شهرام محمدخاني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای عملی درمان فراشناختی اضطراب و افسردگی
  • 260,000 تومان
  • با تخفیف: 260,000 تومان
مجموعه کامل مهارت‌های زندگی (تکنیک‌های مقابله با اضطراب افسردگی تنهایی و ...)
تکنیک‌های مصاحبه و مشاوره
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

راهنمای عملی درمان فراشناختی اضطراب و افسردگی

  • 260,000 تومان

همه، افکار منفی دارند و هر کسی گاهی افکار منفی خود را باور می‌کند. اما همه دچار اضطراب، افسردگی و ناراحتی هیجانی پایدار و مداوم نمی‌شوند. پرسش مهم این است: چه چیزی افکار را کنترل کرده و تعیین می‌کند که آیا فرد می‌تواند خود را از شر این افکار منفی رها سازد یا این که در دام ناراحتی عمیق و مداوم گرفتار می‌شود؟ کتاب حاضر به این پرسش پاسخ می‌دهد. این کتاب فرض می‌کند که فراشناخت‌ها مسئول کنترل سالم و ناسالم ذهن هستند. درمان فراشناختی رویکرد نوظهوری است که در نتیجه مدل‌سازی و فرضیه‌آزمایی نظام‌دار به وجود آمده و منجر به تکنیک‌های مختلفی شده که اثربخشی آن‌ها در مطالعات علمی نشان داده شده است. درمان فراشناختی از لحاظ تاکید بر نقش ناکارآمدی یا سوگیری تفکر در ایجاد و تداوم اختلال‌های هیجانی، در زمره رویکردهای شناختی - رفتاری قرار می‌گیرد. اما از لحاظ بنیان‌های نظری و مفهومی، ارائه مدل‌های ویژه هر اختلال، تاکید بر فرایندها و دانش فراشناختی و بسیاری از فنون مورد استفاده، با درمان‌های شناختی سنتی تفاوت‌های عمده‌ای دارد. این کتاب تازه‌ترین اثر آدرین ولز، بنیان‌گذار درمان فراشناختی است که پس از معرفی ماهیت و مبانی نظری درمان فراشناختی، به توصیف گام به گام نحوه کاربرد فنون مختلف برآمده از این نظریه، در مورد اختلال‌های اضطرابی و افسردگی می‌پردازد. کتاب حاضر یک راهنمای عملی درمان است که درمانگران با نحوه اجرای درمان فراشناختی آشنا می‌سازد و به بهبود کارایی درمان کمک می‌کند.

مجموعه کامل مهارت‌های زندگی (تکنیک‌های مقابله با اضطراب افسردگی تنهایی و )

  • 150,000 تومان

اگر با مشکل خشم، تنهایی، کمرویی، شکست، اختلاف در روابط زناشویی، فقدان، پیری، درد، اضطراب و افسردگی مواجه هستید و اگر می‌خواهید بر این مسائل کنترل داشته باشید، مطالعه این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم. همه ما در زندگی خود با مشکلاتی مواجه می‌شویم، این کتاب مهارت‌های مقابله‌ای مفیدی را آموزش می‌دهد که شما می‌توانید برای مقابله با مشکلات زندگی از آنها استفاده کنید.

تکنیک‌های مصاحبه و مشاوره

  • 120,000 تومان

تکنیک‌های مصاحبه و مشاوره، کتابی کاربردی است که به شما در تسلط بر مهارت‌های عملی مصاحبه و مشاوره کمک می‌کند. چارچوب منطقی، ساده و عملی این کتاب شما را یاری می‌کند تا خودآگاهی‌تان را افزایش داده، بر فهم خود از عوامل و نیروهای اجتماعی تأثیرگذار بر انسان معاصر افزوده و فرایند مشاوره و یاری‌رسانی معاصر را بشناسید. علاوه بر این، تمرین‌های عملی و مثال‌های گویای نویسنده، در کنار میزان مناسبی از دانش نظری، مهارت‌های ضروری را برای ایجاد روابط همدلانه و صادقانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

صفحه‌ی 1