سهيلا خداورديان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روان‌پزشکی آسان (کتاب گویا)
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
چکیده اختلالات روانپزشکی
  • 44,500 تومان
  • با تخفیف: 44,500 تومان
مقدمات روانشناسی آدلر (مجموعه نظریه‌های تحلیل روان 3)
  • همراه با تخفیف
فایل صوتی مقدمات روانشناسی آدلر
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
مقدمات روانشناسی آدلر (کتاب گویا)
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
مقدمات روانشناسی فروم (مجموعه نظریه‌های تحلیل روان 4) زندگی در میان داشتن و بودن
روان‌پزشکی آسان
  • 94,500 تومان
  • با تخفیف: 94,500 تومان

روان‌پزشکی آسان (کتاب گویا)

  • 22,000 تومان

روان‌پزشکی آسان (کتاب گویا)

چکیده اختلالات روانپزشکی

  • 44,500 تومان

هدف این کتاب آشنا کردن شما با محتوای کلی روان پزشکی است. در این کتاب چکیده اختلالات روان‌پزشکی، سعی شده که مقدمه ای عملی بر حوزه پیچیده روان‌پزشکی به خواننده ارائه شود. هر بخش کوتاه این کتاب، خطوط کلی اطلاعات بنیادی را مطرح می‌کند، که برای دانشجویان پزشکی که بخش روان پزشکی خود را آغاز کرده‌اند، مفید و ارزشمند است. بدین‌گونه، تلویحات مباحثی چون اختلالات خلقی، اختلالات شخصیت، و روان‌درمانی‌ها معرفی و شناسایی می شوند.

مقدمات روانشناسی آدلر (مجموعه نظریه‌های تحلیل روان 3)

  • 74,500 تومان

((این کتاب، مختصر ترین نوشتار در مورد روان‌شناسی فردی است...که برای کلاس های مقدماتی در مورد روان‌شناسی آدلری و درس نظریه‌های شخصیت در کلاس‌های دانشگاهی مناسب است. همچنین می‌تواند به والدینی که مایلند در مورد شیوه‌های فرزندپروری موجود در این نظریه اطلاعاتی کسب کنند، کمک کند)).دکتر جیمز دبلیو کروک، پرفسور روان‌پزشکی و علوم رفتاری دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه واشینگتن ((من خواندن این کتاب را در کلاس بعدی خود با موضوع نظریه های شخصیت توصیه خواهم کرد، زیرا بهترین کتاب مقدماتی در مورد تفکر آدلری است)).دکتر نورمن ان.سیلورمن، گروه روان‌شناسی دانشگاه لوید شیکاگو ایلینوی ((مطمئناً این مطالب آشنا هستند، اما کتاب به نحو خوشایندی مختصر، قابل فهم و با دلسوزی نگاشته شده و از این رو دارای ارزش است.من با خرسندی و بدون هیچ تردیدی خواندن این کتاب را به دانشجویانم توصیه می‌کنم)).تام بینز،کارشناس ارشد آموزش و پرورش، مربی مقدمات روان‌شناسی آدلری ،لیدی اسمیت، بریتیش کلمبیا

فایل صوتی مقدمات روانشناسی آدلر

  • 10,000 تومان

کتاب حاضر، عمدتا بر پایه مطالب مطرح شده در مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها در زمینه نظریه آدلر در مدرسه تابستانی رودولف درایکورس که توسط کمیته بین‌المللی موسسات و مدارس تابستانی آدلری در بدگایستن، اتریش در سال 1982 برگزار شد،‌ نوشته شده است و هدف‌آن، تکمیل دو کتابی است که قبلا توسط درایکورس در مورد نظریه آدلر منتشر شده است: «مبانی روانشناسی آدلر» و «مفاهیم بنیادی روانشناسی فردی».

مقدمات روانشناسی آدلر (کتاب گویا)

  • 20,000 تومان

با صدای: شهره روحی و آسمان مصطفایی.
«این کتاب، مختصرترین نوشتار در مورد روانشناسی فردی است... که برای کلاس‌های مقدماتی در مورد روانشناسی آدلری و درس نظریه‌های شخصیت در کلاس‌های دانشگاهی مناسب است. همچنین می‌تواند به والدینی که مایلند در مورد شیوه‌های فرزندپروری موجود در این نظریه اطلاعاتی کسب کنند، کمک کند.»
مدت زمان: 2 ساعت و 37 دقیقه
قالب‌بندی: mp3 Audiobook

مقدمات روانشناسی فروم (مجموعه نظریه‌های تحلیل روان 4) زندگی در میان داشتن و بودن

  • 124,500 تومان

چگونه رمز از راز شادکامی بگشاییم. چرا گسستن از آن نوع از زندگی که بر داشتن مبتنی است، زندگی توام با شکم‌بارگی و مصرف‌زدگی متظاهرانه، در مقابل آن زندگی که به راستی با روشن‌بینی و رضایت همراه است، تا بدین اندازه دشوار می‌نماید؟ آن‌گاه که بسیاری از افراد و حتی گاه تمامی اجتماع، به درون شیوه‌ای از زندگی که کم‌مایه و کاذب است می‌لغزند، عوامل ناهشیار بسیاری دست‌اندرکارند. همان‌گونه که اریک فروم در این اثر به چاپ رسیده پس از گذشت وی اذعان می‌دارد، زندگی ما: «زندگی در میان داشتن و بودن» است. دو وضعیت دگرآیش داشتن و بودن، به عنوان جهت‌گیری‌های بنیادین حیات و شخصیت ما، موضوعاتی هستند که فروم در دو کتاب داشتن یا بودن؟ و هنر بودن به آنها می‌پردازد. کتابی که پیش رو دارید، مطالب موجود در دو کتاب ذکر شده فوق را با سخنرانی‌های به چاپ نرسیده، مصاحبه‌ها و مشاهدات کاوش‌گرانه تکمیل می‌کند، تا ما را از انفعال، به سوی زندگی همراه با لذت خلاقانه سوق دهد.

روان‌پزشکی آسان

  • 94,500 تومان

هدف این کتاب آشنا کردن شما با محتوای کلی روان‌پزشکی است. در کتاب روان‌پزشکی آسان، سعی شده که مقدمه‌ای عملی بر حوزه‌ی پیچیده‌ی روان‌پزشکی به خواننده ارائه شود. هر بخش کوتاه این کتاب، خطوط کلی اطلاعات بنیادی را مطرح می‌کند، که برای دانشجویان پزشکی که بخش روان‌پزشکی خود را آغاز کرده‌اند، مفید و ارزشمند است. بدین‌گونه، تلویحات مباحثی چون اختلالات خلقی، اختلالات شخصیت، و روان‌‌درمانی‌ها معرفی و شناسایی می‌شوند. سبک و نگارش کتاب حاضر به گونه‌ای است که برای خواننده آسان باشد و در او احساس اعتماد‌به‌نفس در مورد رشته‌ای که با آن رو‌به‌روست، فراهم آورد. خواندن این کتاب نه تنها برای دانشجویان پزشکی، بلکه برای دانشجویان سایر رشته‌های مرتبط با سلامت، پزشکان عمومی، پرستاران، و دیگر افراد شاغل در حوزه‌ی سلامت ضروری است. ویژگی‌های اصلی کتاب: قابلیت کاربرد در موقعیت اضطراری بخش‌های کوتاه و در عین حال آموزنده سبک نگارش آسان و قابل درک
کلمات کلیدی: سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، روانشناسی و مشاوره، استیو الن، سهیلا خداوردیان

صفحه‌ی 1