سيما فرجي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
با‌شکوه‌ترین راز آفرینش
  • 99,900 تومان
  • با تخفیف: 99,900 تومان
معجزه سپاس‌گزاری
  • 199,900 تومان
  • با تخفیف: 199,900 تومان
برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد
  • 399,900 تومان
  • با تخفیف: 399,900 تومان

با‌شکوه‌ترین راز آفرینش

  • 99,900 تومان

کتاب باشکوه ترین راز آفرینش کمکمان می کند به ژرفای وجودمان؛ به نقطه ای آرام و بی هیاهو؛ و به سرزمینی سرشار از زیبایی و نور سفر کنیم. آن جا می توانیم در سکوت بنشینیم؛ با خودمان خلوت کنیم؛ و با ماهیت واقعی و راستین وجودمان روبه رو شویم. وقتی با ماهیت واقعی و راستین وجودمان روبه رو می شویم؛ شادی ناب و ماندگار در تک تک رگ هایمان جریان می یابد. به این ترتیب، دیگر نمی خواهیم از او فاصله بگیریم و جدا شویم. ما ماهیت واقعی و راستین وجودمان را در آغوش می گیریم؛ او را به سطح اقیانوس وجودمان می آوریم؛ و از همراهی ناب و بی نظیرش بهره مند می شویم. از آن پس، هیچ طوفانی به معنای واقعی حریفمان نمی شود؛ هیچ مشکلی آرامشمان را بر هم نمی زند؛ هیچ.............. ما خو خود واقعیمان هستیم؛ همان که خداوند از روح خودش در وجود او دمیده است.

درجا زدن ممنوع (15 قانون مطرح شده در این کتاب را به کار ببرید و همچون رودی خروشان در مسیر زندگی پیش بروید)

  • 379,900 تومان

میلیون‌ها تن از انسان‌ها، همچون خود من، از کتاب‌ها و سخنرانی‌های جان ماکسول انگیزه گرفته‌اند و بهره برده‌اند. مکسول با نوشتن این کتاب بار دیگر کوشیده است اندیشه‌ها و بینش‌هایی مهم را برای ما مطرح کند تا هر یک از ما بتوانیم توانایی‌های واقعی و راستینمان را شکوفا کنیم و تفاوتی مثبت را در زندگی خودمان و دیگران بیافرینیم. من به راستی جان ماکسول را تحسین می‌کنم؛ زیرا او یکی از پیشگامان عرصه مدیریت در سراسر جهان محسوب می‌شود. او در این کتاب با موفقیت می‌کوشد 15 قانون موثر را برای رشد کردن و درجا نزدن مطرح کند. خواندن این کتاب و به‌کارگیری قانون‌های آن سبب می‌شود در زمینه موفقیت شخصی‌تان گامی بلند و موثر بردارید. من به منزله مدیر و مربی، همیشه شیوه‌ای را جستجو می‌کردم تا به بازیکنان تیمم آموزش دهم که چگونه پیشرفت کنند. از دوست خوبم، جان ماکسول، بسیار سپاسگزارم؛ زیرا این کتاب کاربردی را برای رشد کردن و درجا نزدن نوشته است. به‌کارگیری قانون‌های این کتاب سبب می‌شود شما همواره در زندگی شخصی و اجتماعی خود در حال رشد و پیشرفت باشید. خواندن این کتاب و به‌کارگیری قانون‌های آن برای همه انسان‌ها و به‌ویژه برای افرادی ضرورت دارد که به‌گونه‌ای مسئولیت دارند به دیگران کمک کنند تا در مسیر رشد و پیشرفت گام بردارند.

معجزه سپاس‌گزاری

  • 199,900 تومان

اکنون، کتابی کاربردی را در دست دارید که نشان می‌دهد چگونه می‌توانید از زندگی بی‌نظیر و دلخواه‌تان بهره‌مند شوید. آیا آن زمان را به یاد می‌آورید که کودکی کوچک بودید و زندگی را بسیار شگفت‌انگیز و حیرت‌آور می‌دانستید؟ تردید نداشته باشید. معجزه زندگی به راستی واقعیت دارد. این معجزه بسیار شگفت‌انگیز، روحیه‌بخش و حیرت‌آور است. شما می‌توانید زندگی مناسب و دلخواه‌تان را بیافرینید. شما می‌توانید به خواسته‌های ارزشمندتان برسید. شما می‌توانید سعادتمندانه زندگی کنید. در این سفر 28 روزه و البته فراموش نشدنی با من همراه شوید تا پی ببریم که ما نیز می‌توانیم از زیبایی و درخشش زندگی بهره ببریم. این حقیقت دگرگون کننده زندگی در کتاب‌های آسمانی نهفته است.

برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد

  • 399,900 تومان

عنوان این کتاب ادعای بزرگی را به نمایش می‌گذارد. بله، شما می‌توانید به کمک پیگیری و انجام راه‌حل‌های معنوی از تمامی مشکلات خود رهایی یابید. در خلقت خداوند هیچ‌گونه اشتباهی وجود ندارد همه اسرار و همه رنج‌ها فقط در ذهن شکل می‌گیرند...

صفحه‌ی 1