شراره معصومي


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وابی سابی (خرد ژاپنی‌ها برای 1 زندگی کاملا ناقص)
چرای خود را بیابید (راهنمای عملی برای کشف خود و تیمتان)
دنیایت را تغییر بده (چطور هر کسی در هر جایی می‌تواند تفاوتی ایجاد کند)
ایکیگای (اسرار ژاپنی‌ها برای 1 زندگی طولانی و شاد)
موفقیت 1 انتخاب است (دست به انتخاب‌هایی بزنید که شما را به موفقیت می‌رساند)
1 زن
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

وابی سابی (خرد ژاپنی‌ها برای 1 زندگی کاملا ناقص)

  • 169,900 تومان

شیوه‌ای کاملا جدید در نگرش به دنیا - و زندگی‌تان - الهام‌گرفته از خرد و حکمت چندصدساله ژاپنی. «وابی سابی» مفهومی فریبنده از زیبایی‌شناسی ژاپنی است که به ما کمک می‌کند زیبایی را در نقص ببینیم، قدر سادگی را بدانیم و ذات موقت و گذرای همه‌چیز را بپذیریم. خرد و فرزانگی جاودانه نوابی سابی» با ریشه داشتن در ذن و آداب صرف چای، بیش از هر زمان دیگری به زندگی مدرن مربوط می‌شود. «وابی سابی» پادزهری نشاط‌انگیز برای دنیای پرسرعت و مصرف‌گرای امروز است که شما را تشویق می‌کند سرعتتان را کم کنید، دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنید و با خودتان مهربان‌تر باشید. همچنین به شما می‌آموزد که در طول زندگی کاملا ناقص خود، شادی و الهام بیشتری بیابید. این کتاب راهنمای صریحی است برای به کار بردن اصول وابی سابی، برای دگرگون کردن هر جنبه‌ای از زندگی‌تان که می‌خواهید، و یافتن شادمانی و خوشبختی، درست در همان جایی که هستید.

چرای خود را بیابید (راهنمای عملی برای کشف خود و تیمتان)

  • 149,900 تومان

«با چرا شروع کنیم» میلیون‌ها خواننده را رهنمون شده تا دوباره به هر آنچه در زندگی شخصی‌شان انجام می‌دهند، فکر کنند‎؛ به شغلشان و سازمانشان. و حال «چرای خود را بیابید»، از همان جایی شروع می‌شود که با چرا شروع کنیم، تمام شده. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور بینش‌های قدرتمند سایمون سینک را به کار ببرید که بتوانید انگیزه‌ بیشتری برای کارتان داشته باشید و به اطرافیانتان انگیزه بدهید و الهام‌بخش آنها باشید. من بر این باورم که کامیابی یک حق است و نه یک امتیاز. همه ما استحقاق این را داریم که صبح با انگیزه رفتن به سر کار از خواب بیدار شویم، سر کار احساس امنیت کنیم و در بازگشت به خانه در پایان روز رضایت داشته باشیم. دستیابی به این رضایت با درک دقیق اینکه «چرا» کاری را می‌کنیم که به آن مشغولیم، کلید می‌خورد. وقتی «با چرا شروع کنیم» در سرتاسر جهان پخش شد، تعداد بی‌شماری از خوانندگان سوال مشابهی از من پرسیدند‎:‎ چطور می‌توانم با چرا شروع کنید را در شغل، تیم، شرکت یا سازمان غیر‌دولتی‌ای که در آن هستم، به کار ببرم؟ به همراه دو نفر از همکارانم، پیتر داکر و دیوید مید، این راهنمای گام‌به‌گام و عملی را برای کمک به شما که بتوانید «چرای» خود را بیابید، تهیه کردیم. با تمرینات دارای جزئیات، مثال‌ها و گام‌های عملی برای هر مرحله از فرایند، کتاب چرای خود را بیابید می‌تواند به شما کمک کند تا برای بسیاری از دغدغه‌های مهم‌تان جواب پیدا کنید؛ مثل: . چه کنم اگر «چرای» من کاملا شبیه «چرای» رقیبم است؟ . آیا می‌توانم بیش از یک «چرا» داشته باشم؟ . اگر کارم با «چرا»یم همخوانی ندارد، باید چه کنم؟ . اگر تیم من نتوانند بر روی «چرا»یمان توافق کنند، باید چه کنیم؟ خواه برای اولین‌بار سرکار رفته‌اید یا یک تیم را هدایت می‌کنید یا مدیرعامل شرکت خودتان هستید، تمرینات این کتاب، شما و همکارانتان را در مسیر موفقیت و رضایت طولانی‌مدت هدایت می‌کند. از اینکه به ما پیوستید از شما ممنونم؛ به این ترتیب، می‌توانیم با هم برای ساختن دنیایی کار کنیم که در آن افراد بیشتری با «چرا» شروع می‌کنند.

دنیایت را تغییر بده (چطور هر کسی در هر جایی می‌تواند تفاوتی ایجاد کند)

  • 139,000 تومان

این کتاب برای شما نوشته شده اگر می‌خواهید خودتان را تغییر بدهید. همان‌طور که این کتاب را می‌خوانید، تغییر خواهید کرد. این کتاب برای شما نوشته شده اگر می‌خواهید بخشی از جنبش دگرگون‌کننده باشید. هنگام یادگیری، از آن الهام خواهید گرفت...

ایکیگای (اسرار ژاپنی‌ها برای 1 زندگی طولانی و شاد)

  • 179,900 تومان

ژاپنی‌ها بر این باورند که هر کسی یک ایکیگای دارد؛ دلیلی که هرروز صبح او را از تختش بیرون می‌کشد. الهام‌بخش و آرام‌بخش‏، این کتاب ابزارهای تغییر زندگی را به شما می‌دهد تا ایکیگای شخصی خودتان را بیابید. این کتاب به شما نشان خواهد داد که چطور ضرورت‌ها و فوریت‌ها را پشت سر بگذارید و هدفتان را بیابید، دوستی‌هایتان را تقویت و با اشتیاق زندگی کنید.

موفقیت 1 انتخاب است (دست به انتخاب‌هایی بزنید که شما را به موفقیت می‌رساند)

  • 75,900 تومان

آیا تا به حال احساس ناامیدی و دلسردی کرده‌اید؟ آیا از اینکه تنها از بخش کوچکی از توانتان استفاده می‌کنید، خسته شده‌اید؟ آیا در جست و جوی راهی هستید تا همه چیز را تغییر دهید؟ جان مکسول می‌تواند به شما کمک کند. موفقیت، بیشتر از آنکه به استعداد مربوط باشد، یک انتخاب است. در این کتاب جان مکسول به شما می‌گوید که همین حالا می‌توانید انتخاب‌هایی بکنید که استعداد خدادادی‌تان را به حداکثر برساند. مکسول با آوردن مثال‌های معتبر و با دانشی که در طول زمان ثابت شده، با به اشتراک گذاشتن چهارده فصل، راهی به شما نشان داده که به راحتی می‌توانید زندگی رویایی‌تان را بسازید. اکنون زمان آن رسیده کارهایی انجام دهید که واقعا به شما کمک می‌کنند زندگی بهتری برای خودتان بسازید - هم در زندگی شخصی و هم حرفه‌ای.

1 زن

  • 110,000 تومان

نومیدی و بیچارگی در فضای مرطوب و نمناک آشپزخانه موج می‌زد. «خواهش می‌کنم! من اصلا نمی‌دونم درباره چی حرف می‌زنی.» «دروغگو! پتیاره! می‌دونم که داری دروغ می‌گی. یا راستشو بگو یا به خدا قسم اونقدر می‌زنمت که بمیری.»‌ ژوزف گادن در حالی که می‌غرید و سالی را تهدید می‌کرد، بازوی قوی‌اش را عقب کشید و دستش را مشت کرد و آماده زدن سالی شد. «ژوزف خواهش می‌کنم!‌ من کمک لازم دارم...»

صفحه‌ی 1