شقايق نظرزاده


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فلسفه از 40 نگاه
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
جنبش رومانتیک
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
اضطراب منزلت
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
خبر (راهنمای کاربران)
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
سیر عشق
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
عشق کار و منزلت در عصر مدرن
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان

فلسفه از 40 نگاه

  • 49,000 تومان

رسالت فلسفه آن است که به ما خردورزی بیاموزد و از رنج زندگی‌مان بکاهد. این کتاب، هنرمندانه، با گردآوری چهل ایده محوری فلسفی ما را در سفری از فلسفه غرب و شرق با خود همراه می‌کند.

جنبش رومانتیک

  • 135,000 تومان

«خودم را به لحاظ احساسی عریان کرده‌ام، وقتی به نیازمند بودن اعتراف می‌کنم، به این که بی‌تو از دست می‌روم، به این که لزوما من آن آدم مستقل که از خودم به نمایش گذاشته‌ام، نیستم؛ بلکه موجودی ضعیفم که کمترین ایده‌ای از مسیر یا معنای زندگی ندارم. وقتی می‌گریم، چیزهایی را به تو اعتراف می‌کنم که مطمئنم به دیگران افشا نمی‌کنی، چیزهایی که اگر دیگران بفهمند، نابودی من قطعی است. وقتی از بازی نگاه خریدارانه کردن به آدم‌ها در میهمانی‌ها دست کشیدم و برآن شدم که تو آن کسی هستی که برایم اهمیت داری، خودم را از توهم خوش‌تراش آسیب‌ناپذیری زدوده‌ام. بدل به آن آدم بی‌دفاع و وفادار می‌شوم که در شعبده‌بازی‌های سیرک می‌بینیم؛ همان که به تخته‌ای بسته‌بسته شده که دیگری به سویش کارد پررتاب می‌کند و به کاردها یکی‌پس‌از‌دیگری در چند سانتی‌متری بدنش به تخته می‌نشینند. همان چاقوهایی که من، خود به دست تو داده‌ام.» «جنبش رومانتیک» قصه‌ رابطه‌های امروز ماست در تمامیتش. از ابتدا تا انتها. روایت رنج‌ها، شعف‌ها، ناامنی‌ها، آسیب‌پذیری‌ها، شکستن و دوباره از خاکستر خود برخاستن.

اضطراب منزلت

  • 69,000 تومان

دنیای عجیبی است. پر از داستان موفقیت‌های دم دست به شرط بیدار کردن هیولای درون، اراده و ویژن، انرژی مثبت و شاید داشتن یک گاراژ. اما در جهان واقع، در جهانی که آدم‌هایی خون ‌جگر خورده‌اند که شایسته‌سالاری حاکم باشد نه خون و عقبه و ارث، سخت‌ترین کار جهان فرونشاندن اضطراب بازنده بودن است. رقم بالای اقبال به کتاب‌های خودیاری که از یک‌سو انگیزه‌بخشند و قول می‌دهند تا آخر هفته میلیاردرمان کنند و آن‌ها که به ما می‌آموزند اگر سر هفته میلیاردر و موفق نشدیم چطور اعتماد به نفس له‌شده‌مان را بازسازی کنیم حکایت از این دارد که این دست اضطراب‌ها جزء لاینفک دغدغه‌های انسان مدرن است، چه در قلب کشورهای صنعتی زندگی کند چه در دل خاورمیانه. تا پیش از خواندن این کتاب برای این ملغمه جان‌فرسا اسمی نداشتم. اما دوباتن به خوبی این اضطراب را تشخیص داده و بر آن نام اضطراب منزلت گذاشته است.

خبر (راهنمای کاربران)

  • 28,000 تومان


خبر چه بر سر مغز، روان و دیدگاه ما می‌آورد؟ ما روزانه ساعت‌های زیادی را صرف سر‌زدن به اخبار می‌کنیم و بدون شک این خبر است که دیدگاه ما از واقعیت را شکل می‌دهد. وابستگی ما به خبر رو به فزونی است. پرداختن به خبر اولین کاری است که بعد از چشم باز کردن می‌کنیم، جالب اینکه آخرین کاری که قبل از به خواب رفتن انجام می‌دهیم نیز بررسی خبر است. با این همه تا پیش از این، به‌ندرت کتابی به تحلیل تأثیر خبر بر مخاطبان پرداخته است. این کتاب با نگاهی فلسفی به اخبار جاری می‌کوشد در کاربران دیدگاهی انتقادی به شیوه‌ی تولید و مصرف خبر ایجاد کرده و نیز نشان دهد که در وضعیت آرمانی رسانه‌های خبری چگونه عملکردی باید داشته باشند. آنچه به جذابیت این کتاب می‌افزاید طیف وسیعی از اخبار است که از سیاست تا حوادث، اقتصاد تا سلبریتی‌ها، آب‌وهوا تا پاپاراتزی‌ها همه‌و‌همه را پوشش می‌دهد تا پاسخی به این سؤالات بیابد که «ما از خبر چه می‌خواهیم؟» و «خبر چه سودی به حال ما دارد؟» بعد از خواندن این کتاب، به‌هیچ‌وجه نگاه ما به اخبار هنرمندان، رسوایی‌های سیاسی، اخبار پیچیده‌ی اقتصادی، شرایط جوی و تصادفات نگاه سابق نخواهد بود.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

سیر عشق

  • 70,000 تومان

پس از گذشت بیش از دو دهه از انتشار جستارهایی در باب عشق، دوباتن در این رمان قصد کرده بنیان باورهای خوش‌دلانه‌ی ما به عشق رومانتیک را براندازد. این رمان از جایی آغاز می‌شود که عموما رمان‌های عاشقانه در آن‌جا ختم به خیر می‌شود: از وصال دو معشوق. در متن کتاب می‌خوانیم:((قصه‌های عاشقانه با ترس از این‌که مبادا شخصی علاقه‌ای به دیدار آدم نداشته باشد شروع نمی‌شوند، قصه‌های عاشقانه از آن‌جایی کلید می‌خورند که کسی با دیدار مدام ما مخالفتی نداشنه باشد؛ این قصه‌ها از آن‌جا شروع می‌شوند که آدم‌ها به هم قول‌های جدی می‌دهند که با هم و برای هم تا آخر عمر بمانند. لحظه‌های تاثیرگذار اولیه‌ی عاشقی، تمام درک ما را از عشق مخدوش کرده وبه یغما می‌برند. ما اجازه داده‌ایم قصه‌های عشقی‌مان خیلی زود تمام شوند. انگار همان‌قدر که بی‌اندازه زیاد از چگونگی شروع عشق می‌دانیم، از چگونگی تداومش بی‌اندازه بی‌اطلاعیم.)) سیر عشق در حکم دوره‌ای آموزشی است که به ما می‌آموزد چگونه از میان تله‌های ارتباط عاطفی به سلامت راهمان را پیدا کنیم.

عشق کار و منزلت در عصر مدرن

  • 49,000 تومان

کتاب حاضر ترجمه‌ای است از سمینارهایی که آلن دو باتن در باب مضامینی که با کتاب‌هایش و نه لزوما محدود به آنها ارائه کرده است. مضامین این سخنرانی‌ها درست مثل کتاب‌هایش کوششی است در راستای پیوند فلسفه با زندگی روزمره. دوباتن در این سخنرانی‌ها از عشق‌های نافرجام رومانتیک و چرایی شکست‌های مکررمان می‌گوید. از نقش رسانه می‌گوید و می‌کوشد بی‌اینکه مفاهیم هزار بار مکرر در باب خیانت رسانه‌ها یادآوری کند، به ما بیاموزد خبرها را چطور بخوانیم که مصرف‌کننده‌ی صرف نباشیم. بی‌اینکه ضعف و ترس ناشی از زندگی مدرن را بی‌اهمیت بداند و جستجو در یافتن جواب سرگشتگی‌هایمان را در کتاب‌های خودیاری به سخره بگیرد، از نقش یگانه‌ی هنر در غلبه برناکامی روزمره می‌گوید. از تاثیر بی‌بدیل طراحی و معماری بر روح و روانمان سخن می‌گوید و مهم‌تر از همه ملال زندگی روزمره را به رسمیت شناخته و شکوه آن را گوشزد می‌کند.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

صفحه‌ی 1