عفت حيدري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
در جست‌و‌جوی آزادی (بیشتر زندگی کن کمتر ناراحت باش و هرچه دوست داری انجام بده)
سندرم زن شتابزده
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
نوجوانان داغدیده (راهنمای کنار آمدن با مرگ عزیزان)
زندگی را آسان بگیرید (راهنمای آسان برای داشتن زندگی معنوی و پرانگیزه)
بچه‌های خوب انتخاب‌های سخت
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
چگونه انسان خوشبختی باشیم (10 اصل اساسی برای ایجاد تحول در زندگی)
الهه‌ها هرگز پیر نمی‌شوند (نسخه‌ای مرموز برای شادابی سرزندگی و خوشبختی)
او را عاشق خود کنید (روش‌هایی برای عشق و داشتن روابطی که خواهان آن هستید)
فرار از احساس گناه (5 گام ثابت شده برای آزاد کردن خودتان از احساس گناه)
کمی زندگی کن (بایدها را زیر پا بگذار اما سلامتی‌ات را نه)

خلق دنیایی که می‌خواهیم در آن زندگی کنیم (روانشناسی مثبت چگونه می‌تواند آینده‌ای درخشان‌تر بسازد)

  • 220,000 تومان

این کتاب، اصول اساسی خوب زیستن را بررسی کرده و نمونه‌هایی ارائه می‌دهد که می‌توانیم آنها را نه‌تنها در زندگی خود، بلکه در جوامع و سیاره‌ای اجرا کنیم که با هم در آنها سهیم هستیم و زندگی می‌کنیم. فصول کتاب، مراحلی از زندگی را از کودکی تا سالمندی، اصول شکوفایی هرروزه مانند شکوفایی در سلامتی و روابط و نهایتا به‌زیستی در دنیایی وسیع‌تر و مسائلی مانند اقتصاد، سیاست و محیط‌زیست را شامل می‌شود. این کتاب بر اساس شواهد علمی است که با مثال‌های عملی حمایت می‌شود. کتابی جاه‌طلبانه و انگیزشی است. کتاب برای مخاطبان گسترده‌ای طراحی شده، برای هر کسی که قرار است تغییری مثبت در دنیا یا سازمان یا جامعه خود خلق کند.

در جست‌و‌جوی آزادی (بیشتر زندگی کن کمتر ناراحت باش و هرچه دوست داری انجام بده)

  • 119,000 تومان

اغلب زندگی خود را طوری می‌سازیم که آزادی ما را خفه می‌کند. روزهای خود را با کار پر می‌کنیم، گوش‌های خود را با سروصدا و قفسه‌ها را با اشیا. خود را با نگرانی‌ها، تردیدها، تعهدات و درد و رنج دیگران سنگین می‌کنیم. فرض و گمان‌هایی می‌کنیم و کورکورانه مدها را دنبال می‌کنیم و به اندازه‌ی کافی قانون‌شکنی و هنجارشکنی نمی‌کنیم. نوعی از موفقیت را دنبال می‌کنیم که نهایتا ما را عقب نگه می‌دارد. آنچه تصور می‌کردیم که خواهانش هستیم، عملا ما را خوشحال نمی‌کند. اغلب به افراد اشتباه گوش می‌سپریم، در حالی که باید به خودمان گوش فرادهیم. شاید بتوانید کاری کنید که از قفس فرار کنید، اما بعد متوجه می‌شوید که قفس دیگری شما را احاطه کرده است. این چرخه‌ی زندانی شدن و فرار، نتیجه‌ی رشد انسان است. هربار که در دام می‌افتیم و خود را آزاد می‌کنیم، کمی می‌آموزیم و کمی رشد می‌کنیم. در دام افتادن سخت است، ولی فرار از دام، حس بهتری می‌دهد. هربار که احساس می‌کنید در قفسی گیر کرده‌اید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا خود آزادتان را مشخص کنید و راه‌تان را به سوی تمامیت وجودی خود بیابید. جست‌وجوی آزادی یک انتخاب است و یافتن آن هم یک انتخاب. وقتی به آزادی دلایلی می‌دهید تا بماند، باز هم یک انتخاب است. حقیقت آن است که احساس آزادی، انتخابی است که ما می‌کنیم. انتخابی است که در هر زمان و هر سنی از ما برمی‌آید.

سندرم زن شتابزده

  • 79,000 تومان

جهان زنان تغییر کرده است. مادران دیروز، مدیران امروز هستند و دختران دیروز، کارمند، معلم، هنرمند، نماینده مجلس و پزشک امروز. آن‌ها به حجم عظیم وظایف سنتی خود، مسئولیت‌ها، مهارت‌ها و فهرستی بلندبالا از وظایف اجتماعی خارج از خانه را افزوده‌اند و این مایه بسی خوش‌وقتی است اما آن‌چه در این میان فدا شده است سلامت جسم و روان آن‌ها است. زن امروز بی‌وقفه می‌دود تا کارمندی وظیفه‌شناس، مادری کامل، همسری شایسته و دختری قدردان باشد. او می‌خواهد برای همه کس همه چیز باشد اما در آینه زنی را می‌بیند که خسته و فرسوده است و چربی‌های اضافه در جای جای بدنش ظاهر شده‌اند. این تصویر هیچ شباهتی با الگوهای ذهنی‌اش از زنی زیبا و شاداب ندارد و او را مستاصل می‌کند. او تصور می‌کند راهی نیست. اما هست! این کتاب راهنمای شما است تا به خود توجه کنید، به آن‌چه که این فشار و مشغله‌ی بی‌امان بر جسم و روان‌تان تحمیل می‌کند بیندیشید، تمرین کنید، تنش‌های خود را مدیریت کنید، سر از زیر بار وظایف خود بیرون آورید و برای لحظه‌ای به خود نگاه کنید؛ تنها به خود و نه چیزی جز آن. این کتاب به شما می‌آموزد نیازی نیست برای رضایت از خود بیمار شوید و وجودتان را فدا کنید بلکه با اندکی توجه، آموختن، تمرین ومدیریت می‌توانید توازن را بار دیگر به زندگی خود بازگردانید و در آینه دختری را ببینید که دوباره می‌خندد...

نوجوانان داغدیده (راهنمای کنار آمدن با مرگ عزیزان)

  • 27,000 تومان

سوگواری در نوجوانی جنبه‌هایی دارد که آن را از سوگواری بزرگسالان متمایز می‌کند. در سوگواری‌ها، بیشتر نوجوانان به حال خود رها می‌شوند و ناچارند به تنهایی با دردهای خود کنار بیایند. این بی‌توجهی غالباً غم و اندوه آنان را دو چندان می‌کند. این عوامل باعث می‌شود در نوجوانان احساس خشم، رنجش و گناه به وجود بیاید و از زندگی ناامید شوند. نگارنده در کتاب حاضر رفتارهای نوجوانان را در سوگواری و رفتارهایی را که اطرافیان باید از خود نشان دهند، بررسی کرده است. از جمله مباحث مطرح شده می‌توان به لحظه مرگ عزیزان؛ مراسم تشییع جنازه، تدفین و وداع؛ درک غم و اندوه؛ درک احساسات خود؛ نوجوانان و اسرارشان و کارهایی که دوستان فرد سوگوار می‌توانند انجام دهند، اشاره کرد.

زندگی را آسان بگیرید (راهنمای آسان برای داشتن زندگی معنوی و پرانگیزه)

  • 49,000 تومان

بد نیست از خودمان بپرسیم: مهمترین شخصی که می‌بایست مراقب او باشیم کیست؟ همسر؛ فرزندان؛ خانواده و یا همکاران. چه‌کسی را دائما با خود به این طرف و آن طرف می‌بریم. بله درست متوجه شدید؛ خود شما. خودی که آنقدر با او غریبه شدیه‌اید که دیگر او را نمی‌شناسید. مسلما مراقبت از سلامت جسم، ذهن و عواطف شما به آرامش‌تان منجر می‌شود و در سایه این آرامش و سلامتی است که می‌توانید بطور مثمر ثمر مراقب دیگران باشید.

بچه‌های خوب انتخاب‌های سخت

  • 38,000 تومان

والدین فرزندانی می‌خواهند که باهوش و زیرک باشند و موفقیت و پیروزی به دست آورند. از خودشان احساس رضایت داشته و با دیگران شاد باشند. به عبارت دیگر، فرزندانی می‌خواهند که بلد باشند این سه کار را انجام دهند: الگوی زندگی‌شان سالم باشد، تصمیم‌های عاقلانه‌ای بگیرند و شهامت متقاعد کردن داشته باشند. به سخن دیگر، آن‌ها فرزندانی می‌خواهند که توانایی تشخیص آنچه درست است را داشته باشند، و همچنین انتخاب گزینه‌های سخت و وجدانی عمل کردن را یاد بگیرند. کتاب «بچه‌های خوب، انتخاب‌های سخت» درباره‌ی چالش‌های رایجی است که والدین روزانه و ساعت به ساعت هنگام بزرگ کردن فرزندانشان، در زندگی با آن روبه‌رو می‌شوند. همچنین روی مواقعی تأکید می‌شود که والدین و فرزندان شخصا با چالش‌های اخلاقی روبه‌رو می‌شوند و مجبورند خود راهشان را پیدا کنند. به رغم آن‌که کتابهای مربوط به فرزندپروری باید فقط تا 18 سالگی را در بر بگیرد، ما فصلی را به جوانان 20 تا 23 ساله نیز اختصاص داده‌ایم. همان‌طور که این جوانان از نوجوانی می‌گذرند، ناگهان متوجه می‌شوند که به لحاظ قانونی می‌توانند رانندگی کنند، رأی بدهند و با جنس مخالف رابطه برقرار کنند. برخی از آن‌ها از دوره‌ی منظم دبیرستان به سیستم باز زندگی دانشگاهی پا می‌گذارند، در حالی ‌که برخی به کار نیمه‌وقت یا تمام وقت روی می‌آورند. این تغییرات با خود چالش‌های جدید و مهم اخلاقی به همراه می‌آورد. بسیاری از این‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که تعدادی از این جوانان همچنان در خانه‌ی پدری زندگی می‌کنند.

چگونه انسان خوشبختی باشیم (10 اصل اساسی برای ایجاد تحول در زندگی)

  • 20,000 تومان

آیا فکر می‌کنید که احساس رضایت یا بدبختی، خارج از کنترل شماست؟ دکتر پام اسپور شما را مسئول خوشبختی یا بدبختی‌تان می‌داند. او به شما نشان می‌دهد که چطور خوشبخت باشید و چطور در زندگی، احساسات خوب، تجارب و انرژی خوب را بیابید. اگر همین حالا احساس ناخشنودی می‌کنید، با خواندن این کتاب، لذت، رضایت، اعتماد به نفس، ارزشمندی، موفقیت، قدردانی، امیدواری، مثبت بودن، مهیج بودن، خلاق بودن، یا موهبت‌های دیگر را درک کرده و شادی و خوشبختی را لمس خواهید کرد. این کتاب باعث تغییر زندگی شما می‌شود.

الهه‌ها هرگز پیر نمی‌شوند (نسخه‌ای مرموز برای شادابی سرزندگی و خوشبختی)

  • 59,000 تومان

سن صرفا یک عدد است و به معنای آن نیست که یک عدد بتواند همه‌ چیز از جمله وضعیت سلامتی، میزان جذابیت و ارزشمندی شما را تعریف کند. یعنی قرار نیست که یک عدد بتواند این همه را تعریف کند. شما می‌توانید در 60 سالگی جوان‌تر از 30 سالگی‌تان باشید، برای آنکه سبک زندگی و منش‌تان را عوض کرده‌اید. دکتر کریستین نورتراپ در این کتاب به ما می‌گوید که چطور سبک زندگی‌مان را تغییر دهیم تا همیشه به لحاظ جسمی، ذهنی و روحی، متعادل، سالم و جوان بمانیم.

ناامنی در عشق چگونه ارتباط ناآرام و مشوش می‌تواند موجب احساس حسادت ناراحتی و احتیاج شود و برای رفع آن چه کاری می‌توانید انجام دهید)

  • 49,000 تومان

کتاب ناامنی در عشق به زبانی قابل فهم توضیح می‌دهد که چطور تغییر در رابطه‌تان سخت به نظر می‌رسد و چطور می‌توانید از یک عشق ماندگار و مفرح، لذت ببرید. ایده‌هایی که ارائه می‌کنم می‌تواند به شما کمک کند تا خودتان را بهتر بشناسید. گاهی گشودن یک پنجره به دنیای همسرتان دقیقا چیزی است که برای ارتباط بهتر به آن نیاز دارید و به شما کمک می‌کند که رابطه سالم‌تری داشته باشید. دکتر لسلی بیکر فلپس.

او را عاشق خود کنید (روش‌هایی برای عشق و داشتن روابطی که خواهان آن هستید)

  • 39,000 تومان

روری رای درمانگر و متخصص روابط بوده و ابزارها و فنونی را برای زنان طراحی کرده است تا به کمک آنها بتوانند روابط عاشقانه دلخواهشان را برقرار کنند. خوانندگان کتاب‌های ایشان معتقدند که راهکارهای ارایه شده، بسیار موجز و کاربردی و بر اساس روحیات فطری و ذاتی زنان و مردان می‌باشد. امیدوارم با مطالعه این کتاب بتوانید به صورت منطقی‌تر بر احساسات خود حاکم شده و روابط دلخواه خود را بیافرینید.

فرار از احساس گناه (5 گام ثابت شده برای آزاد کردن خودتان از احساس گناه)

  • 75,000 تومان

سوزان کارل، مشاور و درمانگری با 20 سال تجربه است. وی در زمینه روان‌پزشکی تخصص دارد. وی معتقد است که سفر زندگی شما نباید سفری همراه با احساس گناه باشد. شاید شما نسبت به همه کسانی که دوروبرتان هستند، بیش از آنچه که باید، احساس مسئولیت می‌کنید؟ آیا از خودتان توقعات غیر واقع‌بینانه دارید؟ پس در دام احساس گناه گیر افتاده‌اید. وقتی سعی می‌کنید که تایید همه از جمله پدر و مادر، همسر، همکاران، دوستان و بچه‌ها را بدست آورید، روابط‌تان تحت فشار قرار می‌گیرد و انرژی شما را می‌کاهد و احساس گناه بر زندگی شما حکمفرما می‌شود. در کتاب فرار از احساس گناه، پنج نکته در مورد الگوهای مخربی که در روابط‌تان وجود دارد آمده است و با آموختن این نکات در مسیر رهایی و آزادی قرار خواهید گرفت.

کمی زندگی کن (بایدها را زیر پا بگذار اما سلامتی‌ات را نه)

  • 30,000 تومان

فهرستی از امور و جنبه‌های مختلف زندگی خود تهیه کنید. لیستی از مواردی که به شما شادی و لذت می‌دهند و نکاتی که حال شما را بد می‌کنند؛ ببینید می‌خواهید واقعا چه چیزی تغییر کند. درباره‌ی کارتان فکر کنید؛ آیا کاری انجام میدهید که شما را واقعا هیجان‌زده و علاقمند کند؟ با خودتان روراست باشید. از شم خود تبعیت کنید. خوب زندگی کنید. از پیگیری اهدافی که نه تنها دستیابی به آن‌ها غیرممکن؛ بلکه همراه با سختی است و لذتی نیز در میان نیست؛ دست بردارید. به راه‌های دیگری فکر کنید و فراموش نکنید که دلیلی وجود ندارد که زندگی را خیلی سخت بگیرید؛ باید کمی‌ هم زندگی کنید.

1  صفحه‌ی 1