زهرا حسينيان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تکاپوی عاشقانه
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
مینیمالیسم دیجیتال (گوشه‌ای خلوت در جهانی شلوغ)
بگذار دنیای بزرگ بچرخد
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
تقویت ذهن (سریع‌تر یاد بگیرید سریع‌تر کار کنید)
زبان بدن (چگونه می‌توان از طریق اشاره‌های بدن افکار دیگران را خواند)

تکاپوی عاشقانه

  • 115,000 تومان

«... تصمیم آلیس شاید آخر کار بود. شکست جگرسوزی را حس می‌کرد. هر چیزی تداعی کننده اریک بود. با وجود این، دیگر نمی‌توانست باور کند همه این‌ها به خاطر دلتنگی برای اوست. فقدان را حس می‌کرد، اما این را هم می‌دانست که اُبژه عشق تضمینی برای پر کردن آن نمی‌دهد. آلیس دلش برای کسی تنگ شده بود، اما وقتی در خاطراتش غرق می‌شد، صادقانه می‌فهمید که آن فرد اریک نیست. عجیب بود که فردی که مسئول برانگیختن هیجان در او شده بود، خود قادر نبود طبق آن عمل کند. عشق آلیس با او رخ داده بود، اما آیا در واقع امر، درباره اریک بود؟ اریک خیلی بیچاره‌تر از آن بود که مسئولیت هیجاناتی را بپذیرد که باعث شده بود بروز یابند. او در قبال عطش و اشتیاقی که برانگیخته بود، لیاقت نداشت و نمی‌توانست تمایلات آلیس را ارضا یا اقناع کند. او مانند شخص احمقی بود که حرف خیلی هوشمندانه‌ای را بدون اینکه معنای آن را دریابد به زبان آورده است و در نتیجه، نمی‌تواند مسئولیت ارزشی را که دیگری برای آن حرف قائل است، بر عهده بگیرد. اریک سراب فردی عاشق بود که با امیدواری‌های آرایش یافته در پیرامونش نمایان شده بود. یادآور تمایز ظریف، اما حیاتی بین آنچه که ممکن است مجسم شویم و آن شخصی که واقعا هستیم.»

مینیمالیسم دیجیتال (گوشه‌ای خلوت در جهانی شلوغ)

  • 53,000 تومان

طرفداران مینیمالیسم دیجیتال افرادی هستند آرام و شاد که بدون چک کردن مداوم تلفن همراه، با ما به گرمی معاشرت می‌کنند، کتاب‌های خوب می‌خوانند و یا در اوقات فراعت سرگرم کارهای مهارتی و فنی می‌شوند. از اخبار و وقایع روز آگاه‌اند، اما در آن‌ها غرق نمی‌شوند. هراسی ندارند که مبادا فرصتی را از دست داده باشند، زیرا به خوبی می‌دانند چه فعالیت‌هایی به زندگی معنا می‌بخشد و رضایت خاطرشان را فراهم می‌آورد. نیوپورت نشان می‌دهد که چگونه درباره استفاده از رسانه‌های اجتماعی تجدیدنظر کنیم، مجددا لذت‌های دنیای آفلان را کشف کنیم و با اختصاص دوره‌های خلوت‌گزینی، با نیروی قدرتمند درونمان ارتباط برقرار کنیم.

بگذار دنیای بزرگ بچرخد

  • 40,000 تومان

مردی حدود پانصد متر بالاتر از سطح زمین در آسمان؛ اما هر چه رمان بیشتر پیش می‌رود از اهمیت راه رفتن آن بندباز کاسته می‌شود تا زمانی که کاملا ناپدید می‌شود. آن چیزی که داستان‌های این رمان را در کنار هم نگه می‌دارد، طناب بندبازی کوتاه از نیت انسان است که همه درباره آن گفتگو می‌کنیم. بعضی از ما بسیار نزدیک به زمین راه می‌رویم اما مشکل بتوانیم از پس آن برآییم. در پایان همه ما بندبازیم.

تقویت ذهن (سریع‌تر یاد بگیرید سریع‌تر کار کنید)

  • 15,000 تومان

مهاتما گاندی: ما باید خود منشا تغییری باشیم که دوست داریم در دنیا ببینیم. همه انسان‌ها توانایی موفقیت دارند، اگر بتوانند سریع‌تر و موثرتر یاد بگیرند. پرورش بر سرشت برتری دارد. توانایی در آموختن یادگیری، مهم‌ترین دارایی شماست. چگونه یادگیرنده‌ای توانمند باشیم.

زبان بدن (چگونه می‌توان از طریق اشاره‌های بدن افکار دیگران را خواند)

  • 120,000 تومان

ارتباط بشر بیشتر به وسیله استفاده از اشاره‌ها، وضعیت نشستن و موقعیت برقرار می‌شود.ارتباط غیرکلامی فرآیندی پیچیده است که شامل افراد، کلمه‌ها، آهنگ صدا و حرکت‌های بدن می‌شود. کتاب حاضر بینش وسیع‌تر در زمینه ارتباط با دیگران را ارائه می‌دهد، به گونه‌ای که فهم عمیق‌تری نسبت به مردم بیابیم و در نتیجه خود را بهتر درک کنیم.

صفحه‌ی 1