سهيلا خسروي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روان‌شناسی خجالت
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
نابغه درون همه ما
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
خودشیفتگی و تاثیرات مخرب آن بر فرزندان
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
دنیای شگفت‌انگیز پسران
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان

روان‌شناسی خجالت

  • 95,000 تومان

کمال‌طلبی احساسی فرساینده و پایان‌ناپذیر است. برای مدیریت انتظاراتی که نسبت به ما وجود دارد انرژی فراوان و باارزشی را صرف می‌کنیم تا الگوهای به‌دقت اصلاح‌شده وجودمان را برای نشان‌دادن به این جهان فراهم آوردیم. هرچه در این راه بیشتر تلاش کنیم باز نمی‌توانیم آن نوار صوتی که ذهنمان را پر می‌کند از کار بیندازیم. همان نداهایی که به ما می‌گوید: به قدر کافی خوب نیستیم یا مردم چه فکری می‌کنند؟

نابغه درون همه ما

  • 20,000 تومان

هرچه تاکنون درباره ژن‌ها، استعداد و نبوغ دانسته‌اید فراموش کنید. طی سال‌های اخیر، انبوهی از شواهد علمی ظاهر گشته که الگوی کاملاً تازه‌ای را ارائه می‌دهند مبنی بر این‌که استعداد ماهیتی نادر نبوده، بلکه فراوان و نهفته است. اثر شنک ترکیبی از حقایق، ادله و سخن‌وری نافذ اوست. او با ارائه آخرین پژوهش‌های علمی و نتایج خیره‌کننده آن‌ها، نشان می‌دهد چگونه پتانسیل عظمت و سرافرازی تنها منحصر به تعداد اندکی افراد نخبه نیست، بلکه قسمتی از وجود انسان است که به وفور یافت می‌شود. مشکل، کمبود دارایی ژنتیکی ما نیست، بلکه ناتوانی ماست در استفاده از آنچه هم‌اکنون درون خود داریم. اندازه‌گیری بهره هوشی (IQ)، سیاست‌های گمراه‌کننده در زمینه آموزش و پرورش، و تسلیم منفعلانه در برابر توانمندی‌های ذاتی است که موجب گردیده دیدگاهی منفی‌گرایانه درباره بشریت داشته باشیم.

خودشیفتگی و تاثیرات مخرب آن بر فرزندان

  • 29,000 تومان

خودشیفتگان چه کسانی هستند؟ آنان خود را می‌فریبند تا از دریای پر آشوب تردید و ترس از مورد انتقاد قرارگرفتن فرار کنند. با ژست‌های گوناگون احتیاج دارند در چشم دیگران کامل به نظر آیند و نیاز دارند دیگران آنان را تحسین کنند و برایشان کف بزنند. زندگی این افراد به گونه‌ای است که همواره تصویر برتری از خود نسبت به سایرین در ذهن می‌پرورند. فرد خود شیفته نمی‌تواند فرزند را آنگونه که هست بپذیرد، بکله می‌خواهد او چیزی باشد که ضمیر ناخودآگاه والد دیکته می‌کند. این افراد وقتی با خوش‌بینی به فرزندانشان می‌نگرند، استعدادهای آنان را افسانه‌ای می‌یابند و دچار تفاخر می‌شوند. اما هنگامی که از فرزندان خود متنفر می‌شوند، شخصیت آنان را آن‌قدر غیر قابل قبول می‌شمارند که تمام بیزاری خود را متوجه آنها می‌کنند و این چیزی نیست جز یک قضاوت شخصی و افراط‌ گونه و مانعی هولناک بر سر راه تربیت معتدل فرزندان.

دنیای شگفت‌انگیز پسران

  • 42,000 تومان

کتابی که پیش رو دارید قصد دارد نشان دهد چگونه می‌توانیم از پسران کوچک امروز، مردانی قوی و مسئول و حساس برای فردا بسازیم و به جای آنکه حس رقابت و تهاجم طبیعی پسران را خفه سازیم، روش‌های مناسبی برای کنار آمدن با آن‌ها به کار گیرم. نویسنده معتقد است فقدان رفتار سالم و حمایت کننده با پسران موجب بدرفتاری و گاهی تبهکاری و ناهنجاری جنسی در آنان خواهند شد. آنچه پسران ما نیاز دارند کانون خانواده‌ای هسته‌ای ( شامل پدر و مادر)، سپس وجود خانواده‌ای پشتیبان ( شامل پدربزرگ و مادربزرگ) و در نهایت یک خانوادة سوم( شامل معلمان فهیم و دلسوز و حمایت‌های فراوان مدرسه و اجتماع) است. نویسندة کتاب در مقام یک روان درمان‌گر محقق تا کنون چندین کتاب در زمینة روابط انسانی نوشته است، که حاصل ارتباط عمیق و فراوان او با خانواده‌ها، مدارس، کلیسا‌ها و کانون‌های جوانان و سازمان‌ها قضایی می‌باشد. وی در عین حال مهمان برخی برنامه‌های تربیتی رادیو و تلویزیون است و در مطبوعات امریکا نیز در امور تربیتی حضور و شهرت فراوان دارد. این کتاب حاوی اطلاعات نوینی در خصوص کارکرد مغز ، قلب، روح و احساسات پسر بچه‌هاست. به والدین که فرزند پسر دارند، به مردانی که مایلند در خصوص جنسیت خویش اطلاع بیشتری به دست آورند، همچنین به زنانی که از رفتار مردان خشمگین می‌شوند، توصیه می‌شود این کتاب را مطالعه کنند.

صفحه‌ی 1