زهره مرصوص


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رمزگشایی از داروین (مهندسی ژنتیک و آینده بشریت)
ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج)
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
نژاد برتر (علم درباره نژادپرستی چه می‌گوید ظهور مجدد علم نژادشناسی)
شیوه گرگ (فروش خط مستقیم) مهارت در هنر متقاعد کدن اثرگزاری و موفقیت
جنس ضعیف‌تر (چگونه علم درباره زنان مرتکب اشتباه شده است)
تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که زندگیتان و شاید جهان را تغییر دهد)

رمزگشایی از داروین (مهندسی ژنتیک و آینده بشریت)

  • 79,000 تومان

دانشمندان اکنون به‌راستی داستان‌هایی را که پیش‌تر می‌توانستیم در کتاب‌های علمی تخیلی پیدا کنیم به واقعیت تبدیل می‌کنند. با خواندن این کتاب به سوی آینده‌ای می‌نگرید که در آن عقایدء اصول اخلاقیء باورهاء مکاتبء سیاست و حتی جوهره انسانیت به گونه‌ای به چالش کشیده شده است که پیش‌تر هرگز مشابه آن‌را در تاریخ سراغ نداریم. با کاربرد گسترده مهندسی ژنتیک در آینده حتی معنای انسان بودن نیز به پرسش کشیده خواهد شد. آینده‌ای که می‌توانیم در آن آینده کودکانمان را نیز با مهندسی ژنتیک مشخص کنیمء از پیش‌نویس‌ها حیات بسازیمء طول عمر خود را به‌طرز شگفت‌انگیزی افزایش دهیم و دنیای حیوانات و گیاهان ار از نو خلق کنیم. به‌راستی چه سرنوشتی در انتظار ما خواهد بود؟

ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج)

  • 39,000 تومان

ویلیام گلسر نگاهی دقیق به دلایل موفقیت یا شکست برخی پیوندهای زناشویی انداخته و معلومات تازه‌ای درباره صمیمیت و روابط ماندگار پیشنهاد می‌کند او با استفاده از تئوری کنترل، به صراحت تفاوت میان رابطه جنسی و عشق جنسی را نشان داده و به چهار فاکتور کلیدی برای رسیدن به رضایتمندی در روابط زناشویی اشاره می کند. او معتقد است که تنها راز ماندگاری ازدواج ، هم‌نشینی دوستی و عشق جنسی است. گذشته از این‌ ، گلسر طی یک آزمون به خوانندگان کمک می‌کند تا شخصیت خود و شریک زندگی‌شان را بهتر شناخته و پیوند میان خود را محکم سازند.

نژاد برتر (علم درباره نژادپرستی چه می‌گوید ظهور مجدد علم نژادشناسی)

  • 185,000 تومان

نژاد برتر، داستان فجایع برآمده از باور به تفاوت‌های بیولوژیکی بین نژادهای مختلف را به تصویر می‌کشد و به تاریخ علم نژادشناسی و سهم جریان‌های علمی در بروز فجایعی چون یوژنیک می‌پردازد. کتاب حاضر، این حقیقت را برملا می‌سازد که قدرت‌های سیاسی به مدت قرن‌ها از علم به عنوان ابزاری برای توجیه نابرابری‌ها و نژادپرستی خود استفاده کرده‌اند و گروه‌های عادی مردم هم با آغوش باز به استقبال از ایده برتری نژادی رفتند.

شیوه گرگ (فروش خط مستقیم) مهارت در هنر متقاعد کدن اثرگزاری و موفقیت

  • 110,000 تومان

جردن بلفورت که با بازی لئوناردو دی کاپریو در فیلم شیوه گرگ وال استریت جاودانه شد، سیستم فروش و متقاعدسازی گام به گام خود را فاش کرده تا همه را به ستاره‌های فروش و کسب درآمد تبدیل کند. او برای اولین بار کتاب اسرار خود را گشوده تا خوانندگان به سیستمی دست پیدا کنند که ثروت هنگفتی برای او، تیم فروش و مشتریانش به ارمغان آورد. کتاب حاضر که به زبان بی‌مانند او نوشته شده، ‌شیوه متقاعدسازی او را رمزگشایی کرده تا خوانندگان را، طرف‌نظر از سن، تحصیلات یا سطح مهارت‌ها، به گونه‌ای آموزش دهد که به یک فروشنده، کارآفرین یا سخنران ماهر تبدیل شوند.

جنس ضعیف‌تر (چگونه علم درباره زنان مرتکب اشتباه شده است)

  • 42,000 تومان

قرن‌ها علم بر تفاوت زنان و مردان چه به لحاظ احساسی و چه به لحاظ بهره هوشی صحه می‌گذاشت. در حقیقت، براساس فهم رایج زیست‌شناسی، زنان پست‌تر از مردان تلقی می‌شدند. بسیاری حتی تعداد اندک برندگان زن جایزه نوبل را به تفاوت‌های جنسیتی مرتبط می‌دانند. هنوز هم، بسیاری بر این عقیده‌اند که مردها «ذاتا» در علم و حوزه‌های تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات برترند و در عوض، زنان می‌توانند مادران خوبی باشند. آنجلا ساینی در کتاب جنس ضعیف‌تر با نگاهی به پژوهش‌های زیست‌شناسی، روانشناسی و انسان‌شناسی نشان می‌دهد که چنین نگاهی در علم ناشی از سوگیری‌ها و پژوهش‌های ناقص و جهت‌دار بوده است. همین‌طور در برگ‌هایی از کتاب جنس ضعیف‌تر به مصیبت‌ها و فجایعی پرداخته شده که زنان در طول تاریخ صرفا به دلیل تبعیض‌های جنسیتی متحمل شده‌اند. دست آخر آنجلا ساینی در کتاب جنس ضعیف‌تر نشان می‌دهد که عدم تعادل بین زنان و مردان نه تنها بر هیچ پایه علمی و زیست‌شناختی استوار نیست؛ بلکه دلیل این تفاوت‌ها را می‌توان در فرهنگ و اجتماع جستجو کرد.

تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که زندگیتان و شاید جهان را تغییر دهد)

  • 20,000 تومان

آن‌چه در این کتاب آمده یک راهنمای تامل‌برانگیز است که نشان می‌دهد چگونه انجام کارهای کوچک زندگی روزمره ما، و به دنبال آن دنیا، را در مسیر بهتر تغییر می‌دهد. درس‌های کلیدی مک ریون برگرفته از داستان‌ها و ماجراهای دوران خدمتش در نیروی دریایی است که در آن‌ها با افراد، تجارب و مکان‌هایی آشنا می‌شویم که تاثیر عمیق و به سزایی بر زندگی مک ریون بر جا گذاشته‌اند. شاید این درس‌ها کوچک به نظر برسند اما به جد قدرتمند هستند از پذیرفتن شکست‌ها گرفته تا قبول این واقعیت که زندگی منصفانه نیست از ایستادن جلوی قلدرها گرفته تا درک این مطلب که جسارت و شجاعت افراد از همه چیز مهم تر است. در هر مرحله‌ای از زندگی که باشید در این کتاب توصیه‌ای درخشان برای شما وجود دارد و امکان ندارد که بعد از خواندن این کتاب برای تغییر زندگی‌تان و اطرافیان‌تان در مسیر بهبود و پیشرفت مصمم نشوید.

صفحه‌ی 1