سامان نونهال


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نیروی التیام‌بخش نوشتن (چگونه به یاری نوشتن با تجارب دردناک خود کنار بیاییم)
رهایی از بندهای غمگینی (80 راهبرد موثر)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
راه و رسم پرسش‌گری سقراطی در روان‌درمانی (ویراست دوم)
رهایی از کمرویی (10 راه حل ساده)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

نیروی التیام‌بخش نوشتن (چگونه به یاری نوشتن با تجارب دردناک خود کنار بیاییم)

  • 210,000 تومان

اگر در حال حاضر مشغول ساختن با حادثه دلخراش (ناگوار/تلخ) یا واقعه دردناکی هستید، با باز کردن این کتاب قدم شجاعانه‌ای برداشتید. شاید دنبال روشی می‌گردید که با واقعه فوق کنار بیایید تا بتوانید زندگی عادی را از سر گیرید... این واقعه ممکن است خیلی سال قبل اتفاق افتاده یا همین الان در حال وقوع باشد. همچنین، ممکن است واقعه واحدی باشد یا مساله مزمن دراز مدتی. هر چه باشد، احتمالا متوجه می‌شوید که درباره آن بی‌نهایت فکر می‌کنید، بیش از حد نگران‌اید، و حتی خیلی خوابش را می‌بینید. امیدواریم یکی از انواع نوشتن ابزاری، چنان‌که در این کتاب شرح داده شدند، بتواند کمک کند تا بعضی از تعارضات، استرس‌ها، یا دردهایی را که احساس می‌کنید، پشت سر بگذارید...

چرا نمی‌توانیم لاغر شویم یا لاغر بمانیم (درمان مبتنی بر پذیرش و پای‌بندی پاسخ و راهکار موثر می‌دهد)

  • 25,000 تومان

«در این کتاب، لیلیس، دال، و وینلند، دیدگاه جدید و فرح‌بخشی را درباره تلاش برای کاهش وزن و اتخاذ سبک زندگی سالم، در اختیار می‌گذارند. آنان رویکرد از بیخ و بن جدیدی را همراه با تمرینات موثر (عملی) پیشنهاد می‌کنند که بر پایه پذیرش، شفقت‌ورزی به خود، و تغییر رفتار بنا شده است. کتاب حاضر امید می‌آفریند، خطوط کلی روش واقع‌بینانه زندگی ارزشمند را ترسیم می‌کند، و برای تنظیم وزن و سبک زندگی سالم، رویکرد کارآمدی را در پیش می‌گیرد. ... اگر نگران اندام و وزن خود هستید، این کتاب را حتما بخوانید: زندگی را انتخاب کنید!»

رهایی از بندهای غمگینی (80 راهبرد موثر)

  • 150,000 تومان


اگر برای شما مشکل است که خلق پایینِ خود را بالا ببرید یا تصور می‏‌کنید که اغلبِ اوقات افسرده‏‌اید، دیوید کلارک - درمانگر شناختی ‏‌رفتاریِ مشهور - پیام واضحی دارد: گام‏‌های ساده اما قدرتمندی وجود دارد که می‏توانید بردارید تا حالتان را بهتر کنید. این کتابِ امیدبخش 80 راهبرد معرفی می‏‌کند که می‌‏توانید به ‏کار ببرید تا غمگینیِ خود را کاهش دهید. همچنین، احساسات مثبتِ خرسندی و لذت را افزایش دهید و خطر ابتلا به افسردگیِ تمام ‏‌عیار را کم کنید. داستان‌‏های واضح و مثال‌های عینیِ کتابِ حاضر کمک می‏‌کنند تا روش‌‏های اختصاصی را برای موارد زیر فرا بگیرید: منفی‏‌اندیشی را در نطفه خفه کنید. از توان‏‌فرساییِ ناخشنودی بکاهید. خودسرزنشگری و نشخوار فکری را کم نمایید. انرژی‏ و انگیزه‌‏تان را برای تغییر، زیاد کنید. امید و اعتماد به‌‏ نفسِ بیشتری را هر روز احساس نمایید. چنانچه از ابزارهای مؤثر در این کتاب - یعنی، برگه‏‌ها، کاربرگ‏‌ها (برگه‏‌های کاری)، و خودسنجی‌‏ها - استفاده کنید، راحت می‌‏توانید برای بهبودِ خلق، برنامه فعالیتْ تدوین و اجرا کنید. راهبردهایی که دکتر کلارک در کتابِ رهایی از بندهای غمگینی معرفی می‌‏کند مبتنی بر جدیدترین یافته‏‌های علوم اعصاب (عصب‏‌پژوهی) و روانشناسی ا‏ست و مؤثر واقع می‌‏شوند. از این‏‌رو، آنها را بادقتِ تمام و بارها بخوانید و همواره اجرا کنید.

راه و رسم پرسش‌گری سقراطی در روان‌درمانی (ویراست دوم)

  • 150,000 تومان

در این کتاب به یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های روان‌درمانی، خاصه درمان‌های شناختی - رفتاری، و عناصر آن، به تفصیل پرداخته می‌شود. پرسش‌گری سقراطی در ابتدایی‌ترین حالت، به هفت نوع استفهام تقسیم می‌گردد که در این کتاب با انواع به این پرسش‌ها و مثال‌های خوب از هر دسته آشنا می‌شوید. این کتاب به شما یاد خواهد داد که بسیاری از سؤالات را در قالب جملات انعکاسی، تصریح‌کننده، یا مستقیم مطرح کنید. در این کتاب تفاوت پرسش باز و پرسش سقراطی را خواهید خواند. یاد می‌گیرید چه‌طور پرسش‌ها گاه به شکل مستقیم و آشکار و گاه به شکل غیرمستقیم و ضمنی منجر به تغییر باورها می‌شوند. یک بخش مهم کار در چارچوب روش سقراطی، اسفاده از مهارت‌های مکمل نظیر خلاصه‌سازی، بازخورد، و سایر مهارت‌های خرد و کلان در درمان شناختی - رفتاری است. در این کتاب، به تلفیق این مهارت‌ها با روش‌ سقراطی نیز پرداخته و مثال‌های کاربرد در این زمینه بیان خواهد شد.

رهایی از کمرویی (10 راه حل ساده)

  • 60,000 تومان

تقریبا همه افراد، گاهی اوقات، در موقعیت‌های اجتماعی حس بدی پیدا می‌کنند. در واقع، اضطراب اجتماعی و کمرویی پدیده‌هایی کاملا طبیعی هستند. با این حال، برخی افراد اضطراب و کمرویی فزاینده‌ای احساس می‌کنند، به قدری که پریشان می‌شوند یا زندگی روزمره‌شان مختل می‌گردد. اگر از بابت اینکه دیگران درباره شما چه فکری می‌کنند سخت نگرانید، یا اگر در موقعیت‌هایی مانند مهمانی، بیرون رفتن با نامزدتان، سخنرانی، بودن در ملاء عام، یا ملاقات با افراد ناآشنا، اضطراب فزاینده‌ای احساس می‌کنید، این کتاب راسته کارتان است.

صفحه‌ی 1