عباس علي زارعي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انجمن‌های سری (چگونگی تاثیر آنها در زندگی امروز)
هنر اتمام فروش
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
پیشگویی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

انجمن‌های سری (چگونگی تاثیر آنها در زندگی امروز)

  • 15,000 تومان

کتاب حاضر در مورد فعالیت‌های انجمن‌های سری می‌نویسد. تحقیق سیلویا به همراه ارتباط شگفت انگیز او با راهنمای روحش فرانسین، این حقیقت را که انجمن‌های سری بسیاری زندگی هر کدام از ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند آشکار می‌نماید. او دانش خود را از توطئه‌ها، کارهای سری، اطلاعات نادرست، و بهره‌برداری از قدرت از این انجمن‌ها چه در گذشته و حال و اینکه چگونه در حال و آینده ما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند با ما در میان می‌گذارند.

هنر اتمام فروش

  • 10,000 تومان

هر چقدر هم که فروشنده‌ای با احساس و فصیح باشید و هر چقدر شخصیت‌تان دوست داشتنی و لبخندتان صمیمی باشد، اگر نتوانید فروش خود را به اتمام برسانید، تلاش‌هایتان هیچ ثمری نخواهد داشت. هنر اتمام فروش مهارت‌های ساده‌ای را می‌آموزد که همه می‌توانند برای موفقیت دائمی در فروش به کار برند. خواندن این کتاب برای تمام فروشندگان حرفه‌ای که به دنبال بهبود شغل و ایجاد آینده‌ای موفق می‌باشند، کاملا ضروری است.

پیشگویی

  • 75,000 تومان

همه چیز را از سیلوا براون درباره‌ی پیش‌گویی‌ها و آینده بیاموزید پیش‌بینی نمی‌کنم که ایالت کالیفرنیا در طول گسل‌سان آندریاس در اقیانوس آرام فرو رود و سوگند می‌خورم این بدین دلیل نیست که من در آنجا زندگی می‌کنم . آری موجودات فرازمینی از دیرین‌ترین دوران بشر در میان ما بوده‌اند و شایعات مبنی بر ارتباط آنان هر چیزی از اهرام مصر و پروگرفته تا مجسمه‌های جزیره‌ی ایستر همگی واقعیت دارند. این خبر شرکت‌های داروسازی را که از فروش داروهای بدون نسخه ثروتی به هم زده‌اند، خوشحال نخواهند کرد، چون سرماخوردگی معمولی تا سال 2009 یا 2010ریشه‌کن خواهد شد. اواخر دهه‌ی دوم قرن بیست و یکم برای ما دورانی بسیار سخت، خشن و حیاتی خواهد بود . ناچار خواهیم شد هنگام بارندگی لباس و محافظ سر بپوشیم - نه به خاطر خیس نشدن بلکه به خاطر محافظت پوستمان از سوختگی شدید ویا شرایط بدترازآن . شنیدم صدای مرموزی می‌گفت: (پسر جمهوری، ببین و بیاموز.) وقتی صدا قطع شد، فرشته‌ی سایه مانند برای آخرین بار از اقیانوس آب برداشت وآن را روی آمریکا پاشید.

صفحه‌ی 1