سميرا اباذري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
قلمرو اشتباهات زندگی شما
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
زبان بدن (غلبه بر مشکلات متداول چگونه با مشاهده حرکات دیگران به افکارشان راه یابیم)

چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد

  • 18,000 تومان

«چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟» قصه ساده‌ای است که حقایق پر محتوایی را در مورد تغییر آشکار می‌سازد. این کتاب داستان سرگرم کننده و آموزنده‌ای است از چهار شخصیت که در یک «ماز» زندگی می کنند و به دنبال «پنیر» هستند تا از آن تغذیه کنند و لذت ببرند.

قلمرو اشتباهات زندگی شما

  • 52,000 تومان

یک راه مبارزه با سکون، گرچه اندک، این است که بیاموزیم در زمان حال زندگی کنیم. زندگی در زمان حال، ارتباط با «اکنون»، رکن اصلی زندگی کارآمد است. وقتی به آن بیندیشید، متوجه می‌شوید که واقعا هیچ زمان دیگری وجود ندارد که بتوانید در آن زندگی کنید. اکنون تمام آن چیزی است که وجود دارد، و آینده فقط یک زمان حال دیگر است که وقتی فرا برسد باید در آن زندگی کرد. مشخص است؛ تا زمانی که پدیدار نشود نمی‌توانید در آن زندگی کنید. به هر حال، مشکل این‌جا است که ما در جوامعی زندگی می‌کنیم که تاکید را از روی اکنون برمی‌دارد و آن را کم اهمیت جلوه می‌دهد. برای آینده پس‌انداز کنید! پیامدها را در نظر بگیرید. خوش‌گذران نباشید. به فردا فکر کنید. برای دوران بازنشستگی‌تان برنامه‌ریزی کنید.

زبان بدن (غلبه بر مشکلات متداول چگونه با مشاهده حرکات دیگران به افکارشان راه یابیم)

  • 139,000 تومان

همیشه افرادی هستند که دست‌هایشان را وحشت بالا می‌آورند و ادعا می‌کنند که مطالعه زبان بدن فقط روشی دیگر است که علم به وسیله آن می‌تواند با راه یافتن به اسرار و افکار دیگران در جهت استثمار و سلطه‌گری به کار گرفته شود. کتاب حاضر به دنبال آن است که به خواننده بینشی گسترده‌تر برای ارتباط با دیگران ببخشد، به گونه‌ای که شاید دیگران و در نتیجه خود را بهتر درک کند. فهم چگونگی عملکرد یک مسئله، زندگی با آن را ساده‌تر می‌کند. حال آنکه ناآگاهی از آن، ترس و خرافه را گسترش می‌دهد و دید ما را به یکدیگر نقادانه‌تر می‌کند.

صفحه‌ی 1