شبنم اسماعيلي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تنفس (علم جدید هنری از یاد رفته)
  • 225,000 تومان
  • با تخفیف: 225,000 تومان
شجاع باش دختر (شهامت ترک کمال‌گرایی برای دختران)
گند زدن بس است
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان

تنفس (علم جدید هنری از یاد رفته)

  • 225,000 تومان

صرف نظر از اینکه چه چیزی می‌خوریم، چقدر ورزش می‌کنیم، ژن‌های ما چقدر قوی هستند ، چقدر لاغر، جوان یا عاقل هستیم، تا زمانی که درست نفس نکشیم، هیچ یک از این موارد اهمیتی نخواهد داشت. این چیزی است که محققان کشف کرده‌اند. تنفس حلقه گمشده سلامتی است. همه چیز از این نکته شروع می‌شود. کتاب تنفس یک ماجراجویی علمی در هنر و علم گمشده تنفس است و دگرگونی‌هایی را که هر 3.3 ثانیه در بدن ما اتفاق می‌افتد بررسی می کند، یعنی همان مدت زمانی که یک فرد عادی دم و بازدم انجام می‌دهد. هیچ چیز بیشتر از تنفس برای سلامتی و تندرستی ما ضروری نیست. دمیدن هوا به داخل، بیرون دادن آن و تکرار این عمل بیست و پنج هزار بار در روز با وجود این ، انسان مدرن توانایی تنفس صحیح را از دست داده است که عواقب خطرناکی دارد.

شجاع باش دختر (شهامت ترک کمال‌گرایی برای دختران)

  • 112,000 تومان

«من عاشق این کتابم! این پیامی است به موقع برای زنان و دختران در هر سنی:‌ کمال، نه تنها غیر ممکن است بلکه، بدتر از آن، مخرب است. نثر بسیار روان و صادقانه این کتاب باعث می‌شود احساس کنید کنار ریشما نشسته‌اید و از داستان‌های خود برای هم تعریف می‌کنید.»

گند زدن بس است

  • 28,000 تومان

می‌دانید کاری را نباید انجام دهید ولی انجامش می‌دهید. می‌دانید کاری را باید بکنید ولی نمی‌کنید. بارها و بارها و بارها. چه ملامت‌بار شدن زندگی یا کارتان دلیل این وضع باشد، چه پیدا نکردن شریکی درست، چه سخت بودن پس‌انداز یا دست یافتن به سلامتی مورد نظرتان، فرقی نمی‌کند. مشکل‌تان هرچه باشد از خود تخریبی است، کاری که از آن خسته شده‌اید. اگر حقیقتا قصد دارید زندگی غیر معمول و فوق‌العاده‌ای داشته باشید نمی‌توانید فقط با روش‌های معمولی و پیش‌پا‌افتاده عمل کنید. «گند زدن بس است» دست می‌گذارد روی اهرم‌ها و شاخص‌های مربوط به عمیق‌ترین سازوکارهای نیمه‌خود‌آگاهی شما، و این قدرت را به شما می دهد که منفی‌ترین فکرها و رفتارهای خود را تفسیر کنید. به این ترتیب می‌توانید همان زندگی‌ای را برای خود رقم بزنید که همیشه می‌خواستید ولی هیچ‌وقت کاملا نمی‌دانستید چطور به آن برسید. آماده شوید که همه‌ی دانسته‌های‌تان در مورد خودتان را کاملا تغییر دهید.

صفحه‌ی 1