شهرزاد لولاچي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شهر شیشه‌‌ای (نمایش‌نامه)
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان
کارما (راهنمای سرنوشت)
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
نگران نباشید (قدرت شگفت‌انگیز احساسات مثبت)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
جنوب بدون شمال (داستان‌های زندگی مدفون) مجموعه داستان
قلعه حیوانات
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
عقل و احساس
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
اعترافات مردی چنان دیوانه که با حیوانات می‌زیست
شهر شیشه‌ای (جیبی)
  • 26,000 تومان
  • با تخفیف: 26,000 تومان
زمستان
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
تیمبوکتو
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
لحظه‌های ناب زندگی (راز شادمانی واقعی را پیدا کنید)
اعتماد به نفس (دست‌یابی به آن و زندگی با آن)
  • 19,000 تومان
  • با تخفیف: 19,000 تومان

شهر شیشه‌‌ای (نمایش‌نامه)

  • 46,000 تومان

کویین مثل بیشتر آدم‌ها تقریبا از جنایت چیزی نمی‌دونست. چیزی که تو داستان‌هاش براش جالب بود ارتباطشون با دنیا که نه، بلکه ربطشون به بقیه‌ داستان‌ها بود. کوچک‌ترین و جزئی‌ترین چیزها تو یه داستان جنایی خوب، می‌تونه به نتیجه‌اش ربط داشته باشه.

کارما (راهنمای سرنوشت)

  • 68,000 تومان

سادگورو، راهنمای معنوی معاصر هندی، در این کتاب، که در سال 2021 به چاپ رسیده و در سراسر جهان از آن استقبال شایانی کرده‌اند، مفهوم کارما را توصیف و تشریح می‌کند. کارما تنها مفهومی در جهان است که سرگشتگی بشر در برابر رنج را توضیح می‌دهد. این تنها دلیل منطقی برای دشواری‌های بی‌دلیل دنیای ماست.احتمالاً هیچ کلمه‌ای دیگر جز کارما پاسخی به انسان حیرت‌زده نیست، نبوده، یا نمی‌تواند باشد. چطور این واژه سانسکریت به همه زبان‌های جهان راه یافت؟ دلیل اینکه کارما به طوری خارق‌العاده‌ سرزبان‌ها افتاده و توانسته طی قرن‌ها باقی بماند چیست؟ مدت‌ها‌ست که کارما را به طرزی عجیب و باورنکردنی ساده یا بیش از حد رمزآلود کرده‌اند. وقتش شده که مفهوم کارما را عمیق‌تر بررسی کنیم. زمانش رسیده که پراستفاده‌ترین، بداستفاده‌شده‌ترین، و همچنین ضروری‌‌ترین کلمه‌ی معنوی جهان را بررسی کنیم. ارتباط کارما را با اساسی‌ترین حیطه‌های پرسش بشری دریابیم، یعنی معنای زندگی چیست و از همه مهم‌تر چگونه باید زندگی کرد. کارما دشمن‌مان نیست. بدون کارما نمی‌توانیم زندگی کنیم، زیرا زندگی بشری به آن بستگی دارد. همین حال، اگر نیاموزید چگونه با کارما کنار بیایید، ممکن است آزارنده و به شدت دست و پاگیر شود. کارما هیچ ارتباطی به پاداش و مجازات ندارد. کارما یعنی خودمان طرح کلی زندگی‌مان را به وجود آورده‌ایم. یعنی ما ایجادکننده سرنوشت خویشتن هستیم. وقتی می‌گوییم: «این کارمای من است»، در واقع می‌گوییم: «من مسئول زندگی خود هستم».

نگران نباشید (قدرت شگفت‌انگیز احساسات مثبت)

  • 110,000 تومان

این کتاب نشان می‌دهد چرا بیشتر رویاهایمان عملی نمی‌شوند، چرا اغلب، حساب بانکی اکثرمان خالی است، روابط ناموفقی داشته‌ایم و از بیماری و زندگی خالی از معنویت رنج برده‌ایم. از همه مهم‌تر، لین گربهورن با نثری ساده و توضیحاتی منطقی، مراحلی ساده و نمونه‌هایی از زندگی حقیقی را به ما نشان می‌دهد که چگونه بدون هیچ کوششی غیر از توجه به کیفیت احساسمان، می‌توانیم زندگی خود را از این رو به آن رو کنیم و سرنوشتمان را تغییر دهیم. همان‌طور که نویسنده کتاب یادآور می شود، نگرانی و ترس دقیقا همان چیزی را که نمی‌خواهید، به سویتان جلب می‌کند. بسیار ساده می‌توان درگیر تفکر منفی ناخودآگاه شد، اما با خواندن این کتاب، از این موضوع پیشگیری خواهید کرد! زیرا از اینکه درگیر حس قربانی بودن شوید یا با احساس کم‌ارزشی زندگی کنید، ممانعت می‌کند. نویسنده با توضیحات واضح و راهنمایی‌های بسیار انرژی‌بخش، «قانون جذب معنوی» را به سادگی توضیح می‌دهد و به ما می‌آموزد و راهنمایی‌مان می‌کند که چگونه در زندگی خود نعمت پدید آوریم.

جنوب بدون شمال (داستان‌های زندگی مدفون) مجموعه داستان

  • 45,000 تومان

- می‌خوای قهرمان باشی، مگه نه پسر کوچولو؟ وقتی همه تشویقت می‌کنند هیجان‌زده می‌شی؟ پرچم آمریکا رو دوست داری؟ آره، مثل بستنی وانیلی؟ هنوز غذای بچه هم می‌زنی، بی‌همه‌چیز؟‌ - ببین، میسون... - خفه شو! هفته‌ای سیصدتا! هفته‌ای سیصدتا بهت دادم. وقتی تو اون نوشگاه پیدات کردم پول نوشیدنی بعدیت رو نداشتی... جنون الکل داشتی و با سوپ کلم خودت رو سر پا نگه می‌داشتی! من از هیچ ساختمت، بی‌شرف و می‌تونم دوباره نابودت کنم. تا اونجا که به تو مربوط می‌شه، من خالق توام، خالقی که پدرسوخته‌بازی‌هات رو هم نمی‌بخشه! چالز بوکوفسکی که خصلت هنجارشکنی و نوشتن به سبک رئالیسم کثیف را به او نسب داده‌اند، در این مجموعه داستان نیز مانند سایر آثارش به زندگی طبقه فرودست، افراد حاشیه‌ای جامعه، بیکاری، می خوارگی و روابط اجتماعی آدم‌ها در آمریکا می‌پردازد.

قلعه حیوانات

  • 75,000 تومان

رمان قلعه حیوانات در سال 1945 میلادی در انگلستان منتشر شد و در اواخر دهه 1950 میلادی به شهرت رسید. گروهی از حیوانات، در اقدامی آرمان‌گرایانه و انقلابی، آقای جونز را از مزرعه‌اش فراری می‌دهند تا برابری و رفاه را در آن برقرار سازند، اما ایجاد تغییر به این سادگی‌ها نیست.

عقل و احساس

  • 280,000 تومان

عقل و احساس که با نام حس و حساسیت نیز در ایران شناخته می‌شود نخستین رمان جین آستین است. آستین این کتاب را زمانی نوشت که فقط بیست سال داشت. او ماجراهای عاطفی، خصلت‌های رفتاری و روش زندگی دو خواهر را در این داستان با طنز خاص خود روایت می‌کند...

اعترافات مردی چنان دیوانه که با حیوانات می‌زیست

  • 9,000 تومان

با اتوبوس به بخش خیریه بیمارستان می‌رفتم و همان‌طوری هم برمی‌گشتم. بچه‌های توی اتوبوس به من خیره می‌شدند و از مادرهاشان می‌پرسیدند: «اون آقاهه چشه؟ مامان، چه بلایی سر صورت اون آقاهه اومده؟» و مادرشان هم ساکتشان می‌کرد، هیشششششش! آن «هیشششششش» از هر توهینی بدتر بود!

شهر شیشه‌ای (جیبی)

  • 26,000 تومان

پل‌استر در رمان شهر شیشه‌ای جست‌وجو برای حل معما را به کندوکاوی عمیق‌تر برای یافتن هویت واقعی انسان مدرن تبدیل می‌کند. او از امکانات داستان جنایی استفاده می‌کند تا به کشف‌های بزرگ‌تری از روان پیچیده انسان معاصر برسد.

زمستان

  • 30,000 تومان

لحن شدیدا انتقادآمیز اشتاین بک در این کتاب راجب تاثیر شیطانی پول فساد طمع جاه‌طلبی در آمریکا تحسین اعضای کمیته جایزه نوبل ادبیات سال 1962 را برانگیخت.ایتان آلن حاولی روحیه مال‌اندوزانه اجداد ثروتمند و جسور خویش نسل‌های پی‌در‌پی کاپیتان‌های کشتی و کاشفان نیو اینگلندی را از دست داده است.او که از شکست ‌هایش هراسان شده در فروشگاهی که زمانی به خانواده‌اش تعلق داشت فروشندگی می‌کند اما همسر او ناراضی است و فرزندانش آرزومند رفاهی که ایتان نمی‌تواند برایشان فراهم کند. چند حادثه غیر منتظره جاه‌طلبی ایتان را برمی‌انگیزد و او به مسیری وارد می‌شود که وجدان خویش را زیر پا بگذارد.

تیمبوکتو

  • 16,000 تومان

آدم‌ها بعد از مرگشان به آنجا می‌رفتند. وقتی روح آدم از بدنش جدا می‌شود، جسمش را خاک می‌کنند و روحش به آن دنیا می‌رود. هفته‌های گذشته ویلی مدام از این موضوع حرف می‌زد و حالا سگ دیگر شک نداشت که سرای باقی وجود دارد. اسم آنجا تیمبوکتو بود و مستر بونز از همه این حرف‌ها این طور دستگیرش شد که تیمبوکتو در صحرایی، جایی خیلی دورتر از نیویورک یا بالتیمور یا لهستان یا هر شهری است که در سفرهایشان دیده‌اند. یک بار ویلی گفت: سراب ارواح است. یک بار دیگر گفت: جایی که دنیا تمام می‌شود، تیمبوکتو شروع می شود.

لحظه‌های ناب زندگی (راز شادمانی واقعی را پیدا کنید)

  • 65,000 تومان

دکتر باربارا دی‌آنجلیس، نویسندة موفق و صاحب نام روابط فردی، در این کتاب شما را راهنمایی می‌کند تا بتوانید در زندگی‌تان معنای حقیقی را پیدا کنید و راضی باشید، نه وقتی که پولدار شدید یا همسر مناسب خود را یافتید و یا به وزن دلخواه رسیدید، بلکه در همین لحظه‌ای که در آنید. او ایده‌ها و مهارت‌های کارسازی برای ایجاد لحظات ناب بیشتر را با همسرتان، فرزندان‌تان، شغل‌تان و برای خودتان به شما می‌آموزد و روش‌هایی به شما عرضه می‌کند که هر روز معنویت را احساس کنید تا مراحل زندگی شما مقدس و سرشار از معجزات فراوان گردد.

اعتماد به نفس (دست‌یابی به آن و زندگی با آن)

  • 19,000 تومان

در این کتاب دکتر باربارا دی‌آنجلیس، متخصص روابط و رشد فردی، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید به منبع قدرت شخصی‌تان مربوط باشید و شخصیتی داشته باشید که همیشه خواستار آن بوده‌اید. شما می‌آموزید که دلیل تضعیف و تخریب موفقیت و شادی‌تان چیست، چگونه از تعلل دست بردارید و در لحظه زندگی کنید، راز ارتباط با قدرت درونی خود را کشف کنید، چگونه اعتماد معنوی و احساسی را تقویت کنید و به ابزارهای زندگی پرمعناتر و پراحساس‌تر دست یابید.

صفحه‌ی 1