ساناز بهبودي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
365 گام بلند موفقیت (تغییرات کوچک برای ایجاد تحولی بزرگ در هر روز از زندگی)
یخ‌شکن‌ها
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
صفت‌های بایسته 1رهبر
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای (موفقیت یا شکست در 90 روز اول)

365 گام بلند موفقیت (تغییرات کوچک برای ایجاد تحولی بزرگ در هر روز از زندگی)

  • 65,000 تومان

آنتونی رابینز، نویسنده کتاب‌های پرفروش روانشناسی بابهره‌گیری از روش‌ها، اصول و تدابیر مندرج در این کتاب، الهامات روزمره و تمرینات کوچکی را ارائه می‌دهد که شما را برای برداشتن گام‌هایی بزرگ در مسیر زندگی‌تان برمی‌انگیزد. کتاب 365 گام بلند موفقیت به ما کمک می‌کند تا به برترین جنبه‌های وجود خود دست یابیم. این کتاب نقشه گنجی با ارزش است و ما نیز گنج‌های آن هستیم.

یخ‌شکن‌ها

  • 20,000 تومان

یخ‌شکن‌ها اولین کلمات از گفت‌وگوی ما با مشتری احتمالی برای معرفی محصول یا فرصت شغلی مد نظرمان هستند. کلماتی که ما به عنوان یخ‌شکن‌های خود انتخاب می کنیم یا باعث شکل‌گیری یک کسب‌و‌کار موفق بازاریابی شبکه‌ای می‌شوند یا موجب شکست ما در این کسب‌وکار.

صفت‌های بایسته 1رهبر

  • 45,000 تومان

چه دلیلی باعث می‌شود که مردم بخواهند از یک رهبر پیروی کنند؟ چرا مردم از یک رهبر با اکراه اطاعت می‌کنند در حالی که با شور و اشتیاق آنچه در توان دارند را به کار می‌برند تا از رهبر دیگری پیروی کنند؟ وجه تمایز نظریه پردازان رهبری با رهبران موفقی که در دنیای واقعی به طور موثر رهبری می‌کنند چیست؟ اگر می‌خواهید جواب این پرسش‌ها و هزارن سوال دیگر را که در این زمینه هستند بدانید این کتاب را مطالعه کنید و به نتیجه برسید.

رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای (موفقیت یا شکست در 90 روز اول)

  • 21,000 تومان

یک راهنمای آموزشی بی‌نظیر درباره نحوه به اوج موفقیت رسیدن در کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای و بازاریابی چندسطحی ایده‌ها و استراتژی‌های راه‌اندازی کسب و کار موجود در این کتاب، ساده و در عین حال، بسیار موثر و نتیجه محور هستند. خواه در بازاریابی شبکه‌ای تازه‌کار باشید و خواه حرفه‌ای، این کتاب، به عنوان راهنمای موفقیت، مفید خواهد بود. کتاب «رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای»، روش و استراتژی ساده‌ای را که برای به اوج موفقیت رسیدن در 90 روز اول بازاریابی شبکه‌ای مورد نیاز است، به تازه‌کارها نشان می‌دهد. 90 روز اول، سرنوشت‌ساز است. اگر بتوانید 90 روز اول را با موفقیت پشت سر بگذارید، احتمالش هست که برای مدتی طولانی، یک بازاریاب شبکه‌ای باشید...

صفحه‌ی 1