زهره مستي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
صورتت را بشور و خودت باش دختر
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
نقشه‌های ذهنی برای کسب و کار
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
مهارت‌های تندخوانی
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
هنر ظریف بی‌خیالی (رویکردی درونی برای 1 زندگی بهتر)
اسرار ذهن 1 ثروتمند (تسلط یافتن بر طرح‌درونی ثروت)
زندگی بدون حد و مرز
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان

صورتت را بشور و خودت باش دختر

  • 58,000 تومان

اگر ریچل هالیس به تو می گوید صورتت را بشور، بی‌مطلعی شیر آب را باز کن! ریچل مربی‌ای است که هر زنی به او نیاز دارد، از تازه مادرها گرفته تا زنانی که کسب و کاری برای خود دارند. حرف‌های ریچل ترکیب جذابی است از توصیه‌های یک مربی امیدبخش و بهترین و شاید بامزه‌ترین دوست‌تان. صداقتش آدم را شوکه می کند و طنزش خودمانی است. "صورتت را بشور دختر جان" هدیه ای است به هر زنی که می‌خواهد رشد کند و با شجاعت تمام زندگی درست و مناسبی داشته باشد. زنان پیشرو اندکی هستند که به زنان دیگر بگویند "برو و به خواسته هایت برس." ما معمولا هوای دیگران را داریم و به ندرت مربی اردوگاه نظامی می شویم. ریچل، با محبت اما سفت و سخت، به ما می گوید زمان آن رسیده که امور زندگی مان را به دست بگیریم و زندگی ارزشمند و فوق العاده ای داشته باشیم. " صورتت را بشور دختر جان" داروی انرژی زایی است که شما را وا می دارد به دنبال رویاهایی بروید که مدت هاست در سر می پرورانید.در اولین کتاب غیرداستانی ریچل هالیس، خواهید دید که او کمتر سردسته هواداران و بیشتر مربی زندگی است. این خواننده با مطالعه این کتاب، صرفا چیزهایی از نویسنده الهام نمی گیرد؛ بلکه کتاب را در حالی میبندد که به ابزارهای درست و مناسب برای رسیدن به رویاهایش دست یافته است. شوق و ذوق ریچل عملی کردن رویاهاست . شما هم اگر جدیدترین کتابش را بخوانید، همین طور طور می شوید.ریچل جزو افراد نادری است که می تواند در یک پاراگراف ، هم شما را بخنداند و هم کاری کند در مورد کل زندگی تان تجدید نظر کنید. حرف های او و این کتاب، مانند هدیه است و میدانیم عمیقا شما را تشویق و دلگرم می کند.

نقشه‌های ذهنی برای کسب و کار

  • 70,000 تومان

نقشه‌پردازی ذهنی مهارتی کارآمد است که به محض یادگیری، در تمام جنبه‌های حرفه‌ای و روش کاری شما تغییرات اساسی پدید خواهد آورد. اما دلیل این کارایی چیست؟ پاسخ آن است که در ایجاد نقشه ذهنی، هم‌کوشی تمام سلول‌های مغز مورد نیاز است؛ این فرایند شباهت بسیاری به ماهیت سلول‌های عصبی مغز دارد که در طول فرآیند تفکر، در جستجوی راه‌های ارتباطی جدید، به همه نقاط اطراف خود پیام ارسال می‌کنند....

مهارت‌های تندخوانی

  • 90,000 تومان

این قسمت اهداف اصلی کتاب تندخوانی و ساختار پنج بخش اصلی کتاب را به شما معرفی می‌کند. همچنین به شرح ساختار هر بخش می‌پردازد و به شما می‌آموزد که چگونه این کتاب تندخوانی را تند بخوانید. اهداف کتاب تندخوانی افزایش چشمگیر سرعت خواندن پیشرفت و حفظ درک مطلب افزایش درک شما از عملکرد چشم ها و مغزتان به منظور استفاده خیلی موثرتر از آنها در هنگام مطالعه و همچنین زندگی شخصی و شغلی‌تان تقویت دایره واژگان و دانش عمومی صرفه جویی در وقت افزایش اعتماد به نفس...

هنر ظریف بی‌خیالی (رویکردی درونی برای 1 زندگی بهتر)

  • 42,000 تومان

چارلز بوکسکی یک مرد دائم‌الخمر، بدون تعهد به خانواده، قماربازی قهار، بی‌دست و پا، خسیس، تنبل و در بدترین روزهای زندگی‌اش، یک شاعر بود. او احتمالا آخرین شخص روی زمین می‌توانست باشد که می‌شد برای آموختن یک روش زندگی به سراغ او رفت و بعید به نظر می‌رسید که نامش در این کتاب کمک به خود دیده شود. و درست به همین دلیل، این شخص بهترین سوژه برای شروع است....این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

اسرار ذهن 1 ثروتمند (تسلط یافتن بر طرح‌درونی ثروت)

  • 16,000 تومان

مردم در آغاز سمینارهایم با شیندن این جمله از من شوکه می‌شوند: «حتی یک کلمه از حرف‌های مرا باور نکنید. چرا باید این حرف را بزنم؟ زیرا من فقط براساس تجربه خودم صحبت می‌کنم. هیج یک از مفاهیم و نگرش‌هایی که با آن‌ها در میان می‌گذاریم، ذاتا صحیح یا غلط، درست یا اشتباه نیستند. آن‌ها صرفا نتایج من را نشان می‌دهند و البته نتایج شگفت‌انگیزی که در زندگی هزاران دانشجو دیده‌ام.

زندگی بدون حد و مرز

  • 30,000 تومان

اگر در زندگی معجزه‌ای نمی‌بینید، خود معجزه زندگی‌تان باشید. کلیپی از من در اینترنت است که مرا هنگام بازی، اسکیت، بازی گلف، موج‌سواری، نواختن موسیقی، پرش از ارتفاع، زمین خوردن، بلند شدن، صحبت کردن برای حضار و مهم‌تر از همه در آغوش گرفتن افراد مختلف نشان می‌دهد. همه این فعالیت‌ها، کارهای روزانه معمولی هستند که هر آدمی می‌تواند انجام دهد، درست است؟ بنابراین چرا کلیپ‌های من برای میلیون‌ها آدم جذاب بوده است؟ من فکر می‌کنم آن‌ها به این دلیل کلیپ‌های مرا دوست دارند چون علی‌رغم محدودیتی که دارم اما بدون محدودیت زندگی می‌کنم. مردم معمولاً انتظار دارند که کسی مثل من با معلولیت‌های مختلف کاملاً منفعل، ناراحت و منزوی باشد، من دلم می‌خواهد آن‌ها را با ماجراجویی و موجودیت خودم غافلگیر کنم.

صفحه‌ی 1