عبدالرضا رضايي نژاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بهشت کارکنان (هنر و دانش آفریدن 1 محیط کار استثنایی)
دیر آمدی خوش آمدی (راهنمایی برای کامیابی در زمانه پرشتاب)
پیروزی پایدار (ساختن 1 زندگی پرمعنا)
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
انتخاب برتری
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
کشف توانمندی‌ها (برنامه‌ای برای انقلاب در پرورش هوشمندی و توانمندی‌های خود و کارکنان)
کاتلر در مدیریت بازار
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
مدیر در نقش مربی انگیزش انسان‌ها به سوی برد
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
گام سوم کشف خود (دست‌مایه رسیدن به مدیریت برجسته رهبری برجسته و پیروزی‌های پایدار فردی)
جک ولش راه جنرال الکتریک (رازهای نهفته مدیر افسانه‌ای)
چالش‌های مدیریت در سده 21
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
برد (چگونه می‌توانید در کسب و کارتان برنده شوید)

بهشت کارکنان (هنر و دانش آفریدن 1 محیط کار استثنایی)

  • 50,000 تومان

فرازهایی از کتاب: ـ طبیعت کارها بی‌اندازه پیچیده شده است. به محیط کاری نیاز داریم که بتواند از هوشمندی، خلاقیت، و به‌کارگیری مهارت‌های میان‌رشته‌ای نیز بهره‌برداری نماید. ـ یافته‌های علمی نشان می‌دهد میان چگونگی وضعیت محیط کار و میزان نوآوری، پیوند مستقیم وجود دارد. ـ شرکت‌هایی مانند گوگل، اینتل، و سیسکو، میلیون‌ها دلار در بازطراحی ساختمان‌ها، برداشتن دیوارها، و بازآرایی تالارهای کنفرانس هزینه کرده‌اند. ـ هنگامی که فعالیت ما نیازمند به دقت فراوان و گریز از خطا باشد، محیط آرام و بی سر و صدا سودمند و یاری‌رسان است. ولی در فعالیت‌هایی که با اندیشیدن و تفکر خلاقانه همراهند، سکوت مطلق زیان‌بار است. ـ اوباما در مصاحبه‌ای چنین گفته است: هیچ موضوع ساده و غیرمشکلی، بر روی میز من قرار نمی‌گیرد. چنان‌چه موضوع دشوار نباشد، پیش از رسیدن به من حل شده است.»..

دیر آمدی خوش آمدی (راهنمایی برای کامیابی در زمانه پرشتاب)

  • 45,000 تومان

ـ دنیا با شتاب سرسام‌آوری در حال حرکت و شتاب است. چنانچه در نقش یک رهبر، معلم، دانش‌آموز، سرمایه‌گذار، یا کارمند، اندکی کوتاهی کنید، خود را از قافله جریان تحول به غایت وامانده خواهید یافت. ـ اگر در گذشته احساس می‌کردیم که جهان به صورت یک دهکده درآمده، احساس کنونی این است که همه درون یک تالار گرد آمده‌ایم. جهانیان تنها در پیوند و ارتباط با همدیگر نیستند، بلکه به هم وابسته شده‌اند. در دنیای کنونی ما، تصور این که در کشوری مستقل زندگی می‌کنیم، فکری مسخره است.

پیروزی پایدار (ساختن 1 زندگی پرمعنا)

  • 20,000 تومان

پیروزی یعنی توان ایجاد یک تحول، آفرینش اثری ماندگار بر زندگی دیگران، و بهره‌مندی از یک زندگی معنادار و رضایت بخش. تعریف سنتی از پیروزی به معنای: ثروت، شهرت و قدرت، نسخه‌ای مسموم برای اثرگذاری بر زندگی و کار آدمی است. افراد هوشمند به دنبال سازمانی نمی‌گردند که خوب پول می‌دهد. جایی را می‌خواهند که هدف‌های معنوی و نیرو بخش داشته باشد، به ارزش‌های انسانی بها دهد، و به آنان فرصت دهد تا متفاوت و موثر عمل کنند. آزادگی مداوم ناشی از دوست نداشتن کارتان، دردهای تنی و روانی به همراه می‌آورد و سلامت شما را به خطر می‌اندازد. سازمان بهداشت جهانی گزارش داده که تا فرا رسیدن سال 2020، افسردگی دومین عامل بزرگ از کارافتادگی در میان مردم خواهد بود. پیروزی ماندگار، با تقلید از نقشه راه، هدف‌ها، یا دستاورد‌های دیگران، حاصل نمی‌شود.

انتخاب برتری

  • 20,000 تومان

یافته‌های تازه در این کتاب می‌تواند به ایجاد آمادگی برای رویارویی با آنچه نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم، کمک کند. برخی شرکت‌ها در همین دنیای آشفته و نامطمئن هم بسیار خوب پیش می‌روند. آنها به شرایط واکنش نشان نمی‌دهند، بلکه آنها را می‌آفرینند...

کشف توانمندی‌ها (برنامه‌ای برای انقلاب در پرورش هوشمندی و توانمندی‌های خود و کارکنان)

  • 69,000 تومان

این باور که خوب برعکس بد است، سده‌های زیادی است که انسان را وادار نموده تا به درست ‌کردن اشتباه‌ها و کوتاهی‌های خود بپردازد. مشاوران به دلیل‌های طلاق می‌نگرند تا دریابند ازدواج خوشبخت چیست. در مدرسه‌ها و کارگاه‌های سراسر جهان نیز از ما می‌خواهند که کاستی‌های خود را شناسایی، تجزیه و تحلیل و درست کنیم تا انسانی توانمند بشویم. اینگونه پندها مفهوم پسندیده‌ای دارند، ولی گمراه‌کننده هستند. اشتباه و کوتاهی‌ کردن را باید بررسی نمود، ولی این کار، چیز اندکی از توانمندی‌های انسان را آشکار می‌سازد. توانمندی‌ها، الگوی ویژه خود را دارند. بنابراین، اکنون که به خواندن این کتاب می‌پردازید، دیدگاه و نقطه تمرکز خود را دگرگون سازید. دلبستگی به شناخت کاستی‌ها را کنار بگذارید و در پی کشف توانمندی‌ها باشید.

کاتلر در مدیریت بازار

  • 85,000 تومان

فرصت‌ها در همه‌جا گسترده‌اند و به قول مارک تواین، ما به ندرت متوجه آن‌ها می‌شویم، مگر هنگامی که از دست رفته‌اند. کاتلر معتقد است که هر جا نیازی در میان باشد، فرصتی نیز وجود دارد. او بازاریابی را هنر یافتن، پروردن و سود بردن از فرصت‌ها می‌داند. فیلیپ کاتلر، استاد و نویسنده پرآوازه بازاریابی، این کتاب را زمانه‌ای می‌نویسد که مشتری‌مداری در قلب موضوعات اساسی سازمان‌ها قرار گرفته و بازاریابی نگاهی کاملا متفاوت به بازار دارد. این کتاب مفاهیم نوین بازاریابی را از زبان کسی بیان می‌دارد که طی ده‌ها سال تحقیق و تدریس و تحریر، این امکان را یافته است تا از فرازی بلند، نگاه به افقی گسترده در مفاهیم بازاریابی داشته و آن‌ها در یک ارتباط منسجم و بامعنا تعریف و تبیین نماید و پدیده‌های موفق بازاریابی را در دنیای امرور با این مفاهیم تحلیل و تفسیر کند.

مدیر در نقش مربی انگیزش انسان‌ها به سوی برد

  • 25,000 تومان

کتاب مدیر در نقش مربی حاصل همکاری دو شخصیت بزرگ در صحنه علم و عمل است. پروفسور بلانچارد، نویسنده صاحب نام مدیریت و دان شولا، سرمربی افسانه‌ای فوتبال آمریکایی ، به کمک دانش و تجربیات یکدیگر اثری را خلق کرده‌اند که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مدیریت می‌باشد که در سال 2001 به بازار آمده است. کتاب مدیر در نقش مربی مانند سایر کتاب‌های بلانچارد، طرحی نو و جذاب دارد. پیام‌های کتاب در قالبی ارائه شده است که خواندن مکرر آن را دلپذیر می‌سازد. مطالب و راهنمایی‌های این کتاب تنها به حوزه مدیریت سازمان‌ها محدود نمی‌شود. هر یک از ما در نقش‌های مختلفی که در زندگی خود ایفا می‌کنیم، می‌توانیم در نقش یک مربی ظاهر شده و زندگی افرادی را به کلی دگرگون سازیم.

گام سوم کشف خود (دست‌مایه رسیدن به مدیریت برجسته رهبری برجسته و پیروزی‌های پایدار فردی)

  • 20,000 تومان

اگر نقصی در همسر خود دیدید، نباید آن را بزرگ‌نمایی کنید. دور آن خط نکشید، نامی برایش نگزینید، و بکوشید تا ویژگی‌های مثبت وی را در برابر این کاستی قرار دهید. تمرکز مدیر بر پیروزی افراد است. به هنگام مدیریت، با توجه به تک‌تک افراد آغاز کنید به هنگام رهبری، تصویر آینده آرمانی را پیش چشم بگسترانید. اگر می‌خواهید رفتار آینده 1 جامعه، 1 تیم، قبیله، شرکت، یا حتا 1 کشور را پیشگویی کنید به قهرمانان آن بنگرید. ببینید چه کسان و رخدادهایی را برای ستایش برگزیده‌اند.

جک ولش راه جنرال الکتریک (رازهای نهفته مدیر افسانه‌ای)

  • 60,000 تومان

جک ولش، مدیر افسانه‌ای جنرال الکتریک، پویاترین شرکت آمریکایی که از نظر ارزش در بازار طی سال‌های 1992 تا 1997 همواره در صدر شرکت‌های بزرگ جهانی قرار داشته است، در کتابی که پیش رو دارید از اسرار رهبری خود می‌گوید. او که به اذعان مجله تایم ششمین مرد بانفوذ ایالات متحده است و از جانب مجله بیزینس‌ویک نامزد مدیر قرن گردیده، در جنرال الکتریک پایه‌گذار انقلابی بود که از بالا آغاز شد. در نتیجه تصمیمات متورانه وی، جنرال الکتریک در سال 1998 به شرکتی با ارزش 250 میلیارددلار تبدیل گردید. جک ولش در این کتاب بیان می‌کند که چگونه یک رهبر موفق به استقبال تهدیدها رفته و از دل آن‌ها فرصت‌هایی ناب کشف می‌کند. چگونه با انگیزش کارکنان لشکر جنرال الکتریک را با کارایی باورنکردنی در مسیر بهره‌وری شرکت رهبری کرده و با دمیدن روح ارزش‌های شرکت در سراسر سازمان با چالاکی، کشتی غول‌پیکر جنرال الکتریک را از میان امواج سهمگین تحولات امروز به ساحل مقصود رهنمون می‌سازد. جک ولش، راه جنرال الکتریک کتابی است برای رهبرانی که می‌خواهند در کوران بی‌امان تغییرات عامل اعتلای مستمر سازمان خود باشند.

چالش‌های مدیریت در سده 21

  • 15,000 تومان

این کتاب در پی موضوعات داغ امروز از قبیل استراتژی‌های رقابتی، کار سیستمی و یا آفرینندگی نمی‌باشد، بلکه از موضوعات داغ فردا گفتگو می‌کند. موضوعاتی حساس، محوری و حیاتی که بی‌تردید بزرگ‌ترین چالش‌های فردای ما خواهند بود. کتاب به پیش‌گویی‌های آینده نپرداخته است، بلکه از چالش‌هایی سخن می‌گوید که هم‌اکنون در کشورهای پیشرفته ظهور نموده است.

برد (چگونه می‌توانید در کسب و کارتان برنده شوید)

  • 85,000 تومان

در فرایند برد هیچ عاملی به اندازه‌ی در اختیار داشتن افراد شایسته موثر نیست. آموزش نیز همانند قدرشناسی و پاداش‌های نقدی انگیزه‌آفرین است. روزانه با مشتریان در تماس باشید. اگر با شما حرف بزنند برای رقیبان وقت نخواهند داشت.

تنها بی‌پروایان پایدارند (از نقطه‌های بحران که با هر سازمان و حرفه‌ای در چالش هستند چگونه بهره‌برداری کنیم)

  • 55,000 تومان

گوهر مدیریت و راهبری کسب و کار در سده بیست و یکم میلادی، رویکرد به دگرگونی‌ها و مهار آن‌هاست. برجسته‌ترین دگرگونی‌ای که نظام دویست و بیست ساله (وظیفه‌گرایی) بر پایه اندیشه‌های آدام اسمیت را زیر و رو کرده است، روی آوردن به (فرایندگرایی) در سایه پیدایش فن‌آوری‌های نوین اطلاعات، رقابت فشرده جهانی و آگاهی و حق انتخاب مشتریان است ...

1  صفحه‌ی 1