سحر محمدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اکت به زبان ساده (راهنمایی برای شروع سریع درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد)
شادکامی جدید
  • 144,000 تومان
  • با تخفیف: 144,000 تومان
8 قرار عاشقانه (گفت‌و گوهای ضروری برای عشقی ابدی)
کارت بهبود رابطه
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
کارت گفتگوی‌ موثر
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 300,000 تومان
راهنمای تئوری انتخاب برای افسردگی (خلق خود را بهبود دهید)
راهنمای تئوری انتخاب برای روابط صمیمانه (چطور با افراد مهم زندگی‌تان بهتر کنار بیایید)
راهنمای تئوری انتخاب برای فرزندپروری (هنر پرورش فرزندی فوق‌العاده)
رهایی از اضافه وزن (چگونه رژیم گرفتن را متوقف و زندگی کردن را آغاز کنیم)
شکاف اعتماد به نفس (از ترس تا رهایی)
  • 382,000 تومان
  • با تخفیف: 382,000 تومان
بسته کارت نقشه عشق و کارت  پرسش‌های باز پاسخ
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان

اکت به زبان ساده (راهنمایی برای شروع سریع درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد)

  • 680,000 تومان

هدف اکت به حداکثر رساندن قابلیت‌های انسان برای زیستن زندگی غنی و معنادار است، در حالی که دردی را که گریزناپذیر همراه آن می‌آید، به‌طور موثر مدیریت می‌کند. مطالعه این کتاب برای تمام کارآموزان و درمانگران صاحب صلاحیت که می‌خواهند از خرد مفاهیم اکت در کارشان استفاده کنند، ضروری است. ویرایش دوم این کتاب بدون آنکه پیچیده‌تر شده باشد، گسترش یافته و منبعی حیاتی برای کسانی است که می‌خواهند زندگی را تمام و کمال زیست کنند. در این ویرایش، تمرین‌ها و ابزارها و متن‌های جلسات درمانی تازه‌ای را می‌بینید و پی می‌برید که یادگیری اکت با اجرای آن در بطن زندگی روزمره گره خورده است. این ویرایش حتی چند پله فراتر می‌رود و مملو از تکنیک‌های نوآورانه و راهبردها و راهنمایی‌هایی کاربردی و عمیق است، به‌طوری که راهنمایی سهل‌آموزتر و واضح‌تر از آن نخواهید یافت. پروفسور استیون هیز پایه‌گذار درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، در مقدمه توصیه می‌کند: «اگر می‌خواهید اکت را در عمل به کار گیرید، باید آستین‌ها را بالا بزنید و یادگیری آن را آغاز کنید. راس هریس در این کتاب از صدای رسای خود برای به حرکت واداشتن تازه‌کاران استفاده می‌کند.»

شادکامی جدید

  • 144,000 تومان

این کتاب برای کسانی ارزشمند است که به دنبال شادکامی بیش‌تر در زندگی‌اند. توصیه عملی نویسندگان این است که مقصود زندگی‌تان را شناسایی کنید و به تمرین‌های معنوی ساده متعهد باشید. از همان ابتدا، مشخص است که کتاب درباره اعتقادات معنوی یا سیستم اعتقادی خاصی نیست، بلکه با استفاده از اصول روان‌شناختی جدید و اثبات شده، کمک می‌کند مقصود منحصربه‌فرد زندگی را تشخیص دهیم و با قلبی سرشار از هدف‌های ارزش‌مدار زندگی کنیم و با موانع تمرین‌های معنوی مشفقانه مواجه شویم. اگرچه کتاب بسیار عملی است، به هیچ‌وجه سطحی نیست و از موضوعات عمیق‌تری مانند اصل ناپایداری و رسیدن به خشنودی درونی و دمیدن معنویت به زندگی روزمره غافل نمی‌شود. نویسندگان با تمرکز بر تمرین و نه تئوری یا فلسفه، می‌کوشند به خوانندگان کمک کنند تا به اهدافی که ممکن است برایشان خیلی دشوار یا تحقق‌ناپذیر باشد، دست یابند. همچنین به خوانندگان امیدواری می‌دهند و در حوزه هدفمندی‌های شخصی که بسیار انتزاعی است و دست‌یابی به اطلاعات دقیق و مفید درباره آن دشوار است، توصیه‌های عملی ارائه می‌کنند.

8 قرار عاشقانه (گفت‌و گوهای ضروری برای عشقی ابدی)

  • 243,000 تومان

همه ما گاهی اشتباه می‌کنیم و در ارتباطات دچار بدفهمی می‌شویم. آن‌جاست که ترمیم رابطه اهمیت پیدا می‌کند. اگر در برقراری رابطه انتظار هیچ اشتباهی را نداشته باشیم، مانند این است که هر وقت به توپ گلف ضربه می‌زنیم، انتظار داشته باشیم داخل سوراخ بیفتد. گاتمن‌ها حدود 35 سال روی برقراری صلح در خانه‌ها و کمک به زوج‌ها برای اقدامات بهتر در تعارض‌هایشان کار کرده‌اند. کتاب هشت قرار عاشقانه آخرین اثر ان‌هاست. مولفان این کتاب بعد از سال‌ها پژوهش در این حوزه به هشت موضوع مهم در گفتگوی زوج‌ها دست یافته‌اند که صحبت در مورد آن‌ها برای خلق عشقی ابدی ضروری است. این کتاب کمکمان می‌کند: - دوستان بهتر و صمیمی‌تری با یکدیگر باشیم. - با آغوشی باز به استقبال تعارض‌ها و تفاوت‌هایمان برویم. - براساس ارزش‌ها و رویاهایمان معنایی مشترک بسازیم.

کارت بهبود رابطه

  • 220,000 تومان

برای عمق‌ بخشیدن به پیوند میان خود و شریک عاطفی‌تان باید توجه کنید که اوقاتتان را چطور کنار هم می‌گذارنید. پیشنهادهایی که در این مجموعه کارت‌ها آمده پیوند را از طریق فعالیت‌های مشترک منظم مستحکم‌تر می‌کند. با تصمیم‌گیری در مورد این که چگونه به تاریخ‌های مهم خانوادگی‌تان احترام بگذارید یا به شریک عاطفی‌تان هدایایی چون کمک کردن در کارها و تامین آسایش بدهیدء متوجه می‌شوید که مسیرهای جدیدی از مهرورزیء دوستی و صمیمیت میانتان باز می‌شود.

کارت گفتگوی‌ موثر

  • 300,000 تومان

کارت ابزار نیاز‌ها و کارت گوش دادن فعال و کارت ابراز همدلی ساختن عشق و اعتماد شامل گوش‌ سپردن به شریک عاطفی‌مان و احترام به نیاز‌های اوست. مجموعه کارت‌های بیان نیاز‌ها به زوج‌ها کمک می‌ کند نیاز‌های شخصی‌شان را شناسایی و آن‌ها را به شیوه مثبت بیان کنند. به این ترتیب می‌ توانند فرصت‌هایی را برای گام برداشتن به سوی یکدیگر خلق کنند. طرح پرسش‌های مناسب و همدلی نیز مهارت‌هایی هستند که به شیوه چشمگیری صمیمیت را افزایش می‌دهند و در هر رابطه‌ای پیوند را محکم‌تر می کنند. از مجموعه کارت‌های ابزار همدلی و گوش سپردن عالی استفاده کنید تا شریک عاطفی‌ تان را عمیق تر بشناسید و ازاو حمایت کنید.

راهنمای تئوری انتخاب برای افسردگی (خلق خود را بهبود دهید)

  • 60,000 تومان

دکتر رابرت ووبلدینگ همیشه یکی از دوستان و همکاران نزدیک دکتر گلسر بوده است و در نشر آثاری در مورد واقعیت‌درمانی مشارکت بسزایی داشته است. تجربه‌هایش در آموزش و به کارگیری واقعیت‌درمانی او را در جایگاه مطلوبی قرار می‌دهد تا افسردگی تئوری انتخاب بررسی کند. نکته قابل توجه این است که ما می‌توانیم در مورد احساسات افکار و اقدامات، صرف‌نظر از نامشان کاری انجام دهیم. این کتاب جرقه‌ای برای شعله آتش خودتان ایجاد می‌کند، برای این که موتور خود را روشن کنید و خلقتان را بالا ببرید و زندگی‌تان را بهتر کنید.

اکت پرسش‌ها و پاسخ‌ها (راهنمای بالینی 150 نکته رایج و بحث برانگیز در درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد)

  • 262,000 تومان

راس هریس این کتاب تخصصی را از میان هزاران پرسشی که درمان‌گران اکت، در طول سال‌ها، از او پرسیده‌اند تدوین کرده است. او متداول‌ترین پرسش‌ها را در این کتاب آورده و به صورت مبسوط پاسخ داده است. همچنین ملاک دیگر انتخاب پرسش‌ها را توجه به مسائل بنیادینی می‌داند که مغفول مانده و سرسری گرفته شده‌اند. در برخی موارد نیز پرسش‌ها را اصلاح و بسط داده است تا برای طیف وسیع‌تری از کاربران اکت و مراجعان مفید باشد. هریس، به رغم اینکه کوشیده است پاسخ‌هایش کاربردی و قابل استفاده باشد، اعتراف می‌کند که نمی‌توان مدعی شد برای این پرسش‌ها، پاسخ‌های استاندارد و واحدی وجود دارد؛ زیرا نمی‌توان در پاسخ‌ها تمام حالت‌های ممکن در موقعیت‌ها را در نظر گرفت. او به درمانگران اکت گوشزد می‌کند که برای اجرای درست اکت باید منعطف باشند و تمام پاسخ‌های این کتاب را با شرایط منحصربه‌فرد مراجع منحصربه‌فردشان تطبیق دهند.

راهنمای تئوری انتخاب برای روابط صمیمانه (چطور با افراد مهم زندگی‌تان بهتر کنار بیایید)

  • 77,000 تومان

هدف از تدوین این مجموعه کتاب‌های کم‌حجم، آموزش تئوری انتخاب به افراد است تا کنترل موثرتری بر زندگی خود داشته باشند. دکتر ویلیام گلسر، بنیان‌گذار تئوری انتخاب و مبدع واقعیت‌ درمانی، از این تئوری برای پیاده‌سازی و کاربردی کردن اصول واقعیت درمانی استفاده کرده است.

راهنمای تئوری انتخاب برای فرزندپروری (هنر پرورش فرزندی فوق‌العاده)

  • 70,000 تومان

فرزندپروری بزرگ‌ترین لذت و نعمت در زندگی است. نظارت دقیق بر رشد طبیعی فرزند و در عین حال، کمک به این فرآیند، تعریف دقیقی است که تئوری انتخاب از فرزندپروری ارائه می دهد. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه تئوری انتخاب در عمل است. و مولف آن کوشیده است، بر اساس تئوری انتخاب، برنامه‌ای مسالمت‌آمیز برای فرزندپروری پیشنهاد دهد.

رهایی از اضافه وزن (چگونه رژیم گرفتن را متوقف و زندگی کردن را آغاز کنیم)

  • 304,000 تومان

این کتاب در باره شماست، در باره ماهیت انسان بودنتان. نه فقط در بارۀ رژیم غذایی، شکم یا ران‌هایتان. این کتاب از اصول علمی پیش گام استفاده می کند تا کمکتان کند اندامتان مناسب تر شود و وزنتان را کاهش دهید، همچنین تماستان را با آنچه واقعا برایتان مهم است و توانمندی و شهامت بیابید که یک زندگی پربار و غنی از هدف و عشق بسازید.

شکاف اعتماد به نفس (از ترس تا رهایی)

  • 382,000 تومان

این اثر ارزشمند و خوش‌یمن دکتر راس هریس، ویژگی‌های خاصی دارد که مخاطبانش را به خواندن چندباره آن تشویق می‌کند. او راهنمایی‌مان می‌کند از منطقه امن خود پا فراتر نهیم و ضمن تجربه ترس ناشی از این برون رفت، راه درست کنار آمدن با ترس را بیاموزیم. همچنین قوانین رشد و تحول بشر را به ما می‌آموزد و توضیح می‌دهد که این شکاف چگونه ایجاد می‌شود . دکتر استیون هیز در مقدمه یادآور می‌شود:« اگر از جدال با اعتماد به نفس رها شوید،‌آیا خود را خوش‌اقبال نمی‌دانید؟ اگر نکاتی بیاموزید که برای ادامه زندگی مفید باشد، آیا از تقدیری که این مسیر آزادانه را به شما بخشیده است، قدردانی نمی‌کنید؟ انسان بودن برای همه ما سخت است، زیرا ذهن که بزرگ‌ترین توانایی و عامل دستاوردهای ماست، می‌تواند به صورت اغواکننده‌ای ما را به دام بیندازد. این کتاب خوش‌یمن را تجربه کنید!

بسته کارت نقشه عشق و کارت پرسش‌های باز پاسخ

  • 220,000 تومان

کارت نقشه عشق و کارت پرسش‌های بازپاسخ یک پیش‌بینی‌کننده قوی برای دوام زندگی مشترک این است که زوجین «اتاق فکری» تشکیل دهند تا هم رابطه‌شان را تحکیم کنند و هم از دنیای همسرشان شناخت کافی به دست آورند. این تمرین سرگرم‌کننده، «نقشه عشق» زندگی همسرتان را برای شما ترسیم می‌کند؛ از تاریخچه زندگی‌اش گرفته تا نگرانی‌ها، علاقه‌مندی و موضوعاتی که به تازگی با آن ها سر و کار داشته است. با پرسیدن سوالات بازپاسخ می‌توانید به این نقشه دست یابید و با کشف معنای عمیق‌تر آن‌ها درمی‌یابید که همسرتان به درستی چه کسی است...

صفحه‌ی 1