سيروس نويدان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سیلاس مارنر
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

سیلاس مارنر

  • 25,000 تومان

جورج الیوت از بزرگ‌ترین نویسندگان عهد ویکتوریای انگلیس و بنیان‌گذار شیوه تجزیه و تحلیل روانی در رمان‌نویسی است. این بانوی نویسنده در این کتاب ماجرای زندگی استاد بافنده‌ای را حکایت می‌کند که از بیماری مرموزی رنج می‌برد و گاهی از خود بی خود می‌شود. و معمولا در این‌گونه دقایق حوادثی روی می‌دهد که نقطه‌های عطفی در زندگی او به شمار می‌رود. سیلاس مارنر که سال‌های محصول کار خود را به سکه‌ای طلا تبدیل می‌کند و با شمردن آن‌ها از سیاهی شب‌ها تنهایی‌اش می کاهد، بعد از به سرقت رفتن اندوخته‌اش دچار نومیدی و افسردگی می‌شود، تا آنکه در شبی سرد و پر برف در یکی از دقایق بی‌خودی‌اش طفلی زرین موی و سرخ گونه در کلبه او پناه می‌جوید و از آن پس سیلاس مارنر زندگی خود را وقف این کودک می‌کند و خنده‌های معصومانه دخترک زرین موی چون آفتابی کلبه تاریک او را روشنی می‌بخشد... خواننده در سراسر داستان در غوغای خاموش روح استاد بافنده فرو می‌رود و از کشاکش جان مطلاطم او که امواج توفنده‌اش را به اعماق می‌راند و در ظاهر آرامش ظاهری به جای نمی‌گذارد دچار شگفتی می‌شود و تنها خوانندگان هوشیار و حساس درمی‌یابند که در ژرفای جان این مرد چه می‌گذرد.

صدای خود را آزاد کنید (بزرگترین استاد و مربی آواز و صداسازی دنیا شما را در کشف و بکارگیری جادوی ناشناخته صدایتان یاری می‌دهد)

  • 179,000 تومان

با یادگیری تکنیک‌های ساده راجر لاو هر کسی می‌تواند صاحب صدایی قوی برا صحبت‌کردن و صوتی زیبا برای خواندن باشد. او با نظریه انقلابی و ارئه مفهوم صدای میانی شما را به دنیای جدیدی از آموزش سخنوری و آواز وارد کرده و عقیده دارد که با دستیابی و مهارت در صدای میانی به بخش‌های باور نکردنی از صدای خود دسترسی پیدا خواهید کرد که هرگز از آن استفاده نکرده بودید. فایل‌های صوتی این کتاب را از کانال yasharbook دریافت کنید.

صفحه‌ی 1