سعيد گل محمدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اسرار ذهن ثروتمند
  • 54,500 تومان
  • با تخفیف: 54,500 تومان
اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه‌ای کسب کنید
8 عادت زنان موثر
  • 29,900 تومان
  • با تخفیف: 29,900 تومان
مدیریت ارتباطات
  • 7,900 تومان
  • با تخفیف: 7,900 تومان
امنیت در ریسک‌پذیری است (قوانین تغییر کرده‌اند)

کتاب جامع اسرار قانون جذب (9 روش از قدرتمندترین روش‌های موانع‌زدایی برای موفقیت‌های حداکثری شما)

  • 149,900 تومان

آیا می‌دانی تفاوت موجود زنده و مرده در چیست؟ موجود زنده، هر لحظه دستخوش دگرگونی است. دگرگونی، گواه زنده‌ بودن ماست. رشد کردن، مستلزم دگرگونی است و اگر دگرگونی نباشد، رشدی هم در کار نخواهد بود. آنهایی که نمی‌توانند ذهن و قلب خود را دگرگون کنند، نمی‌توانند هیچ‌چیز دیگری را نیز دگرگون کنند. حقیقت آن است که مسیر زندگی، همواره به پیچ‌های دگرگونی می‌رسد. همه خواهان پیشرفت‌اند، اما پیشرفت را بدون دگرگونی می‌خواهند! این، شدنی نیست. تو باید مدام نگاه خود را به زندگی تازه کنی. کسی که نگاه خود را به زندگی مدام تازه نمی‌کند، هرگز نمی‌تواند اشتباهاتش را تصحیح کند. حقیقت آن است که راه موفقیت، همواره در حال ساخته شدن است؛ یعنی، تو تا جایی که راه ساخته‌ای، پیش می‌روی. برای پیشرفت بیشتر، باید راه بیشتری بسازی. دستورالعمل دیروز برای موفقیت، فقط به درد دیروز می‌خورد. دستورالعمل دیروز برای موفقیت، اغلب، دستورالعملی است برای شکست فردای تو. کسی که شیوه کهنه دیروز را در زندگی امروز به کار می‌گیرد، فردا ورشکست می‌شود. اگر بخواهی ذهنیت خود را ثابت نگه داری، به هیچ‌کجا نمی‌رسی. مطمئن باش که فقط احمق‌ها و مرده‌ها هستند که ذهنیتی ثابت دارند. احمق‌ها نمی‌خواهند ذهنیتشان را دگرگون کنند و مرده‌ها هم نمی‌توانند. تو نه مرده هستی و نه احمق؛ بنابراین، هر روز زندگی را از نو به شیوه‌ای تازه ببین. شیوه تفکری که تو را به جایی رسانده که امروز هستی، لزوما تو را به جایی نمی‌رساند که می‌خواهی بروی. ساعت بعضی از آدم‌ها در نقطه‌ای به خواب می‌رود؛ آنها برای همیشه در همان سن و سال می‌مانند و هرگز بزرگ نمی‌شوند. از دگرگونی نترس؛ دگرگونی، قانون دگرگون‌ناپذیر پیشرفت است. ذهن خود را به روی ایده‌های تازه باز کن. اگر اشتباه کردی، فورا اشتباه خود را تصحیح کن. هرگز از اشتباهات خود دفاع نکن. دفاع از اشتباهات، نشانه آن است که نمی‌خواهی از آنها دست برداری؛ بنابراین، محکوم هستی که اشتباهات خود را تکرار کنی. بعضی آدم‌ها نه‌تنها خودشان درجا می‌زنند، بلکه مانع پیشرفت دیگران نیز می‌شوند. زندگی این‌گونه آدم‌ها به شکل رقت‌انگیزی مضحک است. آدم‌هایی که از دگرگونی می‌ترسند، همواره اندوهگین‌اند. هنگاهی که الگو‌های کهنه و ناکارآمد شکسته می‌شوند، امکاناتی تازه سراغ تو می‌آیند. همه پیشرفت‌‌ها مرهون همت کسانی است که مضمون این ضرب‌المثل را قبول نداشتند که: «گفتم این فتنه است، خوابش برده به!» آنها از دگرگونی نترسیدند. دگرگونی، دشمن تو نیست، بلکه دوست توست.

اسرار ذهن ثروتمند

  • 54,500 تومان

این طور باید تصور کرد که اگر انسان‌های پول‌دار را به هر شکلی بد و ناخوشایند تلقی کنید و بخواهید فقط خودتان آدم خوبی باشید هیچ‌گاه نمی‌توانید پول‌دار شوید. رسیدن به پول با این طرز فکر، غیرممکن است. شما چگونه می‌توانید به فردی تبدیل شوید که از آن متنفرید و او را به عنوان فردی ناخوشایند می‌شناسید؟ تنفر و احساسات نامطلوبی که بیشتر افراد فقیر نسبت به ثروتمندان دارند شگفت‌انگیز است. انگار که این ثروتمندان بودند که آن‌ها را فقیر تلفیق کردند و حتی ادعایشان بر این است که افراد پول‌دار، کاری کرده‌اند که تمام پول‌ها را متعلق به خودشان کرده‌اند و دیگر چیزی برای ما باقی نمانده است البته این عقیده فردی است که کاملا در این موضوع قربانی شده است.

اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه‌ای کسب کنید

  • 19,900 تومان

سخن این کتاب و پیام کلیدی آن در عرصه کار و تلاش اقتصادی، معرف راهی تازه برای رونق اقتصادی شماست، «بازاریابی شبکه‌ای» صنعتی است که چهره زمین را دگرگون کرده و رشد و شکوفایی را به عرصه زندگی تعداد بی‌شماری از ساکنان کره خاکی فراخوانده است. اما این جادوی صنعت و توسعه دقیقا چیست و کارکرد آن به چه صورت است؟ ...

8 عادت زنان موثر

  • 29,900 تومان

هر روز، خداوند همراه با خورشید، لحظه‌ای به ما ارزانی می‌دارد که در آن امکان تغییر آنچه که موجب بدبختی ماست، وجود دارد. هر روز ما وانمود می‌کنیم که متوجه این لحظه نیستیم. وانمود می‌کنیم که امروز شبیه دیروز و شبیه فرداست. اما کسی متوجه روزی که در آن زندگی می کند باشد، آن لحظه جادویی را کشف می‌کند. لحظه‌ای که در آن اقتدار ستارگان در ما نفوذ می‌کند تا تغییر کنیم، ما را برمی‌انگیزد تا به جستجوی رویاهایمان برویم.بدبخت کسی است که از خطر کردن می‌ترسد. او هرگز سرخورده نمی‌شود، ناامید نمی‌شود و مانند کسی که در جستجوی تحقق رویاهایش زندگی می‌کند، رنج نخواهد کشید.

مدیریت ارتباطات

  • 7,900 تومان

مهارت در ایجاد رابطه‌ی مناسب با دیگران بر توانایی‌ها و اعتماد به نفس ما می‌افزاید؛ استعداد و دست‌آوردهایمان را می‌‌نمایاند و احترام و قدر‌دانی دیگران را جلب می‌کند. هرچه بهتر با دیگران رابطه برقرار کنیم؛ مسئولیت‌های خود را بهتر اجرا می‌کنیم در نتیجه در حرفه‌ی خود موفق‌تر بوده و درآمد بیشتری خواهیم داشت. هدف از ترجمه این کتاب؛ تقویت توانایی برقراری ارتباطی اثربخش و نیز توانایی تفاهم با دیگران است.

امنیت در ریسک‌پذیری است (قوانین تغییر کرده‌اند)

  • 8,900 تومان

بسیاری از مشکلات انسان، نسبتی مستقیم با طرز نگرش او به جهان هستی دارد، زیرا در صورتی که نگاه وی منطبق بر حقیقت نباشد و او در ناآگاهی خویش از قوانین هستی، به قضاوت درباره‌ی حوادث و وقایع بپردازد، به تضادهای درونی و بیرونی می‌رسد و خود را در جهان هستی سرگردان و بی‌پناه می‌بیند. انتشار این کتاب در بسیاری از نقاط گیتی با اقبالی بی‌سابقه روبه‌رو شد، به نحوی که ظرف مدتی کوتاه، 3 میلیون نسخه از آن به 10 زبان منتشر گردید و عنوان پرفروش‌ترین کتاب در سراسر جهان را به خود اختصاص داد. نویسنده در سراسر کتاب بر الگوهایی جدید تاکید خواهد کرد و می‌کوشد وصفی از انسانی غنی به‌ دست دهد.

صفحه‌ی 1