ساره سرگلزايي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
 زنانگی از دست رفته و باز یافته
  • 108,000 تومان
  • با تخفیف: 108,000 تومان
لذت بردن از اختلافات (چگونه ریشه اختلاف‌مان را با دیگران تشخیص دهیم و ریشه‌ای آن را حل کنیم)
پرسفونه (4 قدرت مهم زنان برای کسب موفقیت و آرامش در دنیای امروز)
دختر بابا
  • 235,000 تومان
  • با تخفیف: 235,000 تومان
دعوای سازنده (چگونه ریشه اختلاف‌مان را با دیگران تشخیص دهیم و ریشه‌ای آن را حل کنیم)
تقدیر مردان کجا رقم می‌خورد( چگونه می‌توان آن را تغییر داد)
کشف حکمت اتفاقات
  • 183,000 تومان
  • با تخفیف: 183,000 تومان
یونگ‌شناسی کاربردی
  • 177,000 تومان
  • با تخفیف: 177,000 تومان
تاثیر سایه
  • 171,000 تومان
  • با تخفیف: 171,000 تومان

زنانگی از دست رفته و باز یافته

  • 108,000 تومان

گویا زمان زیادی است که شادی از میان ما رخت بربسته. چرا، معدود کسانی هستند که در زندگی احساس آرامش و رضایت می کنند؟ نیاز نیست خودمان را به زحمت بیاندازیم، جواب ساده است: زنانگی از دست رفته! بله، زنانگی از دست رفته، موضوعی که زن و مرد نمی شناسد. بانویی که دائم به دنبال دستاورد است و یا آقایی که هرروز در تکاپو و حسرت رسیدن به روزی است که آرامش و لذت را در زندگی به آغوش بکشد. رابرت جانسون روانکاو شهیر پیرو مکتب یونگ دراین اثر که یکی از شاهکارهای اوست، مسیر بازگرداندن زنانگی به زندگی را به شما نشان می‌دهد.

لذت بردن از اختلافات (چگونه ریشه اختلاف‌مان را با دیگران تشخیص دهیم و ریشه‌ای آن را حل کنیم)

  • 128,000 تومان

در هر دعوایی اصلا مهم نیست که حق با چه کسی است. مساله مهم این است که بدانیم این تفاوت‌های شخصیتی ما هستند که منشاء اختلاف و دعوا می‌شوند. خیلی‌ها رابطه زناشویی‌شان،‌یا زمینه یک همکاری طولانی مدت، و یا رابطه والد و فرزند خودشان را سر همین مساله نشناختن تیپ شخصیتی طرف مقابل از دست داده‌اند.

پرسفونه (4 قدرت مهم زنان برای کسب موفقیت و آرامش در دنیای امروز)

  • 387,000 تومان

فشارهای شغلی و خانوادگی عصر حاضر، زنان امروزی را با چالش‌های جدی روبرو کرده است و این بدان معناست که شما برای این که بانویی «همه چیز تمام» شوید راه دشوار ولی به گفته این کتاب شدنی را در پیش دارید. شاید هم بزرگ‌ترین چالش شما، از بین بردن دو باور ریشه‌ای باشد که عده‌ای بر طبل آن می‌کوبند. عده‌ای، زنان را به مردانه زیستن تشویق می‌کنند با این تصور که به کامیابی و موفقیت آنان کمک کرده‌اند و عده‌ای نیز بر این باورند که مورد توجه مردان قرار گرفتن، زمینه‌ساز لذت بردن زنان از زندگی خواهد شد. هر دو، زن را به نوعی وابسته و در خدمت اهداف مردسالارانه می‌بینند. این کتاب به تبع همان چیزی که از یک فرد پیرو مکتب پروفسور کارل گوستاو یونگ انتظار می‌رود، به دور از هر شعارزدگی و با بهره‌گیری از راهبردهای قدرتمند به بانوان این امکان را می‌دهد تا هم کامیابی و موفقیت و هم شادمانی را نصیب خود سازند....

دختر بابا

  • 235,000 تومان

دختر بابا در گذشته همیشه محبوب پدر بوده و به همین دلیل احساس می‌کند فرد خاصی است و انتظار دارد دیگران هم رفتار خوبی با او داشته باشند. او از خودش و دیگران انتظارات زیادی دارد، درک چندانی از محدودیت‌ها ندارد و به طور کلی هنگامی که به درخواست او پاسخ منفی داده شود باز هم از خواسته خود دست برنمی‌دارد. او مراقب بدن خود هست و اجازه نمی‌دهد بیمار شود. دختر بابا هرگز یاد نگرفته با دیگران سازش و توافق کند، چون عادت کرده هر کاری که می‌خواهد بتواند انجام دهد. بنابراین، از آنجایی که روابط صمیمی نیازمند مهارت‌های گوش کردن و مذاکره هستند، او در چنین روابطی با مشکل مواجه می‌شود. دختر بابا به هر قیمتی از پدرش تقلید می‌کند. او پدرش را تحسین و ارزش‌ها و اصول او را درونی می‌کند؛ در واقع این ارزش‌ها و اصول همچون ندایی درونی او را هدایت می‌کنند و از او می‌خواهند که در جامعه فرد مفیدی باشد. در نتیجه، دختر بابا در دنیای کار فردی جاه‌طلب و مسئولیت‌پذیر است؛ بر روی دستیابی به اهدافش تمرکز و عزمش را جزم می‌کند و اکثر اوقات مسئولیت بیش از توانش قبول می‌کند. او کمال‌گرا است و قادر نیست آسیب‌پذیری‌های خود را تحمل کند. از نظر دختر بابا آن چیزی موفقیت است که بر اساس استانداردهای فرهنگ مردانه، هدف‌محور و قدرت‌مدار موفقیت دانسته شود. او مشتاق است که مثل پدرش باشد و پدرش او را دوست داشته باشد. گاهی اوقات او واقعاً می‌خواهد خود پدرش باشد.

دعوای سازنده (چگونه ریشه اختلاف‌مان را با دیگران تشخیص دهیم و ریشه‌ای آن را حل کنیم)

  • 13,000 تومان

در هر دعوایی اصلا مهم نیست که حق با چه کسی است. مساله مهم این است که بدانیم این تفاوت‌های شخصیتی ما هستند که منشا اختلاف و دعوا می‌شوند. خیلی‌ها رابطه زناشویی‌شان، یا زمینه یک همکاری طولانی مدت، و یا رابطه والد و فرزندی خودشان را سر همین مساله نشناختن تیپ شخصیتی طرف مقابل از دست داده‌اند. اکنون سوندرا ونسنت، که سابقه بیست سال مشاوره برای حل اختلافات شغلی و خانوادگی داشته، به شما کمک می‌کند تا جهت‌گیری دعواهای‌تان به سمت خلاقانه‌ای حرکت کند. شما از این پس به محض این که با کسی اختلاف پیدا می‌کنید، با راه‌حل‌های ارائه شده در این کتاب درمی‌یابید منشا اختلاف ناشی از چه وجهی از روان و تیپ شخصیتی شما یا فرد مقابل است و به محض دیدن این وجه، معجزه رخ می‌دهد و راه‌حل کشف می‌شود. این کتاب، قدرتمندی خود را از یکی از معتبرترین و قوی‌ترین ابزارهای شخصیت‌شناسی در دنیا، یعنی MBTI، گرفته است.

تقدیر مردان کجا رقم می‌خورد( چگونه می‌توان آن را تغییر داد)

  • 120,000 تومان

دنیاهایی که افراد در آن زندگی می‌کنند کاملا با هم متفاوتند، حتی اگر در یک خانه با هم در مدت طولانی زندگی کرده باشند. ما دنیا را از دریچه روان پدر و مادرمان می‌نگریم. وقتی کوچک بودیم و توان تحلیل نداشتیم، در جستجوی واقیت و شناخت از دنیا می‌بایست حرفه‌های پدر و مادرمان را واقعیت عالم و مسیر زندگی را بر مبنای آن ادامه می‌دادیم. اگر به ما گفته بودند تو بی‌عرضه‌ای، مطمئنا تا بدین‌جا اگر به زندگی‌مان نگاه کنیم، رگه‌های این بی‌عرضگی را میبینیم. حال فرق نمی‌کند که به خاطر رفع این بی‌عرضگی عمری را گذاشته‌ایم و شدیدا با خستگی دست و پا زده‌ایم که اینگونه نباشیم، با این که در همین بی‌عرضگی با بی‌هویتی در حال گذران زندگی هستیم.

کشف حکمت اتفاقات

  • 183,000 تومان

هیچ چیز تصادفی نیست. وقتی شما خواندن این کتاب را به پایان رساندید متوجه می‌شوید از کنار هیچ رویدادی نباید ساده گذشت. در پس رویدادهایی که ما آن را ساده می‌انگاریم و آن را خوب و بد ارزیابی می‌کنیم و آدم‌هایی که در زندگی ما ورود می‌کنند حکمتی عظیم که خارج از تصور ماست نهفته است. این کتاب، با زبانی ساده و کاربردی و با ذکر داستان‌هایی واقعی در فضاهای عاشقانه، محیط کار و ... به شما می‌گوید که چگونه به کشف حکمت اتفاقات زندگیتان بپردازید.

یونگ‌شناسی کاربردی

  • 177,000 تومان

این کتاب اندیشه‌های اصلی یونگ را به گونه‌ای الهام‌بخش و منحصر به فرد به رشته تحریر درمی‌آورد و به ویژه برای کسانی نوشته شده که به تازگی با اندیشه‌های یونگ آشنا شده‌اند و در این زمینه تازه کارند و بنابراین ممکن است نوشته‌های یونگ - به علت دشواری- آن‌ها را مأیوس و دلزده کند. این کتاب همچون گوهری گران‌بهاست. رابین رابرتسون در نگارش زیبا و صریح مطالب پیچیده مهارت دارد. او در این کتاب مضامین یونگی را با نظم و حفظ امانت به نگارش درمی‌آورد.

تاثیر سایه

  • 171,000 تومان

اغلب اوقات می‌ترسیم به سایه‌مان نگاه کنیم چون ممکن است با پذیرش اشتباهات‌مان احساس شرم و خجالت کنیم و می‌خواهیم از این احساس اجتناب کنیم. احساس می‌کنیم اگر نگاهی ژرف به سایه‌مان بیاندازیم خیلی آسیب‌پذیر می‌شویم. ولی آن چیزی که واقعا باید از آن بترسیم، این است که سایه را مورد توجه قرار ندهیم، چون با انکار سایه به آن قدرت می‌بخشیم. وقتی سعی می‌کنیم تنها آن جنبه‌هایی از وجودمان را از خود ابراز کنیم که مورد قبول دیگران است، بعضی از ارزشمندترین جنبه‌های خود را سرکوب و خود را به زندگی‌ای با داستان تکراری و نمایشنامه‌ای کهنه محکوم می‌کنیم. احیای آن بخش از خودمان که به سایه تبعیدشان کرده‌ایم، قابل اعتمادترین راه تحقق استعدادهای بشری‌مان است.

صفحه‌ی 1