخله موثر و کسب دستاوردهای پایدار است. کودکان دارای اتیسم دچار مشکلات حسی متعددی هستند. آنها ممکن است از هر نوع تحریک حسی (لمسی، بویایی، شنوایی، بینایی، حرکتی و...) اجتناب کنند یا به شدت دنبال این نوع محرک‌ها باشند. در هر حال، اجتناب از تحریکات باعث محرومیت حسی و به تبع آن مشکلات هوشی و یادگیری کودک می‌شود و جستجوی شدید محرک‌های محیطی توسط کودک، وی را در معرض خطرات و تهدیدات محیطی و مشکلات رفتاری قرار می‌دهد. در این موقعیت‌ها، والدین دچار سردرگمی می‌شوند و دست به آزمایش و خطا می‌زنند که این کار معمولا باعث شدت یافتن مشکلات کودک، سردرگمی و در نهایت درماندگی والدین می‌شود. استفاده به موقع از منابع آموزشی و حمایتی، که مداخله به هنگام نامیده می شود و دارای سطوح مختلفی است، برای پیشگیری از موراد فوق و ارتقای سطح توانمندی‌های کودک و تامین بهداشت روانی خانواده، لازم و ضروری است.

صفحه‌ی 1