صالح سپهري فر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تجاری‌سازی نو‎آوری (9 گام برای طراحی محصول بر اساس قیمت)
مدیریت ارزیابی عملکرد آشنایی با زیر و بم ارزشیابی کارکنان
مدیریت فروش (تشریح فعالیت‌های کلیدی سرپرست تیم فروش)
خودشکوفایی (21 اصل کلیدی برای پیشرفت و ارتقای شغلی)
فروش موفق (بررسی عناصر فروش با توجه به قانون 2080)
الفبای مذاکره (راهبردهای برد برد به زبان ساده و کاربردی)
بازاریابی (راهکارهایی برای شناخت نیازهای مشتریان و افزایش فروش)

تجاری‌سازی نو‎آوری (9 گام برای طراحی محصول بر اساس قیمت)

  • 70,000 تومان

این کتاب، کتاب راهنمای مدیران عامل، مدیران ارشد سازمان و نیز مدیران واحد تحقیق ‌وتوسعه است. آنچه در این کتاب آمده پیش‌‌تر در شرکت‌‌های موفق زیادی در سراسر جهان اجرا شده است. پیشنهادهای کتاب حاصل تجربه‌‌ای است که موسسه سایمون-کوچر برای صدها شرکت‌ در سراسر جهان اجرا کرده‌ است. این برنامه بسیار مشخص و سرراست است، اما به ‌هیچ‌ وجه ساده نیست. بسیاری از اجزای این برنامه با دانسته‌‌های کنونی مدیران در تناقض است. در این برنامه به ‌جای اینکه تاکید بر سرعت عمل و آزمودن سریع موارد مختلف باشد، بیشتر بر دقت و احتیاط پیش از برداشتن هر گام تاکید می‌‌شود

مدیریت ارزیابی عملکرد آشنایی با زیر و بم ارزشیابی کارکنان

  • 10,000 تومان

«چیزی را که نتوان سنجید، نمی‌توان مدیریتش کرد.» شاید همین جمله کوتاه از پدر مدیریت نوین یعنی پیتر دراکر، گویای اهمیت ارزیابی عملکرد کارکنان یک سازمان باشد. معمولا بیشترین هزینه‌های سازمان‌ها صرف کارکنان آن‌ها می‌شود و به همین دلیل، ارزیابی عملکرد آن‌ها نقش مهمی در ارزیابی عملکرد مجموعه سازمانی، مدیریت هزینه و البته پیشبرد اهداف تعیین‌‌شده دارد. این کتاب درباره روش‌های متعارف و نسبتا قدیمی و روش‌های جدیدتر درباره ارزیابی‌های ادواری کارکنان است.

مدیریت فروش (تشریح فعالیت‌های کلیدی سرپرست تیم فروش)

  • 10,000 تومان

این کتاب بر اساس سال‌ها تجربه و مطالعه در زمینه نگرش‌ها و رفتارهای مدیران موفق فروش نگاشته شده است. در این کتاب، با برخی مفاهیم، روش‌ها، اصول و نیز شیوه‌های کاربردی برای مدیریت فروش آشنا خواهید شد. شما می‌توانید این آموخته‌ها را به سرعت به کار گیرید و فروش بیشتری داشته باشید، همکاری بین کارکنان بخش فروش را هماهنگ‌تر ساخته و موقعیت شغلی و فردی خود را در شرکت تقویت کنید. مدیران فروشی که رویاهای بزرگی در سر دارند، با مطالعه مفاهیم و شیوه‌های مطرح شده در این کتاب می‌توانند افرادی مثبت‌تر و موثرتر را جذب کرده و از فروشندگان منفی و غیرموثر بر حذر بمانند.

خودشکوفایی (21 اصل کلیدی برای پیشرفت و ارتقای شغلی)

  • 12,500 تومان

امروزه بسیاری از سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، برنامه‌های گوناگونی برای ارتقای سطح دانش یا انگیزش کارکنان خود اجرا می‌کنند. با وجود این، بخش قابل توجهی از پیشرفت شغل هر فرد امری درونی بوده و به برنامه‌ریزی فردی، مدیریت صحیح استعدادها و توانمندی‌های خود و از همه مهم‌تر عزم و اراده جدی خود فرد برای پیشرفت بستگی دارد. برایان تریسی در این کتاب به بررسی 21 اصل کلیدی برای برنامه‌ریزی، تعیین اولویت‌ها در مسیر پیش رو و نیز عوامل مهم دیگر در شکوفاسازی استعدادهای فردی در محیط کار می‌پردازد.

فروش موفق (بررسی عناصر فروش با توجه به قانون 2080)

  • 8,000 تومان

هدف اصلی هر فروشنده‌ای، کسب درآمد بیشتر از فروش است که البته این امر نیز فقط با فروش بیشتر امکان‌پذیر خواهد بود. اما در دنیای پررقابت امروزی که اینترنت و سایر رسانه‌های ارتباطی بسیار از الگوهای مرسوم را دگرگون ساخته‌اند، فروش بیشتر کاری به مراتب دشوارتر از گذشته شده است. در واقع حجم و تنوع گزینه‌های پیش روی مشتریان به قدری گسترده است که نباید انتظار داشت اصولی که چندین دهه پیش توسط برخی کارشناسان فروش و بازاریابی مطرح شده، جوابگوی نیازهای امروز بازار باشند.

الفبای مذاکره (راهبردهای برد برد به زبان ساده و کاربردی)

  • 80,000 تومان

بسیاری از افراد؛ مذاکره را نوعی میدان رقابت می‌دانند که در آن یک طرف برنده و طرف مقابل بازنده است. اما این کتاب؛ راه دیگری دارد. با برداشتن گام‌های ساده عنوان شده در این کتاب و یادگیری اصول اولیه چانه‌زنی مبتنی بر منافع( برد برد)می‌توانید بدون امتیازدهی بیش از حد یا به خطر انداختن رابطه‌تان با طرف مقابل؛ به راه حل مناسبی دست یابید. پس این کتاب را بخوانید و از فنون معرفی شده در آن در زندگی فردی و شغلی خود بهره ببرید.

بازاریابی (راهکارهایی برای شناخت نیازهای مشتریان و افزایش فروش)

  • 100,000 تومان

موفقیت هر کسب و کار، به موفقیت تلاش‌های صورت ‌گرفته برای بازاریابی محصولات و خدماتش بستگی دارد. اگر بتوانید خواسته‌ها و نیازهای مشتریان را شناسایی کرده و آنها را برآورده سازید، می‌توانید به نتایجی مطلوب و شگفت‌انگیز دست یابید. این کتاب دربردارنده 21 نکته کلیدی است که می‌توانید بلافاصله آنها را در کسب و کارتان به کار بندید. در این کتاب با شیوه‌های محتلف جذب مشتری، رقابت در بازارهای متغیر امروزی، اهمیت تحقیق بازاریابی، روش‌های تعیین قیمت و کانال توزیع و همچنین اصول مهم دیگری که پیش نیاز برای بازاریابی موفق هستند آشنا خواهید شد.

صفحه‌ی 1