عرفان ثابتي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر همیشه بر حق بودن (38 راه برای پیروزی در هنگامی که شکست خورده‌اید) کتاب گویا
هنر همیشه بر حق بودن (38 راه برای پیروزی در هنگامی که شکست خورده‌اید)
تاملات
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
عشق سیال (در باب ناپایداری پیوندهای انسانی)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
تسلی‌بخشی‌های فلسفه
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان

هنر همیشه بر حق بودن (38 راه برای پیروزی در هنگامی که شکست خورده‌اید) کتاب گویا

  • 22,000 تومان

با صدای: علیرضا آرا
آرتور شوپنهاور، فیلسوف نامدار آلمانی، در این اثر، رهنمودهایی برای غلبه بر حریف در بحث و مجادله ارائه می‌دهد. هنر مجادله عبارت است از مباحثه به گونه‌ای که شخص، فارغ از درستی یا نادرستی موضعش، از آن عقب‌نشینی نکند. در این اثر، با برخی آفات بحث و استدلال آشنا می‌شوید، آفاتی که فراروان در گفتگوها و بحث‌های روزمره مشاهده می‌کنیم. «کتاب هنر همیشه بر حق بودن»، 38 راه برای پیروزی، آن هم هنگامی که شکست خورده‌اید، به شما پیشنهاد می‌دهد.
زمان: 155 دقیقه
قالب‌بندی: mp3

هنر همیشه بر حق بودن (38 راه برای پیروزی در هنگامی که شکست خورده‌اید)

  • 85,000 تومان

آرتور شوپنهاور، فیلسوف نامدار آلمانی در این کتاب که اثری منحصر به‌فرد در مجموعه آثار اوست، رهنمودهایی برای غلبه بر حریف و مجادله بیان می‌کند و غالبا مطالبی آمده است که جنبه جدلی دارد، نه استدلالی. با این حال از منظری دیگر، خواننده در این کتاب با برخی آفات بحث و استدلال آشنا می‌شود، آفاتی که به کرات در گفت‌و‌گوهای روزمره نیز رخ می‌نماید.

تاملات

  • 110,000 تومان

این کتاب حاصل تاملات یکی از نامدارترین فیلسوفان رواقی در باب مسائل بنیادین حیات آدمی است. مارکوس اورلیوس در این اثر کلاسیک می‌کوشد از منظری خودکاوانه، خواننده را در بصیرت‌هایی که از تامل در مضامینی چون محدودیت‌های حیات آدمی، ناپایداری امور، قانون عقلانی حاکم بر چیزها، کردار درست در راه زندگی و معرفت به نفس حاصل کرده است شریک سازد و او را به پیمودن طریق خودشناسی ترغیب کند.

عشق سیال (در باب ناپایداری پیوندهای انسانی)

  • 140,000 تومان

این کتاب مشخصة اصلی زمانة ماست: حال و روز مردان و زنانی که در این زمانة سیال مدرن از پیوندهای ثابت یا پایدار بی‌بهره‌اند. در چنین جهانی، آنچه ایشان را به هم می‌پیوندد، رشته‌هایی سست است که با تغییر شرایط، بی‌رنگ و با کم‌ترین تلاش گسسته می‌شود. شکنندگی غریب پیوندهای انسانی، احساس ناامنی‌ای که این شکنندگی پدید می‌آورد و امیال متعارضی که می‌خواهند این پیوندها را محکم کنند و در عین حال آنها را سست نگه دارند، مضامین اصلی این کتاب است.

تسلی‌بخشی‌های فلسفه

  • 165,000 تومان

این کتاب می‌کوشد تا با استناد به آثار شش فیلسوف بزرگ راه حل‌هایی برای مشکلات روزمره‌‌ی ما ارائه کند. با خواندن این کتاب از "سقراط" می‌آموزیم که عدم محبوبیت را نادیده انگاریم: "سنکا" به ما کمک می‌کند تا بر احساس یاس و ناامیدی غلبه کنیم: و "اپیکور" بی‌‌پولی‌ ما را چاره می‌کند. "مونتنی" راهنمای مناسبی برای درمان ناکارایی ماست؛ عشاق دلشکسته می‌توانند با خواندن آثار "شوپنهاور" روبرو هستند با "نیچه" هم ذات پنداری خواهند کرد. "تسلی‌بخشی‌های فلسفه" یکی از آخرین آثار آلن دوباتن است که تاکنون بیش از دویست هزار نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

صفحه‌ی 1