سيمين موحد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کهن‌الگوهای زنان امروزی
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
زن قوی را از بند رها ساز (عشق پاک مادر متبرک برای روح وحشی)
سلام دوستت دارم (تمرین تحول مغز در جهت خویشتن‌دوستی برای رضایت و برکت بیشتر در زندگی)
راه زنان
  • 23,000 تومان
  • با تخفیف: 23,000 تومان
عاشقم هست یا نه (چه رابطه‌ای بین همسران نشان از عشق است)
راه پول ( نگرش معنوی نسبت به پول شغل و دارایی به مثابه ابزار تحول شخصی و اجتماعی )
زندگی خود را طراحی کنید (گام به گام طراحی زندگی دلخواه برای خلق زندگی شاد و بامعنای خودتان)
قراردادهای مقدس
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
نقاشی کن تا اتفاق بیفتد (در باب هنر رهایی از موانع)
ژرفای زن بودن (چرا زنان با وجود موفقیت‌های اجتماعی فراوان احساس رضایت نمی‌کنند) پالتویی
میراث تو داستان زندگی توست (راهنمای گام به گام برای نوشتن داستان زندگی)

کهن‌الگوهای زنان امروزی

  • 180,000 تومان

کهن‌الگوها همیشه موتور محرک ضمیر ناخودآگاه بشر بوده‌اند، اما امکانش هم بود که کل زندگی‌تان را بدون شناخت آنها سپری کنید. الگوهای کهن‌الگویی مثل دری به دنیای مخفی هستند - دری به واقعیت موازی. کشف این واقعیت موازی‌ای که کهن‌الگوها مقیم آنند و یادگیری درباره کهن‌الگوی خاص خودتان، راهی است برای ملاقات با خودتان که شاید برای اولین بار در عمرتان رخ می‌دهد...

زن قوی را از بند رها ساز (عشق پاک مادر متبرک برای روح وحشی)

  • 450,000 تومان

مادر مقدس مظهر شفقت است. او شادی‌محور و غم‌زداست. او بر همگان ظاهر می‌شود. بر همه... همچون خورشید بر همگان می‌تابد. او بر متزلزلان، آوارگان، معتادان، دلشکستگان، عزاداران، رهروان دست و پا بسته، پرسش‌کنندگان از روی دره‌ها، ظاهر می‌شود. او بر هر کسی که چشمی برای دیدن، گوشی برای شنیدن، روحی برای حس کردن، و دلی برای مهر ورزیدن دارد، ظاهر می‌شود. او زن جنگجوست، او پهلوان تیم ماست. انقلاب آتشینی است با عشق لطیف لایزال. از‌این‌رو، او از آن ماست، و ما از آن او هستیم. ما متعلق به او هستیم، او متعلق به ماست... تمام و کمال.

سلام دوستت دارم (تمرین تحول مغز در جهت خویشتن‌دوستی برای رضایت و برکت بیشتر در زندگی)

  • 33,000 تومان

اگر به یادگیری گام‌های ساده و عمیق برای کسب وضوح و آرامش بیشتر در زندگی‌تان علاقه‌مندید، این کتاب خردمندانه حاوی اندیشه‌ها و تمرین‌های خوبی است که درستی آنها برای کسب سلامت ذهن و بهروزی ما ثابت شده است. به‌علاوه اگر دوست دارید بدانید که چطور در این دنیا دلسوزتر و مهربان‌تر باشید و در زندگی و روابط‌تان مثبت‌تر شوید، این کتاب برای شماست. «سلام! دوستت دارم» دقیقاً همان کتابی است که می‌خواهید، زیرا نگرش مستقیم و علمی این کتاب می‌تواند باعث بروز باورهای بهتر و مثبت‌تر نسبت به زندگی روزمره شود. به‌علاوه اگر پیشنهادات نویسنده‌ی کتاب خانم دکتر شانا شاپیرو را جدی بگیرید و به‌طور مستمر در زندگی‌تان به‌کار ببندید، شاهد خلق توجه و آگاهی بیشتر و نگرش مهربانانه و مشفقانه‌تری در زندگی‌تان خواهید بود؛ یعنی همان‌چیزی که خانم شاپیرو شخصاً به‌طور علمی تعلیم داده‌اند و این تعلیمات به کسب سلامت بیشتر در زندگی‌ کمک‌مان کرده است. پژوهش‌های دکتر شاپیرو و تنی چند از پژوهشگران متعهد دیگر در دو دهه‌ی گذشته نشان داده که گام‌های تربیت ذهن و تمریناتی که در این کتاب می‌خوانید، می‌تواند طیف وسیعی از تغییرات مهم را در بدن و مغز شما به‌وجود بیاورد. برخی از نتایج این پژوهش‌ها حاکی از کاهش سطح هورمون استرس موسوم به کورتیزول، افزایش قوای ایمنی بدن و بهبود کارکرد قلب و عروق، کاهش التهاب و بهبود کار آنزیمی به نام تِلومراز است که نقش مهمی در سلامت و ترمیم سلول‌های بدن‌ ایفا می‌کند و حتی می‌تواند روند پیری را به تأخیر بیندازد! بنابر شواهد علمی، تمرینات مربوط به افزایش توجه و آگاهی از لحظه‌ی حال و نگرش مبتنی بر مهربانی و دلسوزی بیشتر، باعث تغییر ساختار مغز می‌شود. پیام شاپیرو یعنی «هرچه را تمرین کنید، قوی‌تر می‌شود» (یا به قول معروف «کار نیکو کردن از پر کردن است»)، اساس علم نوروپلاستیسی یا ترمیم‌پذیری مغز است. این تغییرات اعصاب مغز، ناشی از روندی است که خلاصه‌ی آن به این‌صورت است: توجه فرد به هر سو که معطوف شود، جریان عصبی نیز به آن سمت کشیده شده و اتصالات عصبی بیشتر می‌شود. این کتاب به شما یاد می‌دهد که چطور توجه‌تان را برای فعال‌سازی شبکه‌های عصبی مغزتان متمرکز کنید و از این راه، ساختار آنها را تغییر دهید. جدی می‌گویم! طرز تمرکز ذهن شما می‌تواند ساختار فیزیکی مغزتان را تغییر دهد. --- خانم شانا شاپیرو، روان‌شناسی بالینی و سخنرانی بین المللی درباره ذهن‌آگاهی است. او بیش از دو دهه درباره مزایای ذهن‌اگاهی به بررسی و پژوهش پرداخته و بیش از 150 مقاله علمی و دو کتاب معتبر در این زمینه نوشته است.

راه زنان

  • 23,000 تومان

کتابی کوچک و خرمندانه برای خوشامدگویی به خرد زنانه و احیای روش‌ها و سنت‌های جان‌بخش زنان، برای به یاد آوردن راه‌های قدیم، به منظور خلق جهانی جدید.

عاشقم هست یا نه (چه رابطه‌ای بین همسران نشان از عشق است)

  • 115,000 تومان

چه خوب بود که همسرمان کاملا ما را تایید می‌کرد. عالی می‌شد اگر صمیمیت و رابطه جنسی ما در پیک خود قرار داشت. زندگی چقدر خوب بود اگر همسر همیشه حامی و همیشه همراه داشتیم. این کتاب خیال‌تان را راحت می‌کند و می‌گوید زندگی هیچ روانشناس زبده و کاربلدی هم، چنین نبود و نخواهد بود.

راه پول ( نگرش معنوی نسبت به پول شغل و دارایی به مثابه ابزار تحول شخصی و اجتماعی )

  • 29,000 تومان


پول یعنی آزادی ضرب‌شده ، پول یعنی عشق در عمل، کار با پول یعنی کار با انرژی نور، این سه جمله کوتاه، جوهر کتاب راه پول را تشکیل می‌دهد. هر یک از این گفته‌ها حاوی یک دنیا معناست. معنایی که جهان مادی و پول و دارایی را به جهان انرژی و روح و معنویت پیوند می‌زند. چگونه؟ خودتان این کتاب خارق‌العاده را بخوانید و با نگرش معنوی نسبت به پول، نقش‌آگاهی و مسئولیت در رابطه با پول و دارایی‌های مادی ، قوانین کیهانی عالم آفرینش و اصول کلیدی نگرشی نسبت به پول که شادی ، سلامت و سعادت به بار می‌آورد ، آشنا شوید.

زندگی خود را طراحی کنید (گام به گام طراحی زندگی دلخواه برای خلق زندگی شاد و بامعنای خودتان)

  • 125,000 تومان

طراحان آن‌چه را که هنوز موجود نیست مجسم می‌کنند بعد آن را می‌سازند و بعد دنیا تغییر می‌کند. این کتاب کمک می‌کند تا شما همین کار را با زندگی خودتان بکنید. ابزارها و تمرین‌های این کتاب کمک‌تان می‌کند تا از بن‌بستی که در آن گیر کرده‌اید بیرون بیایید و زندگی دلخواه‌تان را گام به گام بسازید و پیش بروید...این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

حافظه نامحدود (چگونه از راهبردهای یادگیری پیشرفته برای یادگیری سریع‌تر یادآوری بهتر و بارآوری بیشتر استفاده کنید)

  • 60,000 تومان

بله حافظه نامحدود حقیقت دارد. قابلیت‌های مغز وحافظه انسان بی‌همتاست. تنها مانع بر سر راه نهایت استفاده از آن تنبلی و عذر و بهانه هاست. کوین هورسلی استاد بزرگ مشهور حافظه در این کتاب راه های نو و موثری برای بهبود حافظه ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید هر میزان مطلبی را که بخواهید به خاطر بسپارید. به علاوه در این کتاب با آخرین کشفیات درباره قدرت حافظه و راه‌های تقویت آن آشنا می‌شوید و نیز درمی‌یابید که: خنده حافظه را خوب می‌کند. یادگیری توام با بازی و تفریح ماندگارتر است. پشتکار و اراده بهترین دوست شماست....

قراردادهای مقدس

  • 145,000 تومان

کارولین (میس) در خط مقدم پیش‌برد بینش و بصیرت معنوی و روشنگری در فرهنک ماست. او معلم، رهبر فکری و عارف برجسته‌ی زمان ماست. ”اوپرا وینفری” کارولین میس به‌ عنوان معلم معنوی، متخصص طب شهودی، متخصص کار با انرژی کهن‌الگوها، و نویسنده و سخنران بین‌المللی، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. او در این کتاب می‌خواهد کاری کند که عاشق زندگی‌تان شوید و بدانید که با شناخت کهن‌الگوهای زندگی‌تان می‌توانید موانع درونی‌تان را تشخیص دهید، و ببینید چطور هر انتخابی که می‌کنید یا توانمندتان می‌کند یا روحتان را فرسوده می‌کند. این کتاب کمک‌تان می‌کند که آگاهانه و درست انتخاب کنید.

نقاشی کن تا اتفاق بیفتد (در باب هنر رهایی از موانع)

  • 48,000 تومان

خانم باربارا بری در این کتاب الهام‌بخش به شما نشان می‌دهد که چطور از راه نقاشی آزاد، بر موانع ابراز خلاقیت‌تان فائق آیید و هر آن‌چه را که در دل دارید، با قلم‌مو و رنگ بیرون بریزید. شما با مطالعه این کتاب ضمن آشنایی با آخرین یافته‌های علمی مربوط به کارکرد مغز و علم روانشناسی، تمریناتی می‌یابید که کمک می‌کند تا: ـ منتقد درون‌تان راساکت کنید. ـ خلاقیت‌تان رابیش‌تر نمایید. ـ گام به گام در دفترچه نقاشی روزانه‌نویسی‌تان پیش بروید. ـ با پیروی از دستورالعمل‌ها، توصیه‌ها و پرسش‌های مطرح‌شده، موانع سر راه خلاقیت‌تان را کنار بزنید و احساس شادابی و سرزندگی بیش‌تری کنید. و همه این‌ها را هم با روحیه بازی و سرگرمی انجام دهید و از کل این روند لذت ببرید! اگر تازه قلم‌موی نقاشی به‌ دست گرفته‌اید و یا نقاش حرفه‌ای هستید فرقی نمی‌کند؛ در حقیقت مطالعه این کتاب و انجام تمرینات آن ابزار ارزشمندی برای پیشروی در زندگی، زمانی که احساس می‌کنید گیر کرده‌اید، در اختیارتان قرار می‌دهد. بله خبر خوب این است که: این کتاب برای خروج شما از بن‌بست است!

ژرفای زن بودن (چرا زنان با وجود موفقیت‌های اجتماعی فراوان احساس رضایت نمی‌کنند) پالتویی

  • 36,000 تومان

بارها و بارها از زنانی در محدوده سنی سی تا چهل سال شنیده‌ایم که از موفقیت‌هایی که در بازار کار بدست آورده‌اند ناراضی هستند. آن‌ها، این نارضایتی را به صورت احساس مفید نبودن، پوچی، عجز و حتی احساس خیانت بیان می‌کنند. این زنان از شیوه معمول زندگی مردان که اصطلاحا «سفر قهرمانی مردان» می‌نامیم استقبال کرده و موفقیت تحصیلی، هنری یا مالی کسب کرده‌اند، اما برای بسیاری از آن‌ها این پرسش همچنان باقی است که این همه تلاش چه فایده‌ای داشته است؟ در واقع، انگیز کسب موفقیت در زندگی، این زنان را وادار کرده با فشار کار بیش از حد، خستگی، فرسودگی و ابتلا به بیماری‌های ناشی از فشارهای روحی مواجه شوند و در نتیجه هم اکنون نمی‌دانند چگونه باید از این مخمصه خارج شوند. وقتی آن‌ها برای اولین بار به دنبال کسب موفقیت و تایید و تحسین دیگران رفتند، انتظار چنین عاقبتی را نداشتند. جالب آن‌که وقتی چنین زنانی پس از دوره بازنشستگی به خانه برمی‌گردند کسی خوشحال و منتظر آنان نیست و اگر نیم نگاهی هم به زندگی بیرونی‌شان بیاندازند دیگر احساسی از تشویق مردان برای انجام کارهایشان به آن‌ها دست نمی‌دهد، در یک کلام احساس می‌کنند زندگی را باخته‌اند. مورین مورداک نویسنده کتاب که خود آسیب خورده سفر مردانه است، در این کتاب نقشه «سفر قهرمانی زن» را ترسیم می‌کند. او با بهره‌گیری از تئوری روان‌شناسی تحلیلی کارل گوستاو یونگ، نقشه‌ای که به زن احساس حرکت در مسیر تکامل و در عین حال احساس خرسندی و رضایت از روند مسیر را می‌دهد ارائه می‌کند.‌

میراث تو داستان زندگی توست (راهنمای گام به گام برای نوشتن داستان زندگی)

  • 27,000 تومان

داستان زندگی شما مهم است! نوشتن داستان زندگی، هم سرگرم کننده است و هم متحول کننده. نوشتن از شادی‌ها، غم‌ها، شکست‌ها و موفقیت‌ها تجربه‌ای آموزنده است. نوشتن داستان زندگی‌تان نه تنها برای خودتان شفا بخش است، بلکه میراث ارزشمندی است برای نسل‌های بعدی خانواده خودتان و حتی دیگران. این کتاب‌ست که ما مدت‌ها منتظرش بودیم. این کتاب، راهنمای گام به گام سفر جالب و جذاب نگارش داستان زندگی است؛ سفری که در پایان، دیگر کسی که قبلا بودید، نیستید.

1  2  3  4  صفحه‌ی 1